Przetargi.pl
Termomodernizacja wraz z przebudową budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej i Środowiskowego Domu Samopomocy w Jarosławiu

Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Wilsona
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 215 378 , fax. 166 215 378
  • Data zamieszczenia: 2017-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu
    ul. Wilsona 6 a
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. 166 215 378, fax. 166 215 378
    REGON: 65088677600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja wraz z przebudową budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej i Środowiskowego Domu Samopomocy w Jarosławiu
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji i przebudowie budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej i Środowiskowego Domu Samopomocy w Jarosławiu mieszczącego się przy ul. 3-go Maja 39. Zakres prac budowlanych obejmuje: • ocieplenie styropianem XPS gr 12 cm ścian fundamentowych do głębokości 1,0 m poniżej poziomu 0, a także wymiana izolacji przeciwwilgociowej; • ocieplenie metodą systemową ścian parteru za pomocą styropianu EPS λ =0,034 gr 18 cm na zakładkę i wykonanie tynku cienkowarstwowego mineralnego o strukturze baranek, malowanego farbami silikonowymi na podwójnej siatce do wys. 3 m nad poziomem terenu; • ocieplenie wełną mineralną z czarnym welonem gr 18 cm, λ = 0,034 W/mK ścian piętra oraz wykończenie z płyt elewacyjnych gr. 8mm na nitach; • wykonanie attyk i ich ocieplenie polistyrenem XPS λ = 0,035 W/mK. od wewnątrz gr 12 cm, od góry gr 6 cm; • ocieplenie od spodu płyty balkonowej styropianem EPS λ = 0,032 W/mK gr 5 cm; • ocieplenie stropodachu płytami z styropapy grubości 20 cm, λ =0,033, z warstwą papy; • wymienienie okien i drzwi na aluminiowe szkolne zestawem termoizolacyjnym trzyszybowym o współczynniku przenikania ciepła U dla szyb nie wyższym niż 0,7 W/m2K; • montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej, gr 0,7 mm, kolor RAL 7037 - zgodny z kolorem płyt elewacyjnych; • demontaż istniejącego żelbetowego daszku nad wejściem oraz murku w logi na parterze; • montaż dwóch nowych daszków nad wejściami do budynku ze szkła hartowanego na profilach stalowych, wym. 200x100 cm, wysokość 3,4 m; • montaż w 4 oknach na piętrze dodatkowych relingów zabezpieczających wysokość parapetu do 0,9 m zgodnie z rys. elewacji; • demontaż istniejących klamer na dach; • montaż drabiny z koszem zabezpieczającym, prowadzącej z niższego dachu na wyższy, oraz drabiny na komin, ze stali nierdzewnej o szerokości 55 cm; • wymianę na nowe wszystkich istniejących rury spustowych wraz z przyłączeniami do studzienek; • wymianę istniejących opraw oświetleniowych na oprawy z energooszczędnymi źródłami światła (LED) lub wymianę samego źródła światła na LED; • instalację fotowoltaiczną z założeniem wykorzystania wytworzonej energii na bieżące potrzeby obiektu oraz sprzedaży nadmiaru energii do sieci energetycznej; • pozostałe prace wynikające z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dotyczącej realizacji robót budowlanych. 2. Podstawowe parametry techniczne budynku: • powierzchnia zabudowy - 663,60 m2, • powierzchnia użytkowa - 951,10 m2, • wysokość budynku - 7,02 m2, • szerokość budynku - 15,27 m, • długość budynku - 56,79 m, • kubatura brutto - ok 4530 m3, • liczba kondygnacji II (2 nadziemne, 0 podziemnych), • budynek niski N. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiar robót) oraz STWIORB, które wchodzą w skład SIWZ stanowiąc jej integralną część (załączniki nr 1 do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w trzech etapach zgodnie z harmonogramem rzeczowym (załącznik nr 10 do SIWZ): 1) etap I: od przekazania placu budowy do 30.06.2017 r., 2) etap II: od 01.07.2017 r. do 15.08.2017 r., 3) etap III: od 16.08.2017 r. do 30.09.2017 r. 5. Szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy robót wykonywanych w etapach: I, II i III sporządzony zostanie przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym i stanowił będzie załącznik do umowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń. Szczegółowe warunki gwarancji zostały określone we wzorze umowy oraz dokumencie gwarancyjnym, stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach