Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektu siedziby Nadleśnictwa Chojna - część 2

Nadleśnictwo Chojna ogłasza przetarg

  • Adres: 74500 Chojna, ul. Szczecińska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 141 077 , fax. 914 141 086
  • Data zamieszczenia: 2018-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Chojna
    ul. Szczecińska 36
    74500 Chojna, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 141 077, fax. 914 141 086
    REGON: 81053905400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zarządzający Własnością Skarbu Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektu siedziby Nadleśnictwa Chojna - część 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania części mieszkalnej na cele biurowe oraz przebudowa istniejącej części biurowej budynku Nadleśnictwa Chojna przy ul. Szczecińskiej 36 w Chojnie. Zakres robót wchodzących w skład przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) zmiany istniejącego zagospodarowania terenu polegające na wydzieleniu miejsc postojowych dla kurierów i osób niepełnosprawnych, 2) zmiany w uzbrojeniu terenu, 3) przebudowę i remont pomieszczeń na kondygnacjach I i II w zakresie wskazanym w projekcie budowlanym, 4) przebudowę i zmianę sposobu użytkowania z funkcji mieszkalnej na biurową na kondygnacjach III i IV, 5) wykonanie nowych otworów okiennych i drzwiowych, montaż nadproży, 6) połączenie istniejących kondygnacji biurowych I i II poprzez wewnętrzną klatkę schodowa z kondygnacjami III i IV, 7) odciążenie stropów w konstrukcji drewnianej i wykonaniu nowego wypełnienia, 8) dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów sanitarno-higienicznych i ochrony przeciwpożarowej, 9) wykonanie dostępu do budynku dla osób niepełnosprawnych, 10) wymianę wszystkich okien, montaż okien połaciowych, 11) wymianę drzwi do pomieszczeń na kondygnacji III i IV i do wskazanych pomieszczeń na kondygnacjach I i II, 12) montaż przegród i drzwi wydzielających klatkę schodową, 13) montaż na klatce schodowej okna oddymiającego i okna napowietrzającego, 14) termoizolacje ścian zewnętrznych od wewnątrz, 15) termoizolacje dachu w części użytkowej budynku i stropu nad ostatnią kondygnacją, 16) remont elewacji i drewnianych elementów ścian ryglowych, 17) remont balkonów i wykuszy, 18) wymianę pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, 19) wykonanie nowych instalacji wewnętrznych sanitarnych, elektrycznych, teletechnicznych na kondygnacjach III i IV oraz ich powiązanie z instalacjami istniejącymi, 20) wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego zewnętrznego dla obszaru posesji, 21) montaż przewodów wentylacji grawitacyjnej, 22) przebudowę instalacji c.o., 23) montaż oświetlenia typu LED.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy i 00/100 PLN) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359 z późn. zm.). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP O/Chojna nr rachunku: 56 1020 4795 0000 9802 0235 7556 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Termomodernizacja obiektu siedziby Nadleśnictwa Chojna - część 2” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 6 – Kasa nadleśnictwa). Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (I) Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jakiego zasobu dotyczy, określać jego rodzaj, zakres, czas udostępnienia oraz inne okoliczności wynikające ze specyfiki danego zasobu. Z treści przedstawionego dokumentu musi jednoznacznie wynikać: (1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP, Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) zamieszczenia informacji o tych podmiotach w oświadczeniach -dotyczącym spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania; 2) przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.4 i III.5.1 ogłoszenia o zamówieniu. II) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. III) W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty zależy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach