Przetargi.pl
Termomodernizacja Szkoły w Łącku w ramach zadania p.n.: Termomodernizacja szkół w miejscowościach Łącko, Zagorzyn, Kicznia

Gmina Łącko ogłasza przetarg

  • Adres: 33390 Łącko, Łącko
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 41 40 710 , fax. 18 41 40 740
  • Data zamieszczenia: 2017-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łącko
    Łącko 445
    33390 Łącko, woj. małopolskie
    tel. 18 41 40 710, fax. 18 41 40 740
    REGON: 49189242300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lacko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Szkoły w Łącku w ramach zadania p.n.: Termomodernizacja szkół w miejscowościach Łącko, Zagorzyn, Kicznia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem termomodernizacji szkoły w Łącku. Zakres robót obejmuje: a) Termomodernizację budynku Szkoły w Łącku polegającą na: 1) rozebraniu starej podsiębitki dachowej drewnianej, 2) dociepleniu ścian płytami styropianowymi z wyprawa akrylową, 3) dociepleniu ścian cokołów płytą styropianową z wyprawą mineralno żywiczną, 4) dociepleniu ścian kominów płytą styropianową z wyprawą akrylową, 5) dociepleniu ościeży okiennych i drzwiowych płytą styropianową z wyprawą akrylową, 6) dociepleniu ścian fundamentowych płytą styropianową hydrofobową w ziemi na wys. 30 cm z siatką bez wyprawy, 7) dociepleniu ścian piwnic płytą styropianową hydrofobową wraz z izolacją pwilgoć. botamet oraz pwodną folia kubełkowa, 8) wykonaniu cokołu z płytek klinkierowych mrozoodpornych na klej, 9) wykonaniu licowania ścian wejścia płytami granitowymi wraz z montażem tablicy pamiątkowej ( tablica z odzysku), 10) demontażu istniejących oraz ponownym montażu nowych podokienników zewnętrznych z blachy powlekanej, 11) wymianie obróbek dachowych z blachy powlekanej przy kominach oraz nowych czapek kominowych , 12) demontażu starych zużytych oraz montażu nowych rur spustowych fi 15 cm z blachy powlekanej na przedłużonych uchwytach, 13) wymianie podłączenia w ziemi do kanalizacji opadowej rur spustowych dachowych fi 15 cm z materiału z odzysku, 14) wymianie pozostałej niewymienionej stolarki okiennej, 15) dociepleniu stropu poddasza ( część strychowa) z płyty z wełny mineralnej gr 18 cm, 16) wykonaniu z desek na legarach ślepej podłogi dojściowej do kominów (pomosty kominiarskie), 17) wykonaniu nowej opaski wokół budynku z kostki betonowej z obramowaniem obrzeżem betonowym trawnikowym na nowej podbudowie oraz z kostki odzyskowej, 18) demontażu instalacji odgromowej z pręta, wciągnięcie go do rur z PE twardej, zamontowaniu puszek ściennych ze złączami kontrolnymi i umocowaniu na ścianie z przykryciem styropianem, 19) demontażu i ponownym montażu wszelkich tablic blaszanych, puszek instalacyjnych, drzwiczek, dzwonków, uchwytów flagowych, skrzynek itp. drobnych elementów b) Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej przy szkole w Łącku polegającą na: 1) skuciu tynków ościeży okiennych od wewnątrz sali, 2) wykuciu okien sali gimnastycznej, 3) wykuciu parapetów, 4 montażu okien do sali gimnastycznej z PCW, 5) montażu parapetów wewnętrznych PCW, 6) wykonaniu tynków ościeży ze szpachlowaniem i pomalowaniem, 7) demontażu istniejącej podłogi drewnianej z podkładami i izolacjami z wywozem i utylizacją gruzu rozbiórkowego na wysypisku, 8) pogłębieniu wykopu( dla prawidłowego docieplenia) o 10 cm, wykonaniu chudego betonu B-10 grubości 15 cm, izolacji papą termozgrzewalną, folią, izolacji płytą poliestyrenową XPS ( Sytyrodur) gr. 10 cm, folia izolacyjna, wylewka cementowa grubości 5 cm zbrojona siatką posadzkową z pręta Ø 4,5 mm o oczkach 10x10 cm, izolacja papy termozgrzewalnej, wykonaniu ślepej podłogi gr. 25 mm na ruszcie ( legarach krzyżowo ułożonych) 2x8x8 cm w rozstawie co 80 cm, ruszt na podkładach gumowych gr. 3 cm na klej ( sprężynujące), ułożeniu na ślepej podłodze płyt OSB gr 22 mm, przyklejeniu do płyt OSB wykładziny wielowarstwowej sportowej PCW gr 3,9 mm ze spawaniem miejsc połączeń, z wywinięciem wykładziny na ściany jako cokolik, pomalowaniu liń boisk; 9) wcześniejszym demontażu i ponownym montażu urządzeń sportowych sali gimnastycznej ( na podłodze) Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót - Załącznik nr 6. Oferent powinien dokonać wyceny wartości przedmiotu zamówienia na podstawie projektu budowlanego, opisu przedmiotu zamówienia, STWiORB. Załączony przedmiar robót ma charakter informacyjny nie jest obligatoryjny dla wykonawcy/oferenta i może być traktowany tylko jako pomocniczy do przygotowania oferty cenowej. Oznacza to, że wykonawca sporządza przedmiar robót według własnego uznania i dokonuje całościowej wyceny przedmiotu zamówienia na roboty określone w opisie przedmiotu zamówienia i projekcie na własną odpowiedzialność i ryzyko. Oferent we własnym zakresie i samodzielnie uwzględnia w cenie ofertowej elementy niezbędne do wykonania robót, a nie pozostające trwale po zakończeniu budowy. całość robót należy wykonać zgodnie z projektem, opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną oraz „Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano – Montażowych”. Zastosowane do wbudowania materiały i wyroby muszą posiadać aktualne, wymagane obecnymi przepisami dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do stosowania w budownictwie, a także certyfikaty lub deklaracje zgodności potwierdzające jakość zastosowanych materiałów i wyrobów ( jest to warunek odbioru robót). 3. Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do budynków, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. Materiały z rozbiórki Wykonawca wywiezie z placu budowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Okres gwarancji jakości przedmiotu zamówienia – minimum 36 miesięcy, liczone od dnia podpisania Protokołu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia dla danej części. 5. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) organizacja placu budowy, b) zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, c) prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, d) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, e) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych, f) pokrycie kosztów prób oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. 6. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty pośrednie ( tj. związane z przygotowaniem terenu oraz wykonanie robót termomodernizacyjnych szkoły oraz sali gimnastycznej takich jak: rozebranie starej podsiębitki dachowej drewnianej ,docieplenie ścian płytami styropianowymi z wyprawą akrylową, docieplenie ścian cokołów płytą styropianową z wyprawą mineralno żywiczną, docieplenie ścian kominów płytą styropianową z wyprawą akrylową, docieplenie ościeży okiennych i drzwiowych płytą styropianową z wyprawą akrylową, docieplenie ścian fundamentowych płytą styropianową hydrofobową w ziemi na wys. 30 cm z siatką bez wyprawy, docieplenie ścian piwnic płytą styropianową hydrofobową wraz z izolacją pwilgoć. botamet oraz pwodną folia kubełkowa, wykonaniu cokołu z płytek klinkierowych mrozoodpornych na klej, wykonanie licowania ścian wejścia płytami granitowymi wraz z montażem tablicy pamiątkowej ( tablica z odzysku), demontażu istniejących oraz ponownym montażu nowych podokienników zewnętrznych z blachy powlekanej, wymianie obróbek dachowych z blachy powlekanej przy kominach oraz nowych czapek kominowych , demontażu starych zużytych oraz montażu nowych rur spustowych fi 15 cm z blachy powlekanej na przedłużonych uchwytach, wymianie podłączenia w ziemi do kanalizacji opadowej rur spustowych dachowych fi 15 cm z materiału z odzysku, wymianie pozostałej niewymienionej stolarki okiennej z PCW, docieplenie stropu poddasza wełną mineralną, wykonaniu desek na legarach ślepej podłogi dojściowej do kominów (pomosty kominiarskie),wykonaniu nowej opaski wokół budynku z kostki betonowej z obramowaniem obrzeżem betonowym trawnikowym na nowej podbudowie oraz z kostki odzyskowej, demontażu instalacji odgromowej z pręta, wciągnięcie go do rur z PE twardej, zamontowaniu puszek ściennych ze złączami kontrolnymi i umocowaniu na ścianie z przykryciem styropianem, demontażu i ponownym montażu wszelkich tablic blaszanych, puszek instalacyjnych, drzwiczek, dzwonków, uchwytów flagowych, skrzynek itp. drobnych elementów, prac związanych z termomodernizacją budynku sali gimnastycznej przy szkole w Łącku polegającą na: skuciu tynków ościeży okiennych od wewnątrz sali, wykucie okien sali gimnastycznej, wykucie parapetów, montaż okien do sal gimnastycznych z PCW, montaż parapetów wewnętrznych PCW, wykonanie tynków ościeży ze szpachlowaniem i pomalowaniem, demontaż istniejącej podłogi drewnianej z podkładami i izolacjami z wywozem i utylizacją gruzu rozbiórkowego na wysypisku, pogłębienie wykopu( dla prawidłowego docieplenia) o 10 cm, wykonaniu chudego betonu B-10 grubości 15 cm, izolacji papą termozgrzewalną, folią, izolacji płytą poliestyrenową XPS ( Sytyrodur) gr. 10 cm, folia izolacyjna, wylewka cementowa grubości 5 cm zbrojona siatką posadzkową z pręta Ø 4,5 mm o oczkach 10x10 cm, izolacja papy termozgrzewalnej, wykonaniu ślepej podłogi gr. 25 mm na ruszcie ( legarach krzyżowo ułożonych) 2x8x8 cm w rozstawie co 80 cm, ruszt na podkładach gumowych gr. 3 cm na klej ( sprężynujące), ułożeniu na ślepej podłodze płyt OSB gr 22 mm, przyklejeniu do płyt OSB wykładziny wielowarstwowej sportowej PCW gr 3,9 mm ze spawaniem miejsc połączeń, z wywinięciem wykładziny na ściany jako cokolik, pomalowaniu liń boisk; wcześniejszym demontażu i ponownym montażu urządzeń sportowych sali gimnastycznej ( na podłodze). Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi. 2) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży Zamawiającemu pisemny wykaz pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy, o których mowa w pkt 1, ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego, przedłoży Zamawiającemu zaktualizowany Wykaz pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy, o których mowa w pkt 1 z uwzględnieniem zapisów SIWZ i umowy. W każdym dniu realizacji przedmiotowej umowy przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest posiadać pisemną listę obecności pracowników. 3) Zamawiający ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt 1, poprzez zbadanie rzeczywistych warunków zatrudnienia. Zamawiający ma prawo również żądać przedstawienia do wglądu niezbędnych dokumentów w tym zakresie, w tym zanonimizowanych kopii umów o pracę. Ponadto Zamawiający jest uprawniony do odebrania od pracowników oświadczeń w przedmiocie posiadania zawartych umów o pracę. Zamawiający może zwracać się także do Państwowej Inspekcji Pracy celem weryfikacji zatrudnienia pracowników realizujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu możliwość przeprowadzenia identyfikacji pracowników wykonujących przedmiot umowy z ramienia Wykonawcy i jego ewentualnych podwykonawców zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Opis sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są we wzorze umowy – stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ Uwaga: 1. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej opisując przedmiot zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 2. Zamawiający zaleca aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji przyszłego terenu budowy. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru- pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ustawy), 2.Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ - wzór). 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej wykazu złożonych ofert przedłoży oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach