Przetargi.pl
„Termomodernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Topoli Małej, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie”

Gmina Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Gimnazjalna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 734 62 00 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2021-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrów Wielkopolski
    Gimnazjalna 5
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 62 734 62 00, fax. -
    REGON: 250855498
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowwielkopolski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Topoli Małej, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Topoli Małej, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie”. Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Topola Mała ul. Szkolna 115 działka nr 338. Teren inwestycji jest własnością Gminy Ostrów Wielkopolski. Zadanie znajduje się na liście przedsięwzięć, którym przyznano dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi Priorytetowej 3 „Energia”, Działanie 3.2 „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznymi i mieszkaniowym” w ramach Poddziałania 3.2.4. „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym w ramach ZIT dla rozwoju AKO” Wielkopolskiego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 dla Projektu pt. „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Powiatu Ostrowskiego –II” Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie pełnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie ocieplenia oraz remontu budynku Szkoły Podstawowej w Topoli Małej do pozwolenia na budowę obejmującej: - niezbędne ekspertyzy, projekt budowlany, projekty wykonawcze dla poszczególnych branż, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - kosztorys inwestorski na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004r., Nr 130, poz. 1389) – zgodny z ceną ofertową (dla robót budowlanych) z podziałem na roboty kwalifikowalne i roboty niekwalifikowalne wynikające z PFU. Podstawą do wykonania dokumentacji projektowej jest Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) oraz dokumenty dodatkowe : audyt energetyczny, audyt oświetleniowy, ekspertyza ornitologiczna wraz z ekspertyzą chiropterologiczną. Jakość i standard materiałów, wyrobów i urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej musi być nie gorszy niż opisany w PFU. 2) sprawowanie wielobranżowego projektowego nadzoru autorskiego, 3) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych warunkujących zrealizowanie inwestycji, 4) wykonanie robót budowlanych w zakresie ocieplenia oraz remontu budynku Szkoły Podstawowej w Topoli Małej w zakresie określonym w PFU oraz na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej. Poza okresem wakacyjnym roboty budowlane prowadzone będą na obiekcie czynnym. Należy przewidzieć prowadzenie robót w taki sposób, aby nie zakłócić pracy placówki (m.in. bezkolizyjne przemieszczanie się, utrzymanie porządku, itp.) Jeśli roboty budowlane prowadzone będą w dni wolne, należy każdorazowo sprzątnąć teren prac umożliwiając prowadzenie zajęć w placówce. 1.1. Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Programie Funkcjonalno-użytkowym wraz z dokumentami dodatkowymi : audytem energetycznym, audytem oświetleniowym, ekspertyzą ornitologiczną wraz z ekspertyzą chiropterologiczną stanowiącym załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. UWAGA: Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 1.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r. poz. 1186) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r. poz. 266) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. 1.3. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 7797) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020r. poz. 1439). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. 1.4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy: niż 5 lat, licząc od terminu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu . Rękojmia za wady i gwarancja jakości a) Wykonawca jest odpowiedzialny względem zamawiającego z tytułu rękojmi za wady wykonanego Przedmiotu zamówienia. b) Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady wygasają po upływie okresu oznaczonego w ofercie, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego Protokołu Odbioru Końcowego bez uwag. c) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady Przedmiotu Zamówienia jest rozszerzona do zasad określonych w art.556 i następnych Kodeksu cywilnego. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady dotyczy wad Przedmiotu Zamówienia istniejących w chwili dokonywania czynności odbioru oraz wad powstałych po odbiorze, z przyczyn tkwiących w przedmiocie Zamówienia w chwili odbioru. d) Zamawiający, zgodnie z treścią art.579 Kodeksu cywilnego może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z tytułu udzielonej przez wykonawcę gwarancji jakości. e) Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wynagrodzenie z tytułu udzielenia rękojmi za wady wykonywania obowiązków wynikających z rozszerzonej rękojmi. f) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego z tytułu udzielonej gwarancji jakości na wykonane roboty stanowiące Przedmiot Umowy za wbudowane lub / dostarczone materiały lub / i urządzenia oraz elementy wyposażenia. W przypadku gdy okres gwarancji udzielony przez producenta materiałów, urządzeń i elementów wyposażenia jest dłuższy od okresu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę, wówczas obowiązuje gwarancja producenta i w takim wypadku Wykonawca niezwłocznie po upływie okresu gwarancji udzielonej Wykonawcy, przeniesie na Zamawiającego przysługujące mu na podstawie tej gwarancji prawa, w tym poprzez wydanie Zamawiającemu stosownych dokumentów gwarancyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach