Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 72-010 Police, ul. Bankowa
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4311300, 3175037 , fax. 913 175 037
- Data zamieszczenia: 2018-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
ul. Bankowa 18
72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4311300, 3175037, fax. 913 175 037
REGON: 81054370729113 - Adres strony internetowej zamawiającego: zgkim.police.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Kościuszki 26 w Trzebieży wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKiM w Policach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Kościuszki 26 w Trzebieży wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKiM w Policach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - zgodnie z projektem budowlanym, stanowiącym załącznik nr 14 do siwz, przedmiarami robót, stanowiącymi załącznik nr 7 do siwz, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 6 do siwz. 3. Podane w dokumentacji przetargowej nazwy własne są jedynie nazwami przykładowymi. Dopuszcza się materiały i urządzenia równoważne w stosunku do przywołanych w dokumentacji. Materiały i urządzenia równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 4 siwz. 4. Przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy i orientacyjny. Ilości i zakres prac nie są wiążące dla wykonawcy. 5. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 6. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 10. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie przewiduje zebrania wykonawców. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 13. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące czynności podczas realizacji zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. 2018 poz.108). 14. Zatrudnienie, o którym mowa w ust. 13 powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. 15. Wykonawca w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy przekaże Zamawiającemu wykaz osób, które będą realizować przedmiot umowy z wyraźnym wskazaniem osób, które będą wykonywać czynności, o których mowa w ust.13 oraz z oświadczeniem, że osoby te są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji wykazu i przekazywania jej Zamawiającemu w ciągu 3 dni od dnia dokonania w nim zmiany. Zmiana osób wymienionych w wykazie nie wymaga aneksu do umowy. 16. Wykonawca każdorazowo na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia przekazania wezwania przez Zamawiającego zobowiązuje się przedstawić dowody zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących czynności, o których mowa w ust.13. 17. W przypadku naruszenia obowiązku, o którym mowa w ust.13, Zamawiający naliczy kary umowne, przewidziane w §15 umowy. 18. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wymaganego wadium: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł, 00/100) 2. Wadium może być wnoszone: - w pieniądzu (wpłacone jedynie przelewem na rachunek bankowy ZGKiM), - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 57 1240 3927 1111 0010 6049 8987 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca winien przedstawić dowód, iż przelew został dokonany w ww. terminie. 7. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu powinno być w oryginale zamieszczone w ofercie. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej budynków metodą iniekcji ciśnieniowej wraz z robotami towarzyszącymi, w podziale na części: część 1
Dodano: 2024-03-12 - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w podziale na dwie części: część 1 – ul. Szybowcowa 4, Oficerska 13, Koszarowa 1-3, część 2 – ul. Flaminga 9/14, 9/15
Dodano: 2023-07-28 - Wykonanie izolacji budynków w podziale na dwie części
Dodano: 2023-05-29 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W STUCHOWIE
Dodano: 2023-04-11 - Wykonanie izolacji pionowej wraz z naprawą tynków w budynku przy ul. Łukasińskiego 36g-36i w Szczecinie
Dodano: 2022-08-17 - Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj „Kompleksowej termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej w Gminie Gryfice - Szkoła Podstawowa nr 4 w Gryficach”,
Dodano: 2021-01-15 - WYKONANIE W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ KOMPLEKSOWEJ TERMOMODERNIZACJI OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE GRYFICE –SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 W GRYFICACH
Dodano: 2020-11-26 - WYKONANIE W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ KOMPLEKSOWEJ TERMOMODERNIZACJI OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE GRYFICE –SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 W GRYFICACH
Dodano: 2020-10-29 - WYKONANIE W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ KOMPLEKSOWEJ TERMOMODERNIZACJI OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE GRYFICE –SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 W GRYFICACH
Dodano: 2020-10-08 - Termomodernizacja budynku biurowego KOWR OT w Koszalinie przy ul. Partyzantów 15A, obejmująca ocieplenie przegród zewnętrznych budynku, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, nadmurowanie kominów wentylacyjnych, przebudowę instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, instalacji wentylacji i klimatyzacji, przebudowę instalacji oświetlenia wewnętrznego, instalacji odgromowej oraz budowę instalacji paneli fotowoltaicznych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektowo-kosztorysową w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych budynku
Dodano: 2020-10-02