Przetargi.pl
Termomodernizacja wraz z wymianą instalacji wodno-kanalizacyjnej obiektów użyteczności publicznej w Raszkowie i w Przybysławicach budynków UGiM w ramach działania „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym w ramach ZIT dla rozwoju AKO” realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Działanie 3.2 „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Poddziałania 3.2.4 „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym w ramach ZIT dla rozwoju AKO

Gmina Raszków ogłasza przetarg

  • Adres: 63440 Raszków, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 343 510 , fax. 627 350 665
  • Data zamieszczenia: 2017-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raszków
    Rynek 32
    63440 Raszków, woj. wielkopolskie
    tel. 627 343 510, fax. 627 350 665
    REGON: 53043600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wwwraszkow.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja wraz z wymianą instalacji wodno-kanalizacyjnej obiektów użyteczności publicznej w Raszkowie i w Przybysławicach budynków UGiM w ramach działania „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym w ramach ZIT dla rozwoju AKO” realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Działanie 3.2 „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Poddziałania 3.2.4 „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym w ramach ZIT dla rozwoju AKO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    .Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja wraz z wymianą instalacji wodno-kanalizacyjnej obiektów użyteczności publicznej w Raszkowie i w Przybysławicach budynków UGiM w ramach działania „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym w ramach ZIT dla rozwoju AKO” realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Działanie 3.2 „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Poddziałania 3.2.4 „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym w ramach ZIT dla rozwoju AKO Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje: Budynek w Urzędu Gminy i Miasta w Przybysławicach Termomodernizacja i wymiana oświetlenia na LED Rozbiórki Dach-konstrukcja, pokrycie i obróbki blacharskie budynku Elewacja-ocieplenie BSO Wymiana oświetlenia na LED Roboty niekwalifikowane -budowa windy i przebudowa wejścia Roboty murowe i roboty ziemne, fundamenty szybu windy, montaż windy Dach windy Wejście główne do budynku Budynek Ratusza Roboty budowlane- termomodernizacja Rozbiórka związane z termomodernizacją Ocieplenie stropodachu -do termomodernizacji zaliczono powierzchnię istniejącego dachu Stolarka okienna w części istniejącej -wymiana Wymiana drzwi zewnętrznych w części istniejącej Elewacja części istniejącej -częścć termomodernizowana Prace budowlane w kotłowni – część wliczona do termomodernizacji Wymiana instalacji c.o w istniejącym budynku Instalacja c.o. w istniejącym budynku Instalacja w kotłowni Demontaż kotła i instalacji c.o. Technologia kotłowni Roboty ogólnobudowlane w kotłowni Instalacja wod.kan w kotłowni Instalacja wentylacji mechanicznej Instalacja wentylacji mechanicznej Wymiana oświetlenia na energooszczędne LED Montaż opraw LED Roboty budowlane-rozbudowa i przebudowa- niekwalifikowane Rozbiórki związane z rozbudowa i przebudową Dach konstrukcja pokrycia i obróbki blacharskie wieży Dach konstrukcja pokrycia i obróbki blacharskie budynku Biegi stalowe klatki schodowej Ocieplenie stropodachu -reszta powyżej termomodernizacji Roboty murowe i ścianki działowe Stolarka okienna w części nadbudowanej Stolarka drzwiowa wewnętrzna Podłoże posadzki Sufity podwieszane Roboty malarskie i licowanie ścian płytkami Roboty ślusarskie Podest przed wejściem do budynku Elewacja- poza termomodernizacją Prace budowlane w kotłowni Instalacja grzewcza-rozbudowa-niekwalifikowane Instalacja c.o. poddasze Instalacja wentylacji mechanicznej-niekwalifikowane Instalacja wentylacji mechanicznej – rozbudowa o poddasze Instalacje WOD-KAN -Remont i rozbudowa -niekwalifikowane Instalacja wody użytkowej Instalacja przeciwpożarowa Instalacja kanalizacji sanitarnej Instalacje elektryczne -remont i rozbudowa -niekwalifikowane Instalacja oddymiania Instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych Instalacja oświetleniowa na poddaszu, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne Demontaż istniejącej instalacji Trasy kablowe, linie zasilające i rozdzielnice Rurarz i przewodowanie Montaż opraw i osprzetu , podłączenie urzadzeń i pomiary Instalacja w kotłowni – część niekwalifikowana Demontaż kotła i instalacji c.o. Technologia kotłowni Roboty ogólnobudowlane w kotłowni Instalacja wod. Kan. w kotłowni Założenia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, Specyfikacją Techniczną i Odbioru Robót oraz przedmiarem robót. Wymieniona dokumentacja stanowi załączniki do SIWZ. 2) Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcie w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określona Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. 3) Zamawiający dodatkowo wymaga, aby Wykonawca w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy opracował i dostarczył Zamawiającemu Harmonogram rzeczowo-finansowy (dostosować do istniejącego) , zawierający opis przebiegu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności terminy i rodzaje poszczególnych prac wraz z podaniem kwot brutto za ich wykonanie-rozpoczęcie robót niezwłocznie po podpisaniu umowy i przekazaniu placu budowy. 4)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót budowlanych w sposób umożliwiający zapewnienie ciągłości świadczenia usług publicznych w godzinach pracy w Urzędzie Gminy i Miasta w Raszkowie w budynku Urzędu w Przybysławicach oraz realizacji umowy zgodnie z harmonogramem , przy szczególnym uwzględnieniu zapewnienia braku zakłóceń i ciągłości pracy w urzędach. 5)W momencie faktycznego rozpoczęcia prac budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i umieszczenia tablicy ( 2 szt) informacyjnej dotyczącej realizacji projektu ze środków Unii Europejskiej. Treść informacji na tablicy Wykonawca winien uzgodnić z Zamawiającym. W przypadku uszkodzenia tablicy Wykonawca zobowiązany będzie ją wymienić na nową. Tablica powinna zostać wykonana z trwałych materiałów zapewniających długie użytkowanie. Koszt tablicy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w harmonogramie rzeczowo-finansowym. 6) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlana , obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 7)Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. 8) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 9) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy. 10) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 11) Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36-miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe, liczony od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. 12) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania na koszt własny, w okresie gwarancji, bieżącej konserwacji oraz przeglądów okresowych zamontowanych urządzeń i elementów wyposażenia zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów, przeglądów wynikających z opracowanej na koszt własny przez Wykonawcę instrukcji eksploatacji obiektów, o także przeglądów okresowych wynikających z przepisów Prawa budowlanego. 13) Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z projektem budowlanym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót. 14) Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad 15) Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych ( dokumentację powykonawczą wraz ze świadectwem charakterystyki energetycznej dla budynków) wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej potwierdzonej wpisami do dziennika budowy przez uprawnionego geodetę. Dokumentacja geodezyjna powykonawcza powinna zawierać w szczególności zapis potwierdzający zgodność pomiaru powykonawczego z zatwierdzonym projektem budowlanym łącznie z zarejestrowaniem w właściwym ośrodku geodezyjnym) 16) Zamawiający ureguluje zobowiązania z tytułu wykonanych przez Wykonawcę robót: płatność za faktury następować będzie od 2018 roku do wysokości kwoty ofertowej w II ratach dla robót kwalifikowalnych i niekwalifikowalnych Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone prace objęte przedmiotem zamówienia. Dokumentacja do wglądu w Urzędzie Gminy i Miasta Raszków pok. nr 2 16) Szczegółowy zakres robót określony jest w załącznikach do SIWZ obejmujących: a)Dokumentacja projektowa b)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, c)Przedmiar robót d)harmonogram rzeczowo finansowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216110-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu , o którym mowa w pkt. 5.1.SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach