Przetargi.pl
Termomodernizacja wraz z wymianą konstrukcji i pokrycia dachu budynku GOPS w Bolesławiu

Gmina Bolesław ogłasza przetarg

  • Adres: 32-329 Bolesław, ul. Główna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 642-45-01, 642-40-71 , fax. (032) 642 48 01
  • Data zamieszczenia: 2020-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolesław
    ul. Główna 58
    32-329 Bolesław, woj. małopolskie
    tel. 032 642-45-01, 642-40-71, fax. (032) 642 48 01
    REGON: 27625788300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja wraz z wymianą konstrukcji i pokrycia dachu budynku GOPS w Bolesławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zadania obejmuje w szczególności: a)oczyszczenie elewacji z pozostałości odpadającego tynku i farb oraz demontaż istniejących parapetów, rur spustowych, szafek stalowych, okablowania, kratek nawiewnych oraz wszystkich istniejących obcych elementów wystających poza lico elewacji, b) docieplenie wszystkich ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych styropianem do fasad o grubości 15 cm (ściana frontowa - po usunięciu istniejącego ocieplenia) i grubości 14 cm (ściany pozostałe), c) docieplenie strefy cokołowej oraz ścian fundamentowych styropianem ekstrudowanym o grubości odpowiednio 14 i 15 cm, d) ocieplenie wnęk okiennych i drzwiowych klinami styropianowymi o zmiennej grubości (od 2 cm przy ościeżnicy) z ewentualnym skuciem tynku, e) nałożenie na ściany powyżej cokołu tynku silikonowego, wykończenie cokołów żywicznym tynkiem strukturalnym (mozaikowym) w kolorystyce wskazanej na rysunkach w dokumentacji projektowej, f) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian strefy cokołowej i podpiwniczenia, g) ocieplenie stropodachów nad przybudówkami od strony północnej i wschodniej styropapą o grubości 19cm, h) usunięcie istniejącego ocieplenia stropu nad piętrem i ponowne ocieplenie go płytami z wełny mineralnej grubości 26 cm i ułożenie paroizolacji z folii PE, po wymianie konstrukcji dachu, i) wymiana konstrukcji dachu wraz z wykonaniem pokrycia z blachodachówki, poszycia ażurowego, folii paro przepuszczalnej, obróbek blacharskich i orynnowania, j) przemurowanie kominów od poziomu stropów nad piętrem, k) demontaż istniejącego nad wejściem do podpiwniczenia, daszku z blachy trapezowej i wykonanie nowego ze szkła bezpiecznego na cięgnach i wspornikach ze stali nierdzewnej, l) częściowa wymiana okien na nowe i parapetów zewnętrznych na poziomie piwnic i piętra – 40 szt., ł) wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych drewnianych na stalowe, ocieplone – 1 szt. m) wykonanie instalacji odgromowej, n) wykonanie wokół budynku opaski z płyt betonowych lub grysu kamiennego i odtworzenie nawierzchni betonowej, o) wykonanie renowacji istniejących balustrad, p) zabudowa licznika ciepła, r) opracowanie dokumentacji powykonawczej, s) realizowanie zadania zgodnie z pozwoleniem na budowę - decyzją nr 42/2020 z dnia 16.01.2020 r. Starosty Olkuskiego. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumenty, załączone do niniejszej SIWZ: - dokumentacja projektowa, - przedmiar robót, -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł w formie zgodnej z art. 45. ust. 6 Pzp, tj: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), d) w gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Bolesław, Bank PEKAO S.A. nr 68 1240 4748 1111 0000 4877 8530 z dopiskiem: „Termomodernizacja wraz z wymianą konstrukcji i pokrycia dachu budynku GOPS w Bolesławiu” 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się uznanie rachunku bankowego Zamawiającego kwotą wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w pokoju 5A w Urzędzie Gminy Bolesław (kasa) lub oryginał dołączyć do oferty w osobnej kopercie. 6. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik nr 1 wraz z kosztorysem ofertowym (Załącznik nr 1a). 2. Kosztorys Ofertowy (uproszczony) sporządzony przez Wykonawcę zgodnie z załączonym przedmiarem robót – Załącznik nr 1a do formularza ofertowego (cena kosztorysowa - zwana w umowie wynagrodzeniem kosztorysowym). 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 w tym:- oświadczenie o korzystaniu przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów innych podmiotów (jeśli dotyczy). 4. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - Załącznik nr 3. 5. Oświadczenie o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z Podwykonawców (zawarte w druku oferty). 6. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeśli dotyczy). a. W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 Pzp). 7. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). UWAGA 1: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. UWAGA 2: Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia – art. 22d ust.2 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach