Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 64510 Wronki, ul. Ratuszowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 545 300 , fax. 672 545 328
- Data zamieszczenia: 2017-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy
ul. Ratuszowa 5
64510 Wronki, woj. wielkopolskie
tel. 672 545 300, fax. 672 545 328
REGON: 52696600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wronki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Wierzchocinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację budynku świetlicy wiejskiej w Wierzchocinie i został podzielony na dwie części. Część I – Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Wierzchocinie – roboty ogólnobudowlane: Inwestycja obejmuje m.in.: - wymianę obróbek blacharskich, - pokrycie dachu papą termozgrzewalną, - ocieplenie ścian fundamentowych styropianem, - ocieplenie ścian styropianem, - wykonanie wyprawy elewacyjnej i malowanie, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, - wymianę parapetów zewnętrznych. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załącznikach nr 8 i 10 do SIWZ, tj. kosztorysie ślepym i projekcie budowlanym. Część II – Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Wierzchocinie – roboty instalacyjne: Zadanie obejmuje m.in.: - wymianę pieca na paliwo stałe, - dostosowanie układu hydraulicznego, - doprowadzenie zasilania enn, - wymianę głowic termostatycznych na istniejących grzejnikach, - wymianę armatury sanitarnej, - malowanie pomieszczenia kotłowni, - wykonanie posadzki z płytek w pomieszczeniu kotłowni, - licowanie ścian płytkami na klej. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załącznikach nr 9a, 9b, 9c i 11 do SIWZ, tj. kosztorysie ślepym, kosztorysach ofertowych (2 szt.) i projekcie budowlanym. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów (materiałów) równoważnych w stosunku do tych, które wskazane zostały w Dokumentacji, zgodnie z art. 29 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, że będą one spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie UE oraz będą miały parametry takie same lub zbliżone do tych, które określone zostały w ww. dokumentach. Wyroby budowlane objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca dołącza: 1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowią Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. 2. W przypadku złożenia oferty na część 1 zamówienia: kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o kosztorys ślepy Zamawiającego, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą uproszczoną w oparciu o kosztorys ślepy Zamawiającego - zgodne w zakresie przedmiotu robót. W kosztorysie ofertowym Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich elementów (pozycji) z kosztorysu ślepego załączonego do SIWZ. Zamawiający w zakresie zmian obmiaru dopuszcza jedynie takie zmiany, które nie wpływają na całościowy obmiar wycenianej pozycji, np. szt. 1 - kpl. 1. Wykonawca nie ma prawa bez zgody Zamawiającego do dokonywania zmian w pozycjach zawartych w przekazanym kosztorysie ślepym (np. dopisywania pozycji, zmiany ilości robót, itp.). Jeżeli w wyniku dokonanej przez siebie analizy i obliczenia ilości robót uzna je za niewłaściwe, to zmiany ilości robót Wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. W kosztorysie ofertowym należy podać wartość robót w zł netto, wartość podatku VAT w zł i wartość robót w zł brutto, po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku oraz podpisać. 3. W przypadku złożenia oferty na część 2 zamówienia: kosztorysy ofertowe sporządzone w oparciu o kosztorys ślepy (1 szt.) i kosztorysy ofertowe (2 szt.) Zamawiającego, stanowiące załączniki nr 9a, 9b i 9c do SIWZ. Kosztorysy ofertowe należy sporządzić metodą uproszczoną w oparciu o kosztorys ślepy (1 szt.) i kosztorysy ofertowe (2 szt.) Zamawiającego - zgodne w zakresie przedmiotu robót. W kosztorysach ofertowych Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich elementów (pozycji) z kosztorysów ofertowych i kosztorysu ślepego załączonych do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorysy ofertowe odrębnie dla każdej ulicy, tj. zgodnie z podziałem jaki zastosowany został w kosztorysie ślepym i kosztorysach ofertowych [łącznie 3 szt.]. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić druk - Zbiorcze zestawienie kosztów (załącznik nr 13 do SIWZ), w którym wskazuje i sumuje wszystkie roboty do wykonania w ramach części 2 zamówienia. Zamawiający w zakresie zmian obmiaru dopuszcza jedynie takie zmiany, które nie wpływają na całościowy obmiar wycenianej pozycji, np. szt. 1 - kpl. 1. Wykonawca nie ma prawa bez zgody Zamawiającego do dokonywania zmian w pozycjach zawartych w przekazanych kosztorysach ofertowych i kosztorysie ślepym (np. dopisywania pozycji, zmiany ilości robót, itp.). Jeżeli w wyniku dokonanej przez siebie analizy i obliczenia ilości robót uzna je za niewłaściwe, to zmiany ilości robót Wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. W kosztorysach ofertowych należy podać wartość robót w zł netto, wartość podatku VAT w zł i wartość robót w zł brutto, po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku oraz podpisać. 4. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- termomodernizacja budynku komunalnego w Rumianku przy ulicy Parkowej 6
Dodano: 2024-07-15 - Budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w rejonie ul. Storczykowej
Dodano: 2024-07-15 - Remont wiatraka - koźlak w Koźminie Wielkopolskim
Dodano: 2024-07-15 - Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
Dodano: 2024-07-14 - Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
Dodano: 2024-07-14 - Przebudowa budynku dydaktycznego "B" Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87. Zadanie II.
Dodano: 2024-07-13 - Zakończenie robót związanych z realizacją programu inwestycyjnego na terenie nieruchomości położonej w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 250 B
Dodano: 2024-07-12 - Budowa mostu na ul. Olszynowy Zakątek w Dobrzycy
Dodano: 2024-07-12 - „Młode pokolenie w służbie dziedzictwa kultury - renowacja XVIII-wiecznego budynku szkoły – dawnego Pawilonu Pałacu Biskupów Poznańskich”
Dodano: 2024-07-12 - Budowa kanalizacji w miejscowości Ryżyn
Dodano: 2024-07-12