Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektów w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Chróścinie – II etap

Gmina Skoroszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 48-320 Skoroszyce, ul. Powstańców Śląskich
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4318505 w. 36, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skoroszyce
    ul. Powstańców Śląskich 17
    48-320 Skoroszyce, woj. opolskie
    tel. 77 4318505 w. 36, , fax. -
    REGON: 53141294100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoroszyce.pl www.bip.skoroszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektów w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Chróścinie – II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego: „Termomodernizacja obiektów w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Chróścinie – etap II”. Szczegółowy zakres robót jest ujęty w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, rysunkach i opisach technicznych, w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej w oparciu dołączony do dokumentacji postępowania PFU – zgodnie z obowiązującymi przepisami wykonanie zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę (zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane) wraz z załącznikami do zgłoszenia, dotyczącymi termomodernizacji obiektu z dostosowaniem do zgodności z obowiązującymi przepisami, standardami i obowiązującymi normami – szkice, rysunki techniczne, pozwolenia, uzgodnienia i opinie wymagane odrębnymi przepisami, projekt zagospodarowania działki wraz z opisem technicznym instalacji, oraz inne dokumenty żądane przez Starostwo Powiatowe w Nysie – Wydział Architektury i Budownictwa. Przewidziane do wykonania zadania dla budynku nr 1 i nr 3: ocieplenie wszystkich przegród zewnętrznych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie elewacji budynku, docieplenie ścian fundamentowych, docieplenie stropu nad piwnicą od spodu, wymiana podłogi na sali gimnastycznej. W zakres prac budowlanych wejdą prace wykonywane dla II etapu termomodernizacji budynków szkolnych Szkoły Podstawowej im. Arki Bożka w Chróścinie: BUDYNEK NR 1 – PRZEDSZKOLE – budynek 1-piętrowy, częściowo podpiwniczony (piwnice tylko pod pomieszczeniami kuchni – magazyny); BUDYNEK NR 3 – SALA GIMNASTYCZNA – budynek parterowy z antresolą, bez piwnic. Oprócz sali ćwiczeń wydzielono tu inne pomieszczenia użytkowe oraz szatnie i ubikacje. Antresola przeznaczona na widownię dla kibiców. 2) wykonanie ekspertyzy technicznej, zgodnie z § 2 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, 3) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 4) wykonanie wszelkich robót oraz dostaw w zakresie podanym w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU), zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 5) wykonanie kosztorysów i przedmiarów robót, 6) wykonanie dokumentacji powykonawczej, 7) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej, 8) sprawowanie nadzoru autorskiego, 9) wykonanie wszelkich innych czynności, jakie okażą się niezbędne do wykonania obowiązków lub rezultatów wskazanych w pkt 1-8. Dla realizacji w/w robót konieczne jest wykonanie innych robót budowlanych towarzyszących, tj. - wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących, związanych z wykonaniem warstw termoizolacyjnych w przegrodach, tj. między innymi – wymianę parapetów zewnętrznych i obróbek blacharskich, montaż prefabrykowanych oświetlaczy okien zagłębionych w gruncie, wykonanie nowych opasek przy ścianach zewnętrznych budynków, wykonanie i zamurowanie przekuć i bruzd instalacyjnych, zamurowanie zmniejszonych otworów okiennych w hallach i na klatkach schodowych W skład programu funkcjonalno-użytkowego wchodzi: - Część opisowa - ogólna oraz opisy stanu istniejącego i projektowanego. - Załączniki – karty katalogowe materiałów i elementów wyposażenia przyjęte w programie - Audyt energetyczny - Część rysunkowa - inwentaryzacja budowlana i szczegóły przegród projektowanych - Wstępny projekt instalacyjny – opisy z rysunkami technicznymi – instalacja CO i CWU. - Kosztorysy inwestorskie – część budowlana i instalacyjna 3. Szczegóły dotyczące zakresu prac projektowych oraz częściowo robót budowlanych opisuje: Program funkcjonalno–użytkowy (PFU) dla zadania pn.: „Termomodernizacja obiektów w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Chróścinie” oraz Audyt energetyczny budynku stanowiące załącznik do niniejszego SIWZ - załącznik nr 1 do SIWZ – Program Funkcjonalno Użytkowy. Uszczegółowienie zakresu robót budowlanych nastąpi a na etapie wykonania robót budowlanych i wynikać będzie z zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej i braku sprzeciwu do zgłoszenia wykonywania robót budowlanych. Załączony przedmiar robót nie stanowi podstawy do wyliczenia ceny oferty, jest materiałem poglądowym i służy wyłącznie pomocniczo. Jeżeli program funkcjonalno-użytkowy wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843), dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń innego producenta. Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Dyrektorem placówki taki sposób i termin wykonania robót wewnątrz budynku, aby nie utrudniało to prowadzenia zajęć szkolnych. 4. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi: 1) koszty związane z uzyskaniem wszelkich niezbędnych zgód, pozwoleń, w zakresie remontu systemu grzewczego wraz z protokołem sprawdzenia przewodów kominowych, 2) koszty sporządzenia Planu BIOZ, 3) koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót, 4) koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp., 5) koszty dozoru budowy, 6) koszty wywozu odpadów, 7) inne koszy, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. 5. Warunek równoważności. Wykonawca jest zobowiązany w wykonywanej dokumentacji budowlano-wykonawczej do opisania rozwiązań technologicznych i zastosowanych materiałów w sposób jednoznaczny i wyczerpujący za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. W dokumentacji projektowej nie mogą być wskazane nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, sformułowania, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów lub utrudniać uczciwą konkurencję. W przypadku, gdy jest to uzasadnione specyfiką zamówienia i brakiem możliwości precyzyjnego określenia rozwiązań technologicznych oraz materiałów za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, Wykonawca może zastosować określenia wskazane w zdaniu poprzednim, pod warunkiem bezwzględnego zamieszczenia zapisu „lub równoważne”, wskazując jednocześnie na minimalne wymagania techniczne materiałów lub technologii równoważnych. W przypadku użycia nazw własnych, znaków towarowych patentów lub pochodzenia lub sformułowań lub źródeł lub szczególnych procesów, które mogłyby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów lub utrudnić uczciwą konkurencję, Wykonawca powinien przedłożyć pisemne uzasadnienie ich użycia. Ponadto wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w SIWZ lub wskazane w załączonych dokumentach należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, oraz użytych nazw własnych, znaków towarowych patentów lub pochodzenia lub sformułowań lub źródeł lub szczególnych procesów, które zostaną wskazane w dokumentacji projektowej lub zostały już użyte w SIWZ i dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ, zaznaczając, że przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Materiały przed wbudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu do akceptacji. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Forma wadium 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej czy ubezpieczeniowej, gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie przedmiotu postępowania, c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, d) kwotę gwarancji lub poręczenia, e) termin ważności gwarancji, f) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, jeżeli: Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pzp., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, Wykonawca którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub • nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.” Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: 62 8872 0003 0040 5020 2000 0030. Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy. Do oferty należy dołączyć dowód wpłaty wadium. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Przesłanki dotyczące zwrotu zatrzymania wadium zostały określone w art. 46 ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: złoży oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach