Przetargi.pl
Termomodernizacja Zespołu Szkół w Jodłówce Tuchowskiej

Gmina Tuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-170 Tuchów, ul. Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0146525218 w. 12
  • Data zamieszczenia: 2012-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuchów
    ul. Rynek 1 1
    33-170 Tuchów, woj. małopolskie
    tel. 0146525218 w. 12
    REGON: 00052780700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Zespołu Szkół w Jodłówce Tuchowskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest projekt pn. Termomodernizacja Zespołu Szkół w Jodłówce Tuchowskiej obejmujący roboty budowlane związane z dociepleniem budynku szkoły wraz z wykonaniem nowej elewacji budynku Zespołu Szkół położonym na działce nr 1102/3 w Jodłówce Tuchowskiej. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: - odbicie tynków zewnętrznych ścian piwnicznych, - demontaż zadaszenia nad wejściem do budynku (demontaż pokrycia daszku, podsufitki, rur spustowych), - demontaż starego skorodowanego odgromienia budynku, - wyburzenie zejścia do kotłowni od strony południowej, - demontaż wiaty drewnianej, - demontaż pokrycia dachu przybudówki i obróbek blacharskich dachu, - wykucie parapetów okiennych, haków i uchwytów flagowych i innych elementów metalowych, - zdemontowanie rur spustowych z blachy stalowej, ocynkowanej, - rozebranie części chodnika i opaski z płytek chodnikowych, - odkopanie ścian fundamentowych, - docieplenie ścian fundamentowych płytami polistyrenowymi grubości 10 cm, - wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych budynku papa termozgrzewalną i folią kubełkową, - wymianie części instalacji kanalizacyjnej i deszczowej, - wymianie szachtów przy oknach piwnicznych, - wykonanie rusztowania zewnętrznego, - wykonanie ocieplenia istniejącego budynku styropianem grubości 12 cm, - wykonanie nowych szlachetnych tynków elewacyjnych, - obłożenie cokoła obiektu tynkiem mozaikowym, - zamontowanie nowych rur spustowych PCV, - zamontowanie nowych obróbek blacharskich daszków nad wejściami do obiektu, - wykonanie podbudowy i ułożeniu chodnika z kostki betonowej, - wykonanie nowego ZK i nowych skrzynek gazowych, - wykonanie nowego odgromienia budynku, - docieplenie stropu poddasza wełną mineralną, - zdemontowanie rusztowania zewnętrznego, - wykonaniu nowego muru oporowego wraz ze schodami wejściowymi do kotłowni, - wywiezienie gruzu z rozbiórki w miejsce wskazane przez Inwestora, - montaż schodów i wyłazu wejściowego na strych obiektu, - montaż uchwytów stalowych dla przyłącza telefonicznego, - montaż nowego ZK - plantowanie terenu. Opis przedmiotu zamówienia określa załączona do niniejszej SIWZ kompletna dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz szczegółowy przedmiar robót. Zakres robót podlegający trybowi przetargowemu winien być wykonany w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, dla tego typu robót, łącznie z robotami towarzyszącymi, oraz na warunkach określonych we wzorze umowy. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które to dokumenty są załącznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca robót budowlanych przy składaniu i wycenie ofert winien uwzględnić specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej, oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane i przywołane nazwy producentów oraz znaki towarowe w projektach technicznych, a także w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych są poglądowe i określają parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego, jednakże przy wycenie kosztorysów, przyjmując urządzenia i materiały równoważne do wyceny niż te podane w projekcie, należy kierować się wymogami technicznymi zawartymi w w/w dokumentacji technicznej. Urządzenia i materiały proponowane do montażu i wbudowania w ramach niniejszego zamówienia winny posiadać wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty. Użycie w dokumentacji projektowej nazwy własnych materiałów i urządzeń należy traktować jako wskazanie parametrów technicznych i technologicznych jakie winny posiadać te urządzenia lub materiały. Zamawiający dopuszcza wycenę materiałów i urządzeń równoważnych tj. o parametrach technicznych i technologicznych nie gorszych niż wskazane w projekcie budowlano - wykonawczym, przy czym zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 113, poz. 759) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały budowlane spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego W przypadku oferowania materiałów i urządzeń równoważnych skutkujących koniecznością dokonania odpowiednich zmian podczas realizacji robót budowlanych w stosunku do przedłożonego projektu budowlano - wykonawczego, Wykonawca winien w złożonej ofercie cenowej uwzględnić wprowadzone zmiany. Zaproponowane materiały i urządzenia przez wykonawce nie mogą być gorszej jakości niż wskazane w dokumentacji technicznej. Odstępstwo od tych wymagań jest możliwe tylko po uzyskaniu zgody, Inwestora, projektanta i inspektora nadzoru inwestorskiego. Do wykonania robót należy użyć wyłącznie materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty, certyfikaty dopuszczające ich do stosowania oraz gwarancje na wszystkie zamontowane urządzenia. Transport materiałów na plac budowy (miejsce wbudowania), oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania obciążają wykonawcę robót. Użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną. 2). Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do robót przewidzianych dokumentacją projektową o których mowa w § 7 ust. 7, oraz robót dodatkowych o których mowa w § 7 ust. 5 wzoru umowy, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w § 2 ust. 4 wzoru umowy. Roboty takie w dalszej części umowy nazwane są robotami zamiennymi 3). Zamawiający przewiduje również ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w § 2 ust. 4. Roboty takie we wzorze umowy nazwane są robotami zaniechanymi. 4). Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiany te będą bardziej korzystne dla Zamawiającego. Będą to przykładowo okoliczności: 1.powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy 2.powodujące poprawę parametrów technicznych 3.wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny, lub zmiany obowiązujących przepisów 5). Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. 6). Zmiany o których mowa powyżej muszą być każdorazowo zatwierdzone łącznie przez projektanta, inspektora nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego. UWAGA: W uzasadnionych ekonomicznie i technologicznie przypadkach wyłącznie za zgodą Zamawiającego - na etapie realizacji zamówienia - w przypadku ukazania się na rynku materiałów nowocześniejszych, o lepszych właściwościach i parametrach, zamawiający dopuszcza możliwość ich zastosowania w zamian za materiały zaproponowane w ofercie i w projekcie technicznym. Jednak zmiana ta nie może wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia przyjętej przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przetargu. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruzu, itp.) zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, oraz udokumentowania tych czynności na każdorazowe żądanie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży złomu pochodzącego z rozbiórki lub wymiany innych elementów konstrukcyjnych, a uzyskane pieniądze przekazać na konto Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu umownego w trakcie realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zasady wnoszenia wadium Wadium w wysokości 7 000,00 zł powinno być wniesione w terminie do dnia 20.08.2012 r. do godz. 10.00 Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje odrzucenie oferty, zgodnie z Prawem zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku: Bank Spółdzielczy w Bieczu - Filia Tuchów Nr 75 8627 0001 2023 9000 2645 0004 z adnotacją:Wadium - nr sprawy: [ZP-271-16/2012]. 1a. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: 1.w pieniądzu 2.poręczeniach lub w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3.gwarancjach bankowych 4.w gwarancjach ubezpieczeniowych 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu PARP /Dz. U z 2007 r Nr 42 poz. 275/ Wykonawcy którzy zamierzają wnieść wadium w formie innej niż pieniądz powinni złożyć oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium w pokoju nr 7, dziennik podawczy przed terminem składania ofert Wadium wnieść można w każdej formie wymienionej w pkt. 1.1a, 1 SIWZ z tym, że dowód /kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem/ należy umieścić wewnątrz oferty. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2. Zasady zwrotu wadium Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zgodnie z art. 46 ustawy Zamawiający zwraca wadium: 1. Wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPzp. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po złożeniu pisemnego wniosku przez wykonawcę który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Utrata wadium Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy: 1)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 2)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Ponadto zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni , że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 4. Ponowne wniesienie wadium Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt.14.8 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, wyklucza się z postępowania o udzielenie zamówienia, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuchow.BIP Tuchow/Zamówienia publiczne+ogłoszenia/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach