Przetargi.pl
Termomodernizacja placówek publicznych na terenie Gminy Chęciny - budynek Szkoły Podstawowej w Bolminie - adres:26-060 Chęciny, Bolmin 63A

Gmina Chęciny ogłasza przetarg

  • Adres: 26060 Chęciny, Pl. 2 Czerwca
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 151 006 , fax. 413 151 085
  • Data zamieszczenia: 2017-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chęciny
    Pl. 2 Czerwca 4
    26060 Chęciny, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 151 006, fax. 413 151 085
    REGON: 52766400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja placówek publicznych na terenie Gminy Chęciny - budynek Szkoły Podstawowej w Bolminie - adres:26-060 Chęciny, Bolmin 63A
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie przebudowy istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Bolminie w zakresie prac obejmujących głęboką termomodernizację budynku oraz roboty remontowe. W skład głębokiej termomodernizacji wchodzą: wymiana okien i drzwi zewnętrznych, wymiana instalacji centralnego ogrzewania, montaż źródła ciepła w postaci pompy ciepła pozyskującej energię z kolektorów pionowych, zamianę wentylacji grawitacyjnej na wentylację mechaniczną z odzyskiem ciepła oraz wymianę oświetlenia. Roboty remontowe polegają, miedzy innymi, na wydzieleniu pokoju nauczycielskiego i połączeniu dwóch pomieszczeń w jedną salę. Przewidziano również remont drobnych elementów wykończeniowych obiektu np.: ściany i sufity, barierki, schody, naczółki, kominy, podjazd dla niepełnosprawnych itp. Po wykonaniu termomodernizacji obiekt powinien się charakteryzować znacząco zmniejszonym (o 60%) zapotrzebowaniem na energię. Wykonawca ma obowiązek takiego zorganizowania harmonogramu prac aby nauka w budynku Szkoły Podstawowej w Bolminie mogła się rozpocząć od 1 października 2017 r. Po tym okresie można wykonywać prace budowlane, regulacje instalacji i czynności odbiorowe, ale w sposób taki, aby nie utrudniać procesu pracy i funkcjonowania szkoły. Szczegółowy harmonogram prac zostanie ustalony pomiędzy wykonawcą a zamawiającym przed podpisaniem umowy w porozumieniu z dyrekcją szkoły. ( Proponowane przykładowe warianty - Wariant I: 1.Do dyspozycji szkoły: Parter. Wejście od strony klasy zero; 2. Do dyspozycji ekipy budowlanej: strych, piętro, klatka schodowa i piwnice oraz wejście boczne i wejście główne. Wariant II 1. Do dyspozycji szkoły: Piętro. Wejście główne i klatka schodowa. 2. Do dyspozycji ekipy budowlanej: parter, piwnice i dwa wejścia boczne.) Prace należy wykonać zgodnie z opracowanym projektem technicznym oraz zgodnie ze sztuką budowlaną oraz innymi przepisami prawa. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) projekty budowlane ; b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. UWAGA! 1. Załączone do specyfikacji przedmiary robót nie są elementem dokumentacji projektowej, lecz stanowią materiał pomocniczy na użytek: - określenia minimalnych norm technicznych i jakości materiałów i urządzeń , - oceny, czy nie zachodzi przypadek rażąco niskiej ceny. Dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. W tych przypadkach wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów, firm mają tylko zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń oraz standardów materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego i Jednostki Projektowania oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem. Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Jakość dostarczonych do budowy materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach