Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
- Data zamieszczenia: 2017-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
91048 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
REGON: 47075497600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja Ośrodka Szkolenia Policji w Sieradzu przy ul. Sikorskiego 2 w ramach projektu dofinansowywanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych polegających na termomodernizacji budynku Ośrodka Szkolenia Policji w Łodzi z siedzibą w Sieradzu przy ul. Sikorskiego 2 w ramach projektu dofinansowywanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi oraz robót niezbędnych do wykonania w trakcie realizacji zadania, a wymienionych w dokumentacji projektowej pn. Projekt docieplenia ścian zewnętrznych budynku administracyjnego, stropodachów oraz częściowej wymiany okien Ośrodka Szkolenia Policji w Łodzi z/s w Sieradzu. 2.Termomodernizacja budynku Ośrodka Szkolenia Policji w Łodzi z siedzibą w Sieradzu przy ul. Sikorskiego 2 obejmuje: 1) docieplenie stropodachu 2) docieplenie ścian zewnętrznych, w tym ścian fundamentowych do 1 m poniżej najniższego poziomu gruntu 3) częściową wymianę stolarki okiennej 4) częściową wymianę stolarki drzwiowej 3.Dokładny zakres robót oraz materiały określają: dokumentacja projektowa oraz Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych STWiOR stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ. Dokumenty zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ oraz pozostałe zapisy SIWZ wraz z załącznikami stanowią podstawę niezbędną do wyceny oferty i określenia technologii robót oraz standardu zastosowanych materiałów. 4.Roboty inne (nieokreślone jednoznacznie w dokumentacji projektowej, a konieczne do należytego zrealizowania przedmiotu umowy, w tym koszty związane z ewentualnym wykonaniem dokumentacji powykonawczej, a także koszty towarzyszące innym pracom związanym z realizacją robót wymaganych prawem i obowiązującymi przepisami), Wykonawca winien przewidzieć w ramach przyjętej kwoty ofertowej. 5.Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 10 do SIWZ. 6.Wymagany okres gwarancji- minimum 61 miesięcy od dnia odbioru robót bez wad. 7.W celu zapoznania się z obiektami, Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej wspólnej dla wszystkich Wykonawców w terminie: 27.09.2017 r. godz.12:00 8.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca/ podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) osoby wykonujące wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie związane z wykonywaniem robót, o których mowa w pkt. 3.2 SIWZ. Powyższy wymóg dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.): kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy zł) Wadium należy wnieść nie później niż przed terminem składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618, 1634)- wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.2.2. SIWZ w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. - jeżeli dotyczy/ zobowiązanie podmiotu trzeciego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg powiatowych Nr 3741E oraz 3712E
Dodano: 2024-05-08 - „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Starych Skoszewach w formule zaprojektuj i buduj”
Dodano: 2024-05-07 - Przebudowa drogi gminnej Nr 115171E relacji Paplin – Chrzczonowice
Dodano: 2024-05-07 - ,,Dostosowanie pomieszczeń Pawilonu IX na potrzeby utworzenia II Oddziału psychiatrycznego dla młodzieży."
Dodano: 2024-05-06 - Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
Dodano: 2024-05-04 - Budowa kompleksu basenów letnich z towarzyszącą infrastrukturą i wyposażeniem w Piotrkowie Trybunalskim wraz z przebudową zjazdu
Dodano: 2024-04-30 - Remont elewacji zachodniej budynku „A” zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
Dodano: 2024-04-30 - Budowa wiaty przystankowej i rowerowej z urządzeniami i małą architekturą
Dodano: 2024-04-30 - Roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw przy przedszkolu wraz z oddziałem żłobkowym w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
Dodano: 2024-04-29 - Budowa ciągu pieszo-rowerowego w al. Waltera-Janke (strona wschodnia) na odcinku pomiędzy ulicami Obywatelską i al. Wyszyńskiego w trybie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-04-26