Przetargi.pl
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Parysowie w formule partnerstwa-publiczno-prywatnego

Gmina Parysów ogłasza przetarg

  • Adres: 08-441 Parysów, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 855 319 , fax. 256 855 319
  • Data zamieszczenia: 2020-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Parysów
    ul. Kościuszki 28
    08-441 Parysów, woj. mazowieckie
    tel. 256 855 319, fax. 256 855 319
    REGON: 71158233900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parysow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Parysowie w formule partnerstwa-publiczno-prywatnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kompleksowej modernizacji energetycznej Szkoły Podstawowej w Parysowie formule partnerstwa publiczno-prywatnego w rozumieniu ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1445) (dalej również: „Projekt” lub „Przedsięwzięcie”). W ramach wspólnej realizacji Projektu Partner prywatny (dalej również: „Wykonawca”) zobowiąże się do sfinansowania, zaprojektowania i wykonania prac termomodernizacyjnych i robót budowlanych w budynku Szkoły Podstawowej. Ponadto oczekuje się, że Wykonawca wdroży w obiektach system zarządzania energią i będzie odpowiedzialny za zarządzanie energią w celu uzyskania zagwarantowanych w ofercie oszczędności w jej zużyciu oraz za utrzymanie technicznej sprawności zmodernizowanej infrastruktury i zainstalowanych urządzeń w całym okresie trwania umowy o partnerstwie publiczno-prywatnym. Podmiot publiczny (dalej również: „Zamawiający”) będzie zobowiązany do udostępnienia obiektu na potrzeby realizacji Projektu oraz do zapłaty Wykonawcy należnego mu wynagrodzenia, którego ostateczna wysokość będzie związana z faktycznie uzyskanymi oszczędnościami w zużyciu energii. Przez zarządzanie energią należy rozumieć wykonywanie usług polegających na wdrożeniu i eksploatowaniu systemu pomiarowego i informatycznego, którego celem jest monitorowanie i optymalizowanie zużycia energii, w tym identyfikacji stanów awaryjnych i usuwanie ich. Szacowana wartość nakładów inwestycyjnych w planowanym Przedsięwzięciu wynosi około 3 mln zł brutto (w tym koszty prac projektowych, koszty wykonania robót budowlanych i termomodernizacyjnych oraz tzw. koszty okołoinwestycyjne). Szczegółową charakterystykę Projektu oraz wstępny harmonogram postępowania zawiera Załącznik nr 1 do Ogłoszenia - Opis potrzeb i wymagań, dostępny na stronie www.parysow.biuletyn.net. Biorąc pod uwagę przyjętą formułę dialogu konkurencyjnego, szczegółowy zakres robót termomodernizacyjnych i budowlanych w poszczególnych obiektach, rozwiązania techniczne, okres trwania umowy, zasady finansowania Projektu, podział zadań i ryzyk oraz inne warunki realizacji Przedsięwzięcia zostaną określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na podstawie ustaleń poczynionych w toku dialogu konkurencyjnego oraz na podstawie analizy i wyboru przez Zamawiającego rozwiązań proponowanych przez Wykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca dopuszczony do dialogu konkurencyjnego, na etapie składania ofert będzie zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Garwolin Nr 02 9210 0008 0000 2509 2000 0030 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu na Termomodernizację Szkoły Podstawowej w Parysowie w formule partnerstwa-publiczno-prywatnego ”. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) W przypadku podpisywania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 2. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach