Stowarzyszenie na Rzecz Warsztatu Terapii Zajęciowej SINTUR ogłasza przetarg
- Adres: 62-700 Turek, Kolska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 632783062, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie na Rzecz Warsztatu Terapii Zajęciowej SINTUR
Kolska 19
62-700 Turek, woj. wielkopolskie
tel. 632783062, , fax. -
REGON: 368251748 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sintur.com.pl/pl/pliki.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
TERMOMODERNIZACJA POMIESZCZEŃ ORAZ MODERNIZACJĘ WĘZŁA SANITARNEGO W WARSZTACIE TERAPII ZAJĘCIOWEJ W TURKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest termomodernizacja pomieszczeń oraz modernizacja węzła sanitarnego w Warsztacie Terapii Zajęciowej w Turku. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z opisem na zasadach wskazanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej również dalej „SIWZ” oraz zgodnie z załącznikiem nr 1 do „SIWZ” tj. opisem przedmiotu zamówienia, z załącznikiem nr 12 do „SIWZ”tj. specyfikacjami technicznymi wykonania robót i odbioru robot budowlanych oraz z załącznikiem nr 13 do „SIWZ” tj. „kosztorysem ślepym” oraz z załącznikiem nr 14 do „SIWZ” tj. dokumentacją projektową - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (złożonej wg wzoru formularza ofertowego – załącznik nr 2 do SIWZ) każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia i dokumenty; a)Tabela elementów rozliczeniowych (wypełniona zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ ), b)Wypełniony kosztorys „ślepy” (zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ ), c)Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień Publicznych – w zakresie wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wzór – załącznik nr 4 do SIWZ), d) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek do wykluczenia z postępowania, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień Publicznych – w zakresie wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wzór – załącznik nr 5 do SIWZ), e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale V, punkt 1, podpunkt 1.6a. –zawarte w oświadczeniach – (wzory – załączniki do SIWZ), Informacje zawarte w oświadczeniach z podpunktów b) i c) niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczenia oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną