Przetargi.pl
Termomodernizacja Przedszkola nr 24 przy ul. Strzybnickiej w Tarnowskich Górach

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3933600, 3933855 , fax. 032 3933602
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
    Rynek 4 4
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3933600, 3933855, fax. 032 3933602
    REGON: 00052721000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Przedszkola nr 24 przy ul. Strzybnickiej w Tarnowskich Górach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie remontu Przedszkola nr 24, który będzie polegał m.in. na: 1.demontażu płyt acekolowych z elewacji wraz z utylizacją, 2.wymianie okien drewnianych na okna z PCV 3.osadzeniu parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, 4.wymianie drzwi zewnętrznych, 5.wykonaniu docieplenia ścian budynku przy pomocy płyt styropianowych metodą lekką, 6.dociepleniu połaci dachowych płytami typu styropap, 7.pokryciu dachu papą termozgrzewalną, 8.wykonaniu obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej, 9.wykonaniu instalacji odgromowej, 10.wymianie balustrady, 11.wymianie zadaszeń przy wejściu do budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453430007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 91 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 16000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. W oparciu o powyższe Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami posiadającą(cymi) aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2. Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Płacy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. Nr 71, poz.649) 3. Wykonawca musi posiadać decyzję administracyjną zezwalającą na usuwanie materiałów zawierających azbest na terenie miasta Tarnowskie Góry wydaną przez Starostę tarnogórskiego w oparciu o ustawę z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. Nr 39 z 2007 r. poz.251 - z późn.zm.) 4. Wykonawca musi dysponować osobami mającymi szkolenia BHP i posiadającymi odpowiednie uprawnienia przewidziane do realizacji niniejszego zamówienia w zakresie bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. Nr 71 poz. 649 - t.j.) 5. Wykonawca musi dysponować pojazdem przystosowanym do transportu materiałów zawierających azbest zgodnie z zapisami ustawy z dnia 28 pażdziernika 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz.U. Nr 199 z 2002 r. poz. 1671) - zgodnie z umową ADR. 6. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością Zamawiający rozumie roboty remontowo-budowlane polegające na budowie lub remoncie budynków o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł (brutto), oraz co najmniej jedną robotę polegającą na usuwaniu materiałów zawierających azbest 7. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł, 8. Wykonawca winien posiadać zabezpieczenie finansowe zapewniające wykonanie zamówienia w wysokości 500.000,00 PLN.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków określonych w punkcie V SIWZ, od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1. Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, (jest załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego) 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca oraz dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia w wymaganej specjalności oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego.( jest załącznikiem nr 2 do formularza ofertowego), 4. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest 5. Oświadczenie, Wykonawcy, że dysponuje lub będzie dysponował pojazdem do przewozu materiałów niebezpiecznych (wzór załącznik nr 3 do formularza ofertowego).. 6. Wykazu wykonanych robót budowlanych (oświadczenie) w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wraz z dokumentami potwierdzającymi (uprzednich zamawiających), że wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie. (wzór załącznik nr 4 do formularza ofertowego), oraz wykaz wykonanych robót polegających na usuwaniu materiałów zawierających azbest (wzór załącznik nr 5 do formularza ofertowego) wraz z dokumentami potwierdzającymi (uprzednich zamawiających), że wykazane roboty zostały wykonane należycie 7. Oświadczenie Wykonawcy, że zebrane odpady niebezpieczne do utylizacji i składowania będą przekazywane podmiotom posiadającym stosowne zezwolenie na działalność w tym zakresie (wzór - załącznik nr 6 do formularza ofertowego) 8.Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej kwocie. 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie wymaganej kwoty lub zdolności kredytowej do wymaganej wartości, wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 10. Kosztorys ofertowy uproszczony.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tarnowskiegory.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną