Przetargi.pl
Termomodernizacja Przedszkola Nr 6 na Śródmieściu - wzmocnienie konstrukcji budynku i wymiana pokrycia stropodachu

Urząd Miejski w Augustowie ogłasza przetarg

  • Adres: 16-300 Augustów, ul. 3 Maja 60
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Augustowie
    ul. 3 Maja 60 60
    16-300 Augustów, woj. podlaskie
    REGON: 00052326400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.augustow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Przedszkola Nr 6 na Śródmieściu - wzmocnienie konstrukcji budynku i wymiana pokrycia stropodachu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a.Wzmocnienie konstrukcji budynku polegające na: - naprawie ścian konstrukcyjnych piwnic poprzez wykonanie wzmocnień z kształtowników stalowych ze stali konstrukcyjnej wraz z robotami towarzyszącymi, - naprawie elementów konstrukcyjnych budynku, - wymianie elementów konstrukcyjnych schodów zewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi. b.Wymiana pokrycia stropodachu o powierzchni około 950 m2 polegająca na: - rozbiórce istniejącego pokrycia z papy wraz z deskowaniem połaci, - wykonaniu obicia połaci dachowej płytami OSB, - wykonanie pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej - wymianie obróbek blacharskich, - wymianie kominków wentylacyjnych oraz montaż wentylatora dachowego, - uzupełnieniu instalacji odgromowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000 PLN(pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U.z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) oraz wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w szczególności: - wykonanie robót objętych zamówieniem powierzą osobom posiadającym odpowiednie branżowe uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej; - w okresie od 12.11.2004 do 12.11.2009 r. zrealizowali przynajmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia (za zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się remont obejmujący swoim zakresem co najmniej wymianę pokrycia całego stropodachu budynku użyteczności publicznej lub budynku wielorodzinnego lub budowę budynku użyteczności publicznej lub budynku wielorodzinnego).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny wyciąg z rejestru sądowego firmy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesiący przed upływem terminu składania ofert. 3.Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Zaświadczenie z ZUS lub KRUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Potwierdzenie, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - polisa lub inny dokument potwierdzający fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 6.Wykaz osób i podmiotów przewidzianych do realizacji zamówienia, na załączniku nr 3 oraz dokumenty (dyplomy, uprawnienia) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają niezbędne uprawnienia. W przypadku powierzenia do realizacji podwykonawcom zakresu robót wymagających posiadania określonych uprawnień, należy osoby odpowiedzialne za ich realizację wymienić w załączniku nr 3 oraz dołączyć niezbędne uprawnienia. W przypadku osób niebędących pracownikami wykonawcy należy dołączyć pisemne zobowiązanie właściwych podmiotów do udostępnienia tych osób. 7.Wykaz ważniejszych prac zrealizowanych w okresie od 12.11.2004 do 12.11.2009 r. odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia na załączniku nr 4 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty, o których mowa w załączniku zostały wykonane z należytą starannością. 8.W przypadku złożenia oferty wspólnej, wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych wykonawców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1, 2, 3, 4 winien załączyć każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 9.Dowód wniesienia wadium. B. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane roboty budowalne wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Kosztorys ofertowy szczegółowy wg załączonych przedmiarów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ftp://urzad.augustow.pl/przetargi/2009/przedszkole6-3
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach