Przetargi.pl
Termomodernizacja Przychodni Specjalistycznej i Budynku Administracyjnego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Kościuszki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 841 67 03, , fax. 15 841 67 04
  • Data zamieszczenia: 2019-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    Kościuszki 1
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 15 841 67 03, , fax. 15 841 67 04
    REGON: 00030668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Przychodni Specjalistycznej i Budynku Administracyjnego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja Przychodni Specjalistycznej i Budynku Administracyjnego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku współfinansowana ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020; Oś priorytetowa: RPPK.03.00.00. Czysta energia; Działanie: RPPK.03.02.00. Modernizacja energetyczna budynków w ramach projektu: "Termomodernizacja Przychodni Specjalistycznej i Budynku Administracyjnego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku". Zamówienie obejmuje termomodernizację Przychodni Specjalistycznej: ( docieplenie ścian zewnętrznych metodą BSO z tynkiem cienkowarstwowym, częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, wykonanie instalacji solarnej wspomagającej przygotowanie CWU, wymianę instalacji CO i wymianę oświetlenia na lampy LED) oraz termomodernizację Budynku Administracyjnego: (docieplenie ścian zewnętrznych metodą BSO z tynkiem cienkowarstwowym, częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, wymianę instalacji CO i wymianę oświetlenia na lampy LED).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych, 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kosztorys ofertowy. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. 5. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę. 6. Informacja Wykonawcy o obowiązku podatkowym. 7. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO. 8. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach