Przetargi.pl
Termomodernizacja Przedszkola Nr 3 w Namysłowie

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4190359 , fax. 077 4104841
  • Data zamieszczenia: 2010-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
    ul. Stanisława Dubois 3 3
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 077 4190359, fax. 077 4104841
    REGON: 00052451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Przedszkola Nr 3 w Namysłowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Izolacja cieplna - 45323000-7. Przedmiot zamówienia przewiduje termomodernizację wraz z robotami towarzyszącymi: A. Termomodernizacja:wymiana zewnętrznych drzwi stalowych - termoizolacyjne metalowe w kolorze brązowym z zamkiem patentowym, docieplenie ścian zewnętrznych budynku tzw. metodą lekką z zastosowaniem styropianu grubości 14 cm wraz z ościeżami grubości 2 cm, projekt kolorystyki niestandardowej wielobarwnej w kolorach intensywnych po uprzednim zaakceptowaniu przez zamawiającego, docieplenie stropu nad piwnicą - j.w. lecz grubości 6 cm, docieplenie stropodachu styropianem grubości 16 cm laminowanym jednostronnie papą wraz z wykonaniem pokrycia 2-warstwowego papą termozgrzewalną grubości min. 5 mm modyfikowaną SBS z wkładką nośną poliestrową o gramaturze min. 200 g/m2, wymiana instalacji centralnego ogrzewania - demontaż istniejącego, wykonanie projektu i po uzgodnieniu z zamawiającym - wykonanie nowej instalacji z wykonaniem prób i regulacji (Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu projekt instalacji 3 egz. w wersji papierowej oraz po 1 egz. w wersji elektronicznej PDF + CAD). Projekt powinien uwzględniać obiekt po termomodernizacji objętej przedmiotem zamówienia. Grzejniki konwektorowe, rury miedziane, zawory termostatyczne, odpowietrzniki automatyczne, zawory podpionowe do regulacji, wszystkie piony i gałązki w otulinach termicznych w bruzdach instalacyjnych. B. Roboty towarzyszące: docieplenie ścian zewnętrznych podpiwniczenia tzw. metodą lekką płytami styropianowymi grubości 5 cm (bez wyprawy elewacyjnej) do poziomu fundamentów, a części nie podpiwniczone do poziomu 0,80 m poniżej poziomu terenu wraz z wykonaniem 2-krotnej izolacji pionowej przeciwwilgociowej powłokowej oraz z folii kubełkowej do poziomu terenu, wykonanie okładziny muru oporowego i schodów zewnętrznych z płytek okładzinowych mrozoodpornych (schodowe - antypoślizgowe o strukturze porowatej nie glazurowane), rozbiórka tarasu z demontażem balustrad wykonaniem schodów zewnętrznych i montażem nowych balustrad schodowych stalowych cynkowanych ogniowo i malowanych proszkowo, wymiana wewnętrznej instalacji wodociągowej z rur ocynkowanych na rury miedziane (w tym instalacja hydrantowa - rury ocynkowane) wraz z wymianą szafek hydrantowych z wyposażeniem, montaż otulin termicznych instalacyjnych oraz wykonanie próby ciśnieniowej, remont studzienek przyokiennych, rozbiórka istniejących ścian i wykonanie nowych) z wymianą nakryw nastudziennych kratowych, klap i drzwi stalowych oraz wykonanie izolacji pionowej przeciwwilgociowej powłokowej murów, remont schodów zewnętrznych wejściowych z podestami - rozbiórka istniejących schodów lastrykowo-betonowych i murów oporowych i wykonanie nowych z kostki betonowej na podłożu betonowym i podsypce cementowo-piaskowej, podstopnice - z obrzeży betonowych kolorowych 8 x 30 cm, montaż nowych balustrad schodowych z profili stalowych malowanych proszkowo, wykonanie nawierzchni chodników wewnętrznych z kostki betonowej grubości 6 cm na podbudowie tłuczniowej z rozbiórką istniejących nawierzchni i wykonaniem korytowania. C. Roboty remontowe uzupełniające: wymiana drzwi wewnętrznych wraz z futrynami oraz okna podawczego wraz z obróbką obsadzenia - drzwi drewniane w stylu już wymienionych, roboty murarskie i okładziny ścienne - wymiana lastrykowych parapetów okiennych na PCV wraz z obróbką obsadzenia, skucie tynków pod okładziny ścienne i wykonanie nowych II kategorii, wykonanie licowania ścian z płytek ceramicznych w pomieszczeniach sanitarnych - wzór i kolorystyka okładzin do uzgodnienia z zamawiającym, remont podłóg i posadzek - obejmujący częściową wymianę zużytego parkietu na wykładziny obiektowe rulonowe zgrzewalne z przygotowaniem podłoży oraz wykonaniem cokolików wys. 10 cm oraz wykonaniem konserwacji wykładzin, cyklinowanie i lakierowanie podłóg parkietowych i mozaikowych, okładzina schodów wewnętrznych wykładziną obiektową PCV wraz z cokolikami wzór i kolorystyka do uzgodnienia z zamawiającym, wykonanie posadzek z płytek ceramicznych (wzór i kolorystyka do uzgodnienia z zamawiającym), wykonanie robót malarskich w zakresie malowania tynków farbami emulsyjnymi oraz malowania olejnego (parter, piętro, zejście do piwnicy i pralnia) - kolorystyka do uzgodnienia z zamawiającym, wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej z rur żeliwnych na PCV z dokonaniem rozdziału z kanalizacją deszczową - zakres obejmuje instalację wewnętrzną w całości do wyjścia poza obręb budynku do pierwszej studni kontrolnej wraz z robotami towarzyszącymi, t.j. przekucia, zamurowania, uzupełnienia tynków i okładzin ściennych i posadzkowych, w razie potrzeby demontaż i ponowny montaż urządzeń sanitarnych), wykonanie projektu przyłączy kanalizacji deszczowej wraz z uzgodnieniami i pozwoleniem na budowę - zakres obejmuje odprowadzenie wód opadowych z rur spustowych do zbiorczej studni kontrolnej i dalej do kanalizacji deszczowej zlokalizowanej w drodze gminnej - na warunkach określonych przez zarządcę sieci oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej, wymiana instalacji elektrycznej w obiekcie wraz z wymianą osprzętu zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją + sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu projektu instalacji elektrycznej zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej - w tym pomiary inst. elektrycznej i badanie natężenia oświetlenia w poszczególnych pomieszczeniach). Ponadto zakres robót obejmuje usunięcie gruzu z budynku i wywiezienie gruzu i urobku na składowisko odpadów komunalnych w Ziemiełowicach wraz z kosztami utylizacji, uporządkowanie i przywrócenie do stanu pierwotnego terenu w obrębie prowadzonych robót. Wymagania dodatkowe: Wykonawca zobowiązany jest do: protokolarnego przekazania dla zarządcy obiektu zdemontowanych materiałów instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania, wykonania badań i sprawdzeń ze sporządzeniem protokołów, przedstawienia aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane materiały budowlane i instalacyjne, na w/w roboty wykonawca udzieli gwarancji na okres 3 lat licząc od daty odbioru protokołu robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453230007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zakres I - roboty budowlane wykończeniowe, termoizolacyjne, instalacja elektryczna w wysokości 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100), Zakres II - instalacje sanitarne (instalacja c. o., wodociągowa, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa, instalacja gazowa) w wysokości 2.400,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące czterysta 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.namyslow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach