Miasto Suwałki ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 087 5628000 , fax. 087 5628098
- Data zamieszczenia: 2012-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
ul. Mickiewicza 1 1
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 087 5628000, fax. 087 5628098
REGON: 79067103000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja stropu poddasza w budynku dydaktycznym Zespołu Szkół nr 8 w Suwałkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji stropu poddasza w budynku dydaktycznym Zespołu Szkół nr 8 w Suwałkach 2. Zakres zamówienia obejmuje termomodernizację budynków Szkoły Podstawowej Nr 2 i Gimnazjum Nr 1 przy ul. Kościuszki 126 w Suwałkach zgodnie z projektem budowlanym oraz uzyskanym pozwoleniem na budowę (decyzja Prezydenta Miasta Suwałk nr 263/2005 z 13.12.2005 r. znak AGP V-7353-340/2005) obejmującym ocieplenie poddasza płytami z wełny mineralnej grubości 30 cm z paraizolacją z folii polietylenowej i wykonaniem na poddaszu podłogi z płyt OSB. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiary robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452614101
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/zamo_publ_w_2012_lista.htm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną