Przetargi.pl
termomodernizacja obiektu administracyjnego szpitala

Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 34500 Zakopane, ul. Gładkie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 015 045 , fax. 182 014 632
  • Data zamieszczenia: 2017-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego
    ul. Gładkie 1
    34500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 182 015 045, fax. 182 014 632
    REGON: 29517100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsokolowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    termomodernizacja obiektu administracyjnego szpitala
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamowienia jest wykonanie termomodernizacji elewacji i dachu wraz z montażem paneli fotowoltaicznych oraz wewnętrznych instalacji c.o. i elektrycznej w budynku administracyjnym Samodzielnego Publicznego Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego w Zakopanem. W zakres robót objętych zamówieniem wchodzi wg kolejności: 1) Ocieplenie ścian zewnętrznych o powierzchni 550,48 m² ścian styropianem grafitowym gr. 15cm - uzyskany współczynnik przenikania ciepła U = 0,18 W/(m2xK). 2) Ocieplenie ościeży o powierzchni 127,80m² styropianem grafitowym gr. 3cm 3) Ocieplenie balkonów od spodu o powierzchni 70,20m² styropianem grafitowym gr. 5cm 4) Ocieplenie ścian poniżej gruntu tj. 1,4m (poniżej strefy przemarzania) o powierzchni 26,64m² styrodurem gr. 15cm - uzyskany współczynnik przenikania ciepła U = 0,19 W/(m2xK). 5) Ocieplenie dachu wraz z położeniem membrany termozgrzewalnej - o powierzchni 149,60m² wełną mineralną gr. 25cm - uzyskany współczynnik przenikania ciepła U = 0,14W/(m2xK) 6) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej PCV - o powierzchni 97,16m² na nową trójszybową - uzyskany współczynnik przenikania ciepła U = 0,9 W/(m2xK) 7) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej aluminiowej oraz stalowej - o powierzchni 23,25m² na nową - uzyskany współczynnik przenikania ciepła U = 0,9 W/(m2xK) 8) Wymiana grzejników na nowe z regulowaną temperaturą (termostaty) w ilości 41 sztuk. 9) Wymiana starego orurowania c.o. wraz z wykonaniem izolacji w ilości 280,00m. 10) Montaż zaworów podpionowych umożliwiających odcinanie instalacji c.o. na poszczególnych pionach w ilości 8 szt. 11) Wymiana lamp oświetlenia budynku na nowe typu LED w ilości 114 szt - w tym oświetlenie awaryjne. 12) Wymiana starego okablowania (kable aluminiowe) na nowe miedziane w ilości 11 746,20mb . 13) Montaż i podłączenie 30 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy 280W/panel co daje łączną moc 8,4kW. 14) Roboty wykończeniowe malarskie i posadzki na balkonach z żywicy epoksydowej z posypką kwarcową 15) Wymiana balustrad stalowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji obejmujący: projekt budowlano-wykonawczy, przedmiary oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. 3. Ze względu na czynny budynek uciążliwe roboty o dużym natężeniu hałasu, zapylaniea, nieprzyjemnego zapachu itp.: należy wykonawyać po godz. 15.00 w dni robocze lub w dni ustawowo wolne od pracy. 3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane prace. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy. 4. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w siwz, w szczególności w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia, z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza zastosować równoważne materiały niż podane w dokumentacji projektowej winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów zaproponowanych w ofercie) wraz z załączeniem charakterystyk oraz dokumentów potwierdzających równoważność zaproponowanych materiałów. 5. Zamawiający wymaga, aby w okresie od dnia przekazania wykonawcy terenu robót do dnia odbioru końcowego pracownicy fizyczni wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim wykonywaniu prac związanych z ociepleniem budynku, czynności związanych z wykonywaniem instalacji elektrycznych i sanitarnych zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j.Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). Tym samym Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę minimum 9 osób tj.: 5 pracowników ogólnobudowlanych, 2 instalatorów elektrycznych, 2 instalatorów sanitarnych na warunkach określonych powyżej. 6. W terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemny wykaz pracowników Wykonawcy lub podwykonawcy, o których mowa w ust. 5, ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać oraz informacjami dotyczącymi zawartych z nimi umów o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r., poz. 1804, z 2015 r.poz. 978 i 1240). 3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego w PKO BANK POLSKI S.A. nr 24 1020 3453 0000 8802 0141 8961. Wadium winno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 25.10.2017 r. godz. 9.30. Kopię przelewu należy włożyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału , najpóźniej w terminie składania ofert tj. 25.10.2017 r. godz. 9.30 w siedzibie zamawiającego w Sekretariacie (pok. nr 03 niski parter budynku). UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. Do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; - wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do specyfikacji); - kosztorys(y) ofertowy(e) w formie uproszczonej, sporządzone w oparciu o dołączoną do siwz dokumentację techniczną ( w tym: przedmiary robót)– który będzie stanowił podstawę rozliczenia; - dowód wniesienia wadium; - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP-wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do siwz .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach