Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji w ramach projektu „Termomodernizacja budynku SPZOZ Centrum Rehabilitacji w Elblągu z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii”

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Królewiecka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 221 27 54, , fax. 55 221 27 63
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji
    ul. Królewiecka 15
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 221 27 54, , fax. 55 221 27 63
    REGON: 17076627900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.centrumrehabilitacji.elblag.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji w ramach projektu „Termomodernizacja budynku SPZOZ Centrum Rehabilitacji w Elblągu z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Termomodernizacja budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji w ramach projektu „Termomodernizacja budynku SPZOZ Centrum Rehabilitacji w Elblągu z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii” Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji przy ul. Królewieckiej 15 w Elblągu wraz z instalacją odnawialnych źródeł energii na działkach nr 35/3; 35/4 obręb 15. Przedmiot główny: CPV: 45320000-6 Nazewnictwo wg CPV: Roboty izolacyjne Przedmiot dodatkowy: CPV: 45443000-4 – Nazewnictwo wg CPV: Roboty elewacyjne CPV: 09331200-0 – Nazewnictwo wg CPV: Słoneczne moduły fotoelektryczne CPV: 09332000-5 – Nazewnictwo wg CPV: Instalacje słoneczne CPV: 42122460-2 – Nazewnictwo wg CPV: Pompy powietrza Miejsce wykonania robót budowlanych: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji, ul. Królewiecka 15, 82-300 Elbląg Zamawiający informuje, że Projekt jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014 –2020 Osi Priorytetowej IV Efektywność energetyczna, Działanie: 4.3 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków, podziałanie 4.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych. 2. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych: 2.1. związanych z termomodernizacją budynku Centrum (bez oświetlenia zewnętrznego): a) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z kolorystyką elewacji, b) wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, c) docieplenie stropodachów, d) wymiana instalacji c.w.u., e) wymiana instalacji wewnętrznej co., f) wymiana instalacji węzła co. i c.w.u. g) wymiana oświetlania na oświetlenie typu LED 2.2. związanych z montażem instalacji fotowoltaicznej a) instalacji systemowej konstrukcji nośnej dla paneli fotowoltaicznych, b) montażu modułów fotowoltaicznych, c) demontażu i montażu instalacji odgromowej, d) podłączenia obudowy modułów fotowoltaicznych do głównej szyny wyrównawczej (ekwipotencjalnej), e) montażu instalacji na potrzeby instalacji fotowoltaicznej, w tym: kablowanie solarne, f) montaż rozdzielni wyposażonych w zabezpieczenia obwodów elektrycznych: przeciwprzepięciowych, przeciwzwarciowych, rozłączników elektrycznych g) przemiennik częstotliwości (falownik fotowoltaiczny), h) instalacji systemu zarządzania i monitoringu pracy instalacji fotowoltaicznej, i) środków dodatkowej ochrony od porażeń, j) ochrony przepięciowej, k) usługi serwisowej w okresie gwarancji, 2.3. związane z montażem pompy ciepła: a) konstrukcja wsporcza pod pompę ciepła: b) Projektowane pompy prod. to: i. obiegowa dla potrzeb c.o. - punkt pracy oraz wymagane parametry określa karta doboru ii. obiegowa dla potrzeb went. mech. - punkt pracy oraz wymagane parametry określa karta doboru iii. cyrkulacyjna c.w.u. - punkt pracy oraz wymagane parametry określa karta doboru iv. ładująca zasobnik c.w.u. - punkt pracy oraz wymagane parametry określa karta doboru 2.4. wykonanie i zamontowanie tablic: informacyjnej i pamiątkowej informujących o realizacji projektu zgodnie z zasadami promocji wg „Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014 - 2020 w zakresie informacji i promocji”, znajdującego się pod linkiem: https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót opracowanych przez firmę: EURO-PROJEKT Zbigniew Kuśmierz, ul. Zofii Nałkowskiej 32, Elbląg (82-300). A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1. PRZEDMIARY ROBÓT 1) PRZEDMIAR NAZWA INWESTYCJI: Termomodernizacja budynku SP ZOZ Centrum Rehabilitacji w Elblągu z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii INWESTOR: SP ZOZ Centrum Rehabilitacji BRANŻA: Budowlana 2) PRZEDMIAR NAZWA INWESTYCJI: Termomodernizacja budynku SP ZOZ Centrum Rehabilitacji w Elblągu z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii INWESTOR: SP ZOZ Centrum Rehabilitacji BRANŻA: Elektroenergetyczna 3) PRZEDMIAR NAZWA INWESTYCJI: Termomodernizacja budynku SP ZOZ Centrum Rehabilitacji w Elblągu z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii INWESTOR: SP ZOZ Centrum Rehabilitacji BRANŻA: sanitarna Zamawiający informuje, że przedmiary robót stanowią ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. 2. PROJEKTY: 1) PROJEKT BUDOWLANY Termomodernizacja budynku SPZOZ Centrum Rehabilitacji w Elblągu z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii położonego na działkach 35/3; 35/4 obręb 15, przy ul. Królewieckiej 15 w Elblągu Elbląg, ul. Królewiecka 15, gm. Elbląg, Dz. Nr 35/3; 35/4 INWESTOR: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji KATEGORIA OBIEKTU BUDOWLANEGO: XI a. BRANŻA ARCHITEKTURA KONSTRUKCJA b. BRANŻA INSTALACJA SANITARNA c. BRANŻA INSTALACJA ELEKTRYCZNA 2) PROJEKTOWANA CHARAKTERYSTYKA ENERGETYCZNA dla budynku stanowiącego samodzielną całość techniczno-użytkową Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji Nazwa obiektu Centrum Rehabilitacji Adres obiektu 82-300 Elbląg ul. Królewska 15 Nazwa inwestora Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji Adres inwestora ul. Królewska 15 Kod, miejscowość 82-300, Elbląg 3) PROJEKT WYKONAWCZY Termomodernizacja budynku SPZOZ Centrum Rehabilitacji w Elblągu z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii położonego na działkach 35/3; 35/4 obręb 15, przy ul. Królewieckiej 15 w Elblągu Elbląg, ul. Królewiecka 15, gm. Elbląg, Dz. Nr 35/3; 35/4 INWESTOR: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji ul. Królewiecka 15, 82-300 Elbląg KATEGORIA OBIEKTU BUDOWLANEGO: XI a. BRANŻA ARCHITEKTURA KONSTRUKCJA b. BRANŻA INSTALACJA SANITARNA c. BRANŻA INSTALACJA ELEKTRYCZNA B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH TEMAT: Termomodernizacja budynku SPZOZ Centrum Rehabilitacji w Elblągu z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii LOKALIZACJA INWESTYCJI: Elbląg, ul. Królewiecka 15, działka Nr. 35/3; 35/4, obręb 15 INWESTOR: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa, o której mowa w pkt III. ppkt 2. lit A. pkt 2. SIWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt III. ppkt 2. lit B. SIWZ stanowią ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlano-wykonawczym a przedmiarem, należy uwzględnić stan wynikający z projektu budowlano-wykonawczego oraz specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót. 3. Wymagania i warunki wykonania zamówienia. 1) Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 2) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. 3) W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej lub użytkowania mienia, związanej z przedmiotem zamówienia (OC deliktowo-kontraktowa) oraz ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, przedłużony o jeden miesiąc, obejmującego: a. ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego i dostaw do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, b. ubezpieczenie wobec osób trzecich. Polisy muszą obejmować odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego. 4) W przypadku wygrania przetargu Wykonawca opracuje w uzgodnieniu z Inżynierem Kontraktu szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy robót dla realizowanego zadania i przedłoży go do zatwierdzenia Zamawiającemu w ciągu 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. 5) Roboty będą realizowane w czynnym obiekcie. Wykonanie robót nie może zakłócać pracy Centrum. 6) Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia w czasie budowy na terenie budowy, w granicach przekazanych przez Zamawiającego, należytego ładu, porządku, przestrzegania przepisów BHP, ochrony znajdujących się na terenie budowy obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywania ich w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkowania terenu. 7) Złom pochodzący z rozbiórek będzie stanowić własność Zamawiającego. Inne materiały pochodzące z rozbiórek, które można w jakikolwiek sposób odzyskać, wykorzystać lub zbyć stanowić będą własność Zamawiającego i od jego decyzji zależy, czy te materiały zatrzyma. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania tych materiałów i w razie dyspozycji o niezatrzymywaniu ich przez Zamawiającego do ich wywiezienia i utylizacji na własny koszt. 8) Wykonawca będzie zobowiązany do przetransportowania i zmagazynowania odpadów powstałych w wyniku realizacji robót w miejsce unieszkodliwiania odpadów oraz udokumentowania sposobu ich zagospodarowania. 9) Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie w zakresie OZE w ramach realizacji zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane wcześniej. 10) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wszelkich robót budowlanych oraz dostaw wynikających z zakresu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonał rozładunku własnymi zasobami ludzkimi i sprzętem w miejscu docelowym. 11) Wykonawca będzie zobowiązany dokonać uruchomienia urządzeń OZE. 12) Wykonawca będzie zobowiązany dokonać przeszkolenia w zakresie użytkowania urządzeń OZE min. 2 osób wskazanych przez Użytkownika. 13) Wykonawca zapewni wsparcie techniczne online oraz telefoniczne przez okres równy okresowi gwarancji oraz bezpłatną aktualizację oprogramowania 2 razy w okresie gwarancyjnym. 14) Wykonawca będzie zobowiązany wykonać instrukcje stanowiskowe urządzeń OZE. 15) Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji serwisu gwarancyjnego maksymalnie do 72 godzin od momentu zgłoszenia awarii oraz do 2 przeglądów serwisowych rocznie. Serwis w okresie gwarancji i przeglądy będą bezpłatne. 16) W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami zawartymi w ZAŁĄCZNIKU NR 8 do SIWZ. 4. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty za uprzednim wyrażeniem zgody na zawarcie takiej umowy przez Zamawiającego. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 8. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 9. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców. 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.): 1) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, 2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz instalacyjnych stanowiące przedmiot zamówienia licząc od daty odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego odbioru robót. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 49 1160 2202 0000 0003 3341 9283 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji. 2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, b) wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Uwaga: a) dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą, b) zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach