Przetargi.pl
Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Wierzchocinie

Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 64510 Wronki, ul. Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 545 300 , fax. 672 545 328
  • Data zamieszczenia: 2017-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy
    ul. Ratuszowa 5
    64510 Wronki, woj. wielkopolskie
    tel. 672 545 300, fax. 672 545 328
    REGON: 52696600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wronki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Wierzchocinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację budynku świetlicy wiejskiej w Wierzchocinie i został podzielony na dwie części. Część I – Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Wierzchocinie – roboty ogólnobudowlane: Inwestycja obejmuje m.in.: - wymianę obróbek blacharskich, - pokrycie dachu papą termozgrzewalną, - ocieplenie ścian fundamentowych styropianem, - ocieplenie ścian styropianem, - wykonanie wyprawy elewacyjnej i malowanie, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, - wymianę parapetów zewnętrznych. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załącznikach nr 8 i 10 do SIWZ, tj. kosztorysie ślepym i projekcie budowlanym. Część II – Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Wierzchocinie – roboty instalacyjne: Zadanie obejmuje m.in.: - wymianę pieca na paliwo stałe, - dostosowanie układu hydraulicznego, - doprowadzenie zasilania enn, - wymianę głowic termostatycznych na istniejących grzejnikach, - wymianę armatury sanitarnej, - malowanie pomieszczenia kotłowni, - wykonanie posadzki z płytek w pomieszczeniu kotłowni, - licowanie ścian płytkami na klej. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załącznikach nr 9a, 9b, 9c i 11 do SIWZ, tj. kosztorysie ślepym, kosztorysach ofertowych (2 szt.) i projekcie budowlanym. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów (materiałów) równoważnych w stosunku do tych, które wskazane zostały w Dokumentacji, zgodnie z art. 29 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, że będą one spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie UE oraz będą miały parametry takie same lub zbliżone do tych, które określone zostały w ww. dokumentach. Wyroby budowlane objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca dołącza: 1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowią Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. 2. W przypadku złożenia oferty na część 1 zamówienia: kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o kosztorys ślepy Zamawiającego, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą uproszczoną w oparciu o kosztorys ślepy Zamawiającego - zgodne w zakresie przedmiotu robót. W kosztorysie ofertowym Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich elementów (pozycji) z kosztorysu ślepego załączonego do SIWZ. Zamawiający w zakresie zmian obmiaru dopuszcza jedynie takie zmiany, które nie wpływają na całościowy obmiar wycenianej pozycji, np. szt. 1 - kpl. 1. Wykonawca nie ma prawa bez zgody Zamawiającego do dokonywania zmian w pozycjach zawartych w przekazanym kosztorysie ślepym (np. dopisywania pozycji, zmiany ilości robót, itp.). Jeżeli w wyniku dokonanej przez siebie analizy i obliczenia ilości robót uzna je za niewłaściwe, to zmiany ilości robót Wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. W kosztorysie ofertowym należy podać wartość robót w zł netto, wartość podatku VAT w zł i wartość robót w zł brutto, po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku oraz podpisać. 3. W przypadku złożenia oferty na część 2 zamówienia: kosztorysy ofertowe sporządzone w oparciu o kosztorys ślepy (1 szt.) i kosztorysy ofertowe (2 szt.) Zamawiającego, stanowiące załączniki nr 9a, 9b i 9c do SIWZ. Kosztorysy ofertowe należy sporządzić metodą uproszczoną w oparciu o kosztorys ślepy (1 szt.) i kosztorysy ofertowe (2 szt.) Zamawiającego - zgodne w zakresie przedmiotu robót. W kosztorysach ofertowych Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich elementów (pozycji) z kosztorysów ofertowych i kosztorysu ślepego załączonych do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorysy ofertowe odrębnie dla każdej ulicy, tj. zgodnie z podziałem jaki zastosowany został w kosztorysie ślepym i kosztorysach ofertowych [łącznie 3 szt.]. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić druk - Zbiorcze zestawienie kosztów (załącznik nr 13 do SIWZ), w którym wskazuje i sumuje wszystkie roboty do wykonania w ramach części 2 zamówienia. Zamawiający w zakresie zmian obmiaru dopuszcza jedynie takie zmiany, które nie wpływają na całościowy obmiar wycenianej pozycji, np. szt. 1 - kpl. 1. Wykonawca nie ma prawa bez zgody Zamawiającego do dokonywania zmian w pozycjach zawartych w przekazanych kosztorysach ofertowych i kosztorysie ślepym (np. dopisywania pozycji, zmiany ilości robót, itp.). Jeżeli w wyniku dokonanej przez siebie analizy i obliczenia ilości robót uzna je za niewłaściwe, to zmiany ilości robót Wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. W kosztorysach ofertowych należy podać wartość robót w zł netto, wartość podatku VAT w zł i wartość robót w zł brutto, po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku oraz podpisać. 4. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach