Przetargi.pl
„Termomodernizacja Przedszkola Publicznego w Cekowie-Kolonii ”

Gmina Ceków-Kolonia ogłasza przetarg

  • Adres: 62834 Ceków, Ceków-Kolonia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 631 002 , fax. 627 631 151
  • Data zamieszczenia: 2017-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ceków-Kolonia
    Ceków-Kolonia 51
    62834 Ceków, woj. wielkopolskie
    tel. 627 631 002, fax. 627 631 151
    REGON: 54116700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.cekow.ibip.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja Przedszkola Publicznego w Cekowie-Kolonii ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przewidzianych robót do wykonania przy Termomodernizacji Przedszkola Publicznego w Cekowie-Kolonii • Naprawa tynków w miejscach uszkodzeń, ubytków i zagrzybień. • Ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką – mokrą: ściany nadziemne styropian gr 14 cm w ilości 493,12 m2, ściany podziemne fundamentowe styropian gr 14 cm w ilości 122,69 m2 • Ocieplenie stropodachu niewentylowanego styropianem o grubości 14 cm jednostronnie laminowanym papą w ilości 108,97 m2, ocieplenie stropodachu wentylowanego warstwą granulowanej wełny mineralnej w ilości 461,76 m2 • Wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej w ramach istniejących otworów (zgodnie z załączonym wykazem stolarki oraz zaznaczeniem kolorem żółtym na elewacjach budynku). Demontaż i montaż wyłazu dachowego bez naruszenia konstrukcji. • Wymiana podokienników oraz rur spustowych , rynien dachowych na nowe z blachy stalowej ocynkowanej malowanej. • Wymiana obróbek blacharskich (pasy nadrynnowe, podrynnowe, obróbki kominów, murów ogniowych oraz krawędzi dachu. • Demontaż instalacji odgromowej oraz ponowne jej zamontowanie. • Rozebranie opaski z płyt chodnikowych wokół budynku i ponowne jej ułożenie. • Demontaż części zakratowania okien i ponowne jej zamontowanie. • Drobne prace naprawcze i wykończeniowe schodów zewnętrznych, wykuszy oraz balustrad. • 11.Wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz grzejników z zaworami termostatycznymi (zgodnie z załączonymi schematami) • Wymiana źródła ciepła z kotła na paliwo stałe na kocioł na paliwo stałe o mocy 55 KW, z zabezpieczeniem układu upustowym zaworem bezpieczeństwa termicznego oraz naczyniem przeponowym, montaż zbiornika c.w.u (zgodnie z załączonym schematem kotłowni). • Montaż systemu fotowoltaicznego o mocy nominalnej 17 kW – panele fotowoltaiczne 250 W 68 sztuk montowane na konstrukcji wsporczej o wysokości maksymalnej 110 cm, połączenie poszczególnych generatorów do falownika za pomocą kabli dedykowanych dla instalacji stałoprądowych fotowoltaicznych, montaż rozdzielnicy, inwenter zgodnie z załączonym schematem instalacji fotowoltaicznej. • Wymiana opraw świetlówkowych na oprawy w technologii LED – zgodnie z załączonymi schematami. W imieniu Zamawiającego wykonawca jest zobowiązany do złożenia zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji do sieci ENERGA-OPERATOR SA, nie później niż w terminie 30 dni przed dniem planowanego przyłączenia mikroinstalacji na wzorze formularza udostępnionego na stronie: http://www.energa-operator.pl/index.xml 2.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i utrzymać na swój koszt oznakowanie robót, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa. 2.2 Energia elektryczna oraz woda dla potrzeb realizacji zadania będzie zapewniona z budynku Przedszkola na koszt Zamawiającego. 2.3. Koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji ponosi Wykonawca, odpowiedzialny jest również za powstałe w trakcie robót odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r., poz. 250 z późn. zm.). 2.4 Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 36 miesięcy – maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres rękojmi ustawowy 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w : dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; informacji BIOZ, przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składane w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 22a ustawy Pzp). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej in formacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp , zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp -załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach