Przetargi.pl
Termomodernizacja remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Zubrzycy Dolnej (etap I)

Gmina Jabłonka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-480 Jabłonka, ul. 3 Maja 1/206
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2611146 , fax. 018 2652468
  • Data zamieszczenia: 2015-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jabłonka
    ul. 3 Maja 1/206 1/206
    34-480 Jabłonka, woj. małopolskie
    tel. 018 2611146, fax. 018 2652468
    REGON: 00054325500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Zubrzycy Dolnej (etap I)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Zubrzycy Dolnej (etap I) zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną oraz właściwymi przepisami i normami. 2. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności: - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej - wymianę kotła węglowego na kocioł na ekogroszek z podajnikiem o mocy 75kW (piec z zasobnikiem i automatycznym podajnikiem paliwa przystosowanym do dostarczania do komory spalania ekogroszku i pelletu (jako paliwa zastępczego, stosowanego pod warunkiem zamontowania systemu gaszącego). Kocioł przystosowany do spalania węgla groszek o granulacji 5-25mm w retortowym palniku z udziałem wentylatora nadmuchowego. Sprawność kotła min 85%. Sterownik winien kontrolować temperaturę wody w kotle i sterować pracą podajnika, dmuchawy, pomp oraz mieć możliwość pracować w sposób ciągły bez wygaszania w całym sezonie grzewczym a w okresie letnim pozwalać na przygotowanie ciepłej wody użytkowej. Klapa zasobnika wyposażona w amortyzator gazowy ułatwiający jej podnoszenie i podtrzymanie. - wymiana grzejników żeliwnych na panelowe wraz z wykonaniem nowych podejść pod grzejniki wraz z zamontowaniem zaworów - montaż izolowanego zasobnika na ciepłą wodę użytkową o poj. 500l wraz z podłączeniem do instalacji cwu (zasobnik pokrywy emalią ceramiczną z anoda magnezową, ocieplony pianka poliuretanową w obudowie z tworzywa, wyposażony w termometr, zawór bezpieczeństwa, kruciec spustowy, otwór rewizyjny, podwójną wężownicę). Materiały z demontażu należy przekazać Inwestorowi i składować w miejscu wskazanym. 3. Szczegółowy zakres prac precyzuje, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót (przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym, nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty), opis przedmiotu zamówienia stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 4. CPV 45000000-7 Roboty budowlane 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45331110-0 Instalowanie kotłów 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załącznik Nr 6 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 7 do SIWZ Przedmiary robót (przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym, nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty) 7. Jeżeli w dokumentacji zastosowano materiały i urządzenia z podaniem konkretnych firm, które zaproponował projektant, to Wykonawca ma prawo do zmian producenta na innego, oferującego urządzenia lub materiały takiej samej lub lepszej jakości (ofertom takim winny towarzyszyć wszelkie informacje niezbędne do kompletnej oceny przez Zamawiającego, włącznie z obliczeniami projektowymi, specyfikacjami technicznymi, analizą cen oraz innymi odpowiednimi szczegółami). Użyte do budowy materiały muszą posiadać odpowiednie atesty wydane przez uprawnione instytucje.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną