Przetargi.pl
„Termomodernizacja placówek oświatowych na terenie gminy Gózd” w tym: Zadanie 1 - „Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Małęczynie na terenie gminy Gózd” Zadanie 2 - „Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Podgórze na terenie gminy Gózd”

Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 26634 Gózd, ul. Radomska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 202 357 , fax. 483 202 357
  • Data zamieszczenia: 2017-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół
    ul. Radomska 7
    26634 Gózd, woj. mazowieckie
    tel. 483 202 357, fax. 483 202 357
    REGON: 67298274100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja placówek oświatowych na terenie gminy Gózd” w tym: Zadanie 1 - „Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Małęczynie na terenie gminy Gózd” Zadanie 2 - „Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Podgórze na terenie gminy Gózd”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Termomodernizacja placówek oświatowych na terenie gminy Gózd” (budynek szkoły podstawowej w Małęczynie i w Podgórze). Budynki, które będą podlegać termomodernizacji stanowią własność gminy Gózd,są obiektami użyteczności publicznej o funkcji usługowo – szkolnej. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące zadania: Zadanie 1 - Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Małęczynie na terenie gminy Gózd, Zadanie 2 - Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Podgórze na terenie gminy Gózd. W ramach w/w zadań należy wykonać następujące roboty: Zadanie 1- Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Małęczynie na terenie gminy Gózd. • Roboty rozbiórkowe. • Ocieplenie ścian i malowanie elewacji. • Obróbki blacharskie. • Stolarka i ślusarka. • Schody zewnętrzne. • Wymiana poręczy i barierek • Roboty wewnętrzne i zewnętrzne. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załącznikami do niej przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do współpracy i uzgodnień z dyrektorem placówki w zakresie harmonogramu realizowanych robót ( roboty nie powinny powodować utrudnień w bieżącym funkcjonowaniu placówki poza terenem objętym pracami). Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz ofertą, opracowaną na podstawie przedmiaru robót i załączonej specyfikacji technicznej oraz wizji lokalnej miejsca w których będą prowadzone prace budowlane kosztorysu ofertowego. Miejsce realizacji zamówienia: Małęczyn ul. Szkolna 64,26 – 634 Gózd. Zadanie 2 – Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Podgórze na terenie gminy Gózd. • Elewacja docieplenie budynku. • Stolarka. • Instalacja elektryczna - odgromowa. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załącznikami do niej przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do współpracy i uzgodnień z dyrektorem placówki w zakresie harmonogramu realizowanych robót ( roboty nie powinny powodować utrudnień w bieżącym funkcjonowaniu placówki poza terenem objętym pracami). Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz ofertą, opracowaną na podstawie przedmiaru robót i załączonej specyfikacji technicznej oraz wizji lokalnej miejsca w których będą prowadzone prace budowlane kosztorysu ofertowego. Miejsce realizacji zamówienia: Podgóra 10,26 – 634 Gózd. W przypadku, gdy Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłużył się wskazaniem pochodzenia ( znak towarowy, marka, producent, patent, dostawca) materiałów i urządzeń,Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych ( wraz z dokumentem potwierdzającym równoważność), innych aniżeli wskazane w dokumentacji pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Inspektora nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: Organizacja i zabezpieczenie placu budowy; Uporządkowanie terenu objętego placem budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. Sporządzić dokumentację powykonawczą. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za: Uszkodzenie instalacji naniesionych na planie uzbrojenia terenu oraz tych instalacji, których istnienie można było przewidzieć w trakcie realizacji robót, Uszkodzenia i zniszczenia spowodowane przez Wykonawcę w terenie sąsiadującym z przekazanym terenem budowy,szkody i zniszczenia spowodowane na terenie przekazanym Wykonawcy - w tych elementach terenu i jego urządzeniach , które będą użytkowane po zakończeniu robót, nie przewidziane do rozbiórki. Szkody osób trzecich powstałe w wyniku realizacji robót niezgodnie z obowiązującymi przepisami. Szkody i zniszczenia spowodowane w wykonanych robotach - obiektach na skutek zdarzeń losowych i innych powstałe przed odbiorem końcowym obiektu Wykonawca naprawia na własny koszt. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikiem robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienie tj. prac termomodernizacyjnych były przez Wykonawcę – a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzony podwykonawcom – zatrudnione na podstawie umowy o pracę ( na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy ( zał. nr 4 do SIWZ).Przedmiot zamówienia uwzględnia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach