Przetargi.pl
Termomodernizacja Zespołu Szkół Specjalnych w Piekarach Śląskich. Część 1 – Termomodernizacja ; Część 2 – Przyłącze kanalizacyjne

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 939 379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2020-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 939 379, fax. 32 287 22 69
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piekary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Zespołu Szkół Specjalnych w Piekarach Śląskich. Część 1 – Termomodernizacja ; Część 2 – Przyłącze kanalizacyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: CZĘŚĆ 1 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - TERMOMODERNIZACJA a)Branża budowlana 1.Ocieplenie ścian zewnętrznych poniżej gruntu z izolacją przeciw wilgociową – ok. 340 m2. 2.Izolacje pionowe ścian fundamentowych poniżej gruntu płytami ze sztywnej pianki polistyrenowej gr. min. 15 cm (polistyren ekstrudowany) – ok. 340 m2. 3.Odtworzenie nawierzchni z kostki – ok. 240 m2. 4.Ocieplenie ścian cokołu przez przyklejenie płyt styropianowych min. gr. 15 cm (polistyren ekstrudowany) – ok. 270 m2 5.Ocieplenie ścian budynków przez przyklejenie płyt styropianowych (polistyren ekspandowany) – ok. 2.600 m2 6.Wykonanie tynku mozaikowego – ok. 270 m2. 7.Wykonanie tynków zewnętrznych barwionych w masie – ok. 2.200 m2. 8.Izolacje poziome cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych na lepiku układane na wierzchu konstrukcji - Styropapa laminowana min. gr. 20 cm – ok. 510 m2. 9.Izolacje cieplne i akustyczne wykonywane płytami z wełny mineralnej układanymi bezpośrednio na stropach, płyty min. gr. 20 cm – ok. 600 m2. 10.Wymiana stolarki okiennej - ok. 270 m2. 11.Wymiana stolarki drzwiowej - ok. 34 m2. 12.Izolacje pionowe ścian fundamentowych płytami ze sztywnej pianki polistyrenowej min. gr. 15 cm - polistyren ekstrudowany – ok. 72 m2. 13.Izolacje pionowe ścian fundamentowych z folii kubełkowej z zakończeniem listwą bez gruntowania powierzchni – ok. 72 m2. 14.Modernizacja schodów zewnętrznych. 15.Obróbki blacharskie dachowe i gzymsów. 16.Rury spustowe. 17.Okładziny schodów z płytek min. 30x30cm układanych na klej metodą kombinowaną – ok. 5 m2. 18.Remont daszków zewnętrznych. 19.Roboty demontażowe, kucia, przebicia, rozbiórki, 20.Roboty wykończeniowe po wymianie okien i robotach instalacyjnych, tynki, malowanie, płytkowanie, gładzie gipsowe. 21.Odtworzenie posadzki w piwnicy – ok. 56 m2. 22.Montaż osłon grzejnikowych, 23.Dostawa i montaż tablicy promującej projekt - 2 kpl. b)Branża elektryczna 1.wymiana instalacji odgromowej budynku wraz z elementami łączącymi – około 460 mb, 2.Wymiana przewodów odprowadzających instalacji odgromowej wraz z elementami łączącymi (prowadzenie w rurach odgromowych) – około 320 mb, 3.wymiana instalacji uziemiającej budynku – około 245 mb, 4.wymiana opraw oświetleniowych zewnętrznych i wewnętrznych na energooszczędne LED – oświetlenie podstawowe wraz z instalacją elektryczną – około 517 oprawy, 5.zabudowa oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego – około 233 opraw, 6.kompletne istniejące i sprawne oprawy oświetlenia podstawowego należy zdemontować i złożyć w miejscu wskazanym przez inspektora nadzoru na terenie Piekar Śląskich - około 70 opraw, pozostałe oprawy zdemontować i zutylizować – około 150 opraw, 7.przeniesienie istniejących kamer, przyłączy i innych elementów zamocowanych do istniejącej elewacji na nową warstwę ocieplenia - około 5 punktów, 8.instalacje oświetlenia wymienić od łącznika przy drzwiach wejściowych sal lekcyjnych do projektowanych opraw, 9.Roboty demontażowe, kucia, przebicia, rozbiórki, 10.Ułożenie okablowania – około 3240 mb, 11.Montaż łączników i gniazd – około 76 kpl, 12.Doposażenie rozdzielnic w aparaturę zabezpieczającą – około 33 aparaty. c)Branża sanitarna – Kanalizacja sanitarna 1.Kanalizacja sanitarna wewnętrzna – prowadzona poza posadzką – ok. 40 m, 2.Kanalizacja sanitarna wewnętrzna – prowadzona w posadzce – ok. 80 m, 3.Roboty demontażowe, kucia, przebicia, rozbiórki, 4.Czyszczaki - 4 szt. d)Branża sanitarna – Wentylacja mechaniczna 1.Zasilanie nagrzewnicy wodnej, 2.Dostawa i montaż nasad typu hybrydowego (obrotowego) min. fi=200 – 5 szt. 3.Montaż zasilania i sterowania nasad, skrzynki, 4.Okablowanie – ok. 200 m, 5.Dostawa i montaż wentylatorów, 6.Dostawa i montaż nagrzewnicy wodnej, 7.Roboty demontażowe, kucia, przebicia, rozbiórki, 8.Dostawa i montaż filtra kanałowego, 9.Dostawa i montaż czerpni, 10.Dostawa i montaż okapów – 2 kpl, 11.Montaż kanałów, izolacji, uzbrojenia, 12.Dostawa i montaż wyrzutni, 13.Dostawa i montaż nawietrzaków ściennych – 10 szt. e)Branża sanitarna – Centralne ogrzewanie 1.Montaż nowej instalacji c.o. z rur stalowych ocynkowanych z zewnątrz – ok. 2000 m, 2.Montaż izolacji rurociągów – ok. 2000 m, 3.Montaż grzejników wraz z armaturą – 163 kpl, 4.Dostawa i montaż pomp obiegowych – 4 kpl, 5.Roboty demontażowe, kucia, przebicia, rozbiórki. CZĘŚĆ 2 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – PRZYŁĄCZE KANALIZACYJNE 1.Roboty ziemne, 2.Roboty rozbiórkowe i demontażowe, 3.Dostawa i montaż kanałów z rur typu / klasy PVC-U łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm – wykopy umocnione – ok. 61 m, 4.Dostawa i montaż studzienki kanalizacyjnej o śr. 600 mm – 1 szt, 5.Odtworzenie chodników – ok. 14 m2, 6.Odtworzenie nawierzchni asfaltowej – ok. 15 m2. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a)w zakresie Części 1 – Termomodernizacja: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe, kucia, przebicia, odbicia, przejścia, bruzdowania, roboty ziemne, zagospodarowanie terenu, roboty nawierzchniowe, montażowe, murarskie, konstrukcyjne, odtworzeniowe, roboty instalacyjne: c.o., wentylacyjne, elektryczne, oświetleniowe, odgromowe, kanalizacyjne, sanitarne, wraz z armaturą, urządzeniami i wyposażeniem, roboty ogólnobudowlane, tynkarskie, malarskie, płytkarskie, posadzkowe, okładzinowe, izolacyjne, dociepleniowe, elewacyjne, fundamentowe, blacharskie, dekarskie, rynnowe, nawierzchniowe, wykończeniowe, roboty w zakresie okablowania, orurowania, podłączenia, przełączenia, uruchomienia, roboty w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, b)w zakresie Części 2 – Przyłącze kanalizacyjne: roboty przygotowawcze, montażowe, roboty ziemne, ułożenie kanałów, ułożenie studni, przejścia przez ściany, roboty nawierzchniowe, odtworzeniowe, wykończeniowe. Wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych. Na podstawie art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający adekwatnie do przedmiotu zamówienia zapewnia dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych, i z uwzględnieniem tych wymagań sporządza opis niniejszego przedmiotu zamówienia. Niniejszy przedmiot zamówienia nie obejmuje zakresu robót ingerujących bezpośrednio w dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, a także nie stawia takich wymogów szczególnych, ponad normy ogólne i te opisane w dokumentacji projektowej. Realizacja przedmiotu zamówienia nie stawia barier lub jakichkolwiek utrudnień w tym obszarze przestrzeni publicznej. Natomiast w zakresie wskazanej wyżej dostępności w trakcie realizacji robót budowlanych Zamawiający postawił taki warunek w STWiORB. Adekwatne odniesienie powyższego wymogu co do zakresu robót planowanych do realizacji w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia uwzględniono w dokumentacji projektowej – w zakresie wymaganym przepisami prawa – adekwatnie do realizowanego zakresu zamówienia (komunikacja, dostępność itp.). W pozostałym zakresie wymóg ten, odnosząc się do zakresu przedmiotu zamówienia nie ma zastosowania. Uwzględniając adekwatne odniesienie do przedmiotu zamówienia, w pozostałym zakresie dostosowania do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych w zakresie cech materiałów, produktu lub usługi odpowiadającym przedmiotowi zamówienia nie występują warunki szczególne, poza opisami zawartymi w przepisach, normach, dokumentacji projektowej i STWiORB. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z powyższym zawarte są w cenie umownej i nie będą podlegać odrębnej zapłacie. W ramach dostępności dla osób niepełnosprawnych przewidziano: - likwidację progów - komunikację wewnętrzną umożliwiającą poruszanie się na wózkach inwalidzkich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dla Części 1: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PKO Bank Polski SA: nr 05 1020 2313 0000 3402 0556 3525. 4.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 5.Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Dla Części 2 – nie wymagane jest wniesienie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 (odpowiednio dla Części 1 i 2) 2) Oświadczenia, o którym mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 4) Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej – zgodnie ze wzorem załączonym przez Zamawiającego. 5) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach