Przetargi.pl
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Michałowicach

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91 , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2021-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.michalowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Michałowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja w budynku Szkoły Podstawowej zlokalizowanej m. Michałowice położonej przy ul. Szkolnej 15 . Planuje się ocieplenie obiektu w częściach od A do E, remont dachu w częściach od A (częściowo) do D remont elewacji część A,D,E ,remont schodów wejściowych oraz pochylni dla niepełnosprawnych, montaż instalacji fotowoltaicznej oraz budowę źródła ciepła w oparciu o absorpcyjne pompy ciepła gazowe i kotły kondensacyjne wraz z niezbędną przebudową instalacji gazowej oraz robotami towarzyszącymi . 2.2. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania 2.2.1 W zakresie prac ogólnobudowlanych: 1) ocieplenie elewacji, ocieplenie stropodachu, 2) remont elewacji, remont stropodachu, 3) wymianę okien, 4) wymianę drzwi, 5) wymianę pokrycia dachowego, 6) obróbki blacharskie, rynien i rur spustowych, 7) remont kominów, gzymsów oraz schodów wejścia głównego i pochylni. 2.2.2. W zakresie prac instalacji elektrycznych: 1) wykonanie instalacji zasilania odbiorników technologicznych, 2) instalacji odgromowej, 3) instalacji uziemiającej i połączeń wyrównawczych, 4) instalacji fotowoltaicznej, 5) rozdzielnic i tablic PV po stronie AC i DC 2.2.3. W zakresie prac instalacji sanitarnych: 1) montaż zespołu gazowych powietrznych pomp ciepła i kotłów kondensacyjnych zlokalizowanych na zewnątrz budynku, 2) budowę instalacji c.o, instalacji wody zimnej oraz c.w.u. 3) montaż grzejników, pojemnościowych podgrzewaczy wody 4) wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej. 2.3. Planowane roboty będą wykonywane na czynnym obiekcie szkolnym. Wykonawca jest zobowiązany do organizacji prac w sposób nieutrudniający funkcjonowania obiektu. 2.4. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany na podstawie załączonej dokumentacji projektowej określającej szczegółowo zakres przedmiotu umowy. 2.5. Przedmiot zamówienia będzie wykonany na podstawie przyjętego bez sprzeciwu zgłoszenia robót przez Starostę Pruszkowskiego. oraz decyzji o udzieleniu pozwolenia na budowę w zakresie pomp ciepła, kotłów kondensacyjnych oraz instalacji gazowej. 2.6. Planowane roboty dotyczące wymiany źródła ciepła, wraz z uruchomieniem instalacji, należy wykonać do końca września 2021r. 2.7. Realizacja zadania będzie prowadzona przy dofinansowaniu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020: Działania 4.2 Efektywność energetyczna, typ projektów: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej, nr RPMA.04.02.00-IP.01-14-104/20   2.8. Wykonawca zobowiązany jest: a) zapewnić bezpieczną organizację prac, b) zabezpieczyć teren budowy w okresie trwania realizacji budowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót w sposób uniemożliwiający wejście na teren budowy osób postronnych przez całą dobę, c) bezwzględnie stosować się do treści wszystkich uzgodnień wydanych przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, d) znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego, e) materiały pochodzące z rozbiórek należy poddać utylizacji. Koszty powyższych prac należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym, f) uwzględnić w wynagrodzeniu koszty utrzymania terenu budowy, koszty urządzenia i utrzymania zaplecza budowy, koszty uzgodnień, odbiorów, badań w celu wykonania zamówienia, koszty obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, koszty zabezpieczenia budowy oraz przygotowania dokumentacji powykonawczej, g) wykonać na swój koszt schematy lub rysunki robocze, warsztatowe jeśli uzna to za konieczne dla wykonania robót lub ich części, h) materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone w Ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333). 2.9. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Dokumentacji projektowej, zawierającej Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiary robót , dostępnej pod adresem: https://chmura.michalowice.pl/index.php/s/HZ4tnH6PkSo8jsy Hasło: Termo2021 2.10. W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć wszystkie drzewa, krzewy oraz rośliny wieloletnie (ochrona również bryły korzeniowej), które znajdują się w miejscach, gdzie może nastąpić ich uszkodzenie oraz prowadzić prace w sposób ograniczający do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej. 2.11. Wykonawca zobowiązany będzie do odtworzenia powierzchni biologicznie czynnej oraz do usunięcia uszkodzonych roślin i posadzenia nowych roślin zgodnie z projektem w uzgodnieniu z Referatem Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Michałowice na swój koszt. 2.12. Wykonawca zobowiązany będzie również do odtworzenia istniejących wcześniej elementów zagospodarowania terenu, w szczególności chodnika, ścieżki rowerowej, oświetlenia. 2.13. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a (klauzule społeczne) ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020.1320) osobę/y wykonującą/e czynności: ogólnobudowlane jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w ustawie Kodeks pracy, (chyba, że z odrębnych przepisów wynika, że te osoby nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach