Przetargi.pl
Termomodernizacja oraz prace elewacyjne i wymiana okien na budynku Miejskiej Ciepłowni w Koluszkach - elewacja północno- wschodnia i termomodernizacja części biurowej budynku ciepłowni

Koluszkowskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 95-040 Koluszki, ul. Mickiewicza 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7145845 , fax. 044 7146554
  • Data zamieszczenia: 2016-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Koluszkowskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Mickiewicza 4 4
    95-040 Koluszki, woj. łódzkie
    tel. 044 7145845, fax. 044 7146554
    REGON: 10018484700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja oraz prace elewacyjne i wymiana okien na budynku Miejskiej Ciepłowni w Koluszkach - elewacja północno- wschodnia i termomodernizacja części biurowej budynku ciepłowni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja oraz prace elewacyjne i wymiana okien na budynku Miejskiej Ciepłowni w Koluszkach - elewacja północno- wschodnia i termomodernizacja części biurowej budynku ciepłowni, w tym: a. opracowanie harmonogramu realizacji robót; b. wykonanie dokumentacji wykonawczej na bazie projektu budowlanego, c. wykonanie całej elewacji północno-wschodniej zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym oraz pozwoleniem na budowę, tj. - ocieplenie ścian szkieletowych płytami dwuwarstwowymi grubości 10 cm o powierzchni - 178,5 m2, -ocieplone ścian murowanych płytami styropianowymi grubości 4 cm metodą lekko-mokrą o powierzchni - 141,3 m2, - wymiana stolarki okiennej na okna aluminiowe o powierzchni - 23,4 m2, - wymiana drzwi o powierzchni - 6,1 m2 / 2 szt. - wymiana bram o powierzchni - 16,3 m2 / 2 szt. w części biurowej budynku ciepłowni : - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku płytami styropianowymi grubości 12 cm o powierzchni - 307,4 m2, - ocieplenie pod blachą ścian zewnętrznych budynku płytami dwuwarstwowymi grubości 10 cm o powierzchni - 340,3 m2 , - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku płytami styropianowymi grubości 20 cm o powierzchni - 18,4 m2, - ocieplenie ścian zewnętrznych poniżej gruntu płytami styropianowymi XPS grubości 10 cm o powierzchni - 57,4 m2, - ocieplenie stropodachu płytami warstwowymi z rdzenia z pianki PUR o grubości 10 cm o powierzchni - 242,9 m2, - wymiana stolarki okiennej na okna z PCV o powierzchni - 154,4 m2, - wymiana drzwi na drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe o powierzchni - 3,8 m2, - Wymiana drzwi na drzwi stalowe, pełne jednoskrzydłowe o powierzchni - 3,1 m2, - wymiana drzwi TRAFO wraz z kratką wentylacyjną o powierzchni - 12,0 m2 d. wbudowanie materiałów budowlanych fabrycznie nowych, które posiadają Aprobaty Techniczne, e. zdemontowanie złomu (elementy stalowe, żeliwne i tym podobne) oraz ułożenie go we wskazanym miejscu na terenie miejskiej ciepłowni; f. pozostałe materiały rozbiórkowe, w tym odpady zawierające azbest zagospodarować zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U.2013 Nr 21 ze zm.) na koszt Wykonawcy oraz przekazać Zamawiającemu karty przekazania odpadów; g. prowadzenie prac w sposób niepowodujący zagrożenia dla pracującej załogi obsługującej ciepłownię oraz mienia (roboty odbywać się będą na terenie czynnego obiektu); h. uporządkowanie terenu budowy i przekazanie Zamawiającemu terenu budowy; i. przedłożenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji odbiorowej zawierającej atesty, sprawdzenia, certyfikaty oraz informacje o wbudowanych materiałach; j. uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie w PINB w Łodzi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20.000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wydłużenie okresu gwarancji jakosci i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpgk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach