Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej 
w Gminie Telatyn

Gmina Telatyn ogłasza przetarg

  • Adres: 22-652 Telatyn, ul. Fryderyka Chopina
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 613 110 , fax. 846 613 200
  • Data zamieszczenia: 2019-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Telatyn
    ul. Fryderyka Chopina 10
    22-652 Telatyn, woj. lubelskie
    tel. 846 613 110, fax. 846 613 200
    REGON: 95036899000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugtelatyn.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej 
w Gminie Telatyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana na zadaniu inwestycyjnym 
pn.: „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum 
w Telatynie”. 2. Realizacja zadania, określonego w pkt. 1powyżej będzie przebiegała w dwóch etapach: 1) etap 1 – w ramach którego należy wykonać: − roboty rozbiórkowe i demontażowe, − docieplenie ścian zewnętrznych wraz z nową kolorystyką elewacji, − docieplenie ściany wewnętrznej, − docieplenie dachów i stropodachów, − docieplenie ścian fundamentowych z hydroizolacją pionową, − wykonanie opaski wokół budynku, − wymiana i montaż balustrad i poręczy, − usunięcie luksferów, − remont kominów i czapek kominowych, − remont elementów stalowych - konstrukcja daszku, − remont murków zewnętrznych, − montaż nawietrzaków higrosterowanych − remont schodów zewnętrznych, − montaż zadaszenia szklanego systemowego nad wejściami, − wymiana rynien i rur spustowych, − wymiana obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych, − wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, − przebudowa instalacji odgromowej, 2) etap 2 – w ramach którego należy wykonać: − przebudowę instalacji elektrycznej wraz z wymianą oświetlenia, − budowa instalacji fotowoltanicznej, − demontaż istniejącej instalacji grzewczej, − wykonanie nowej instalacji grzewczej z rur stalowych ocynkowanych, − montaż nowych grzejników stalowych płytowych, − montaż termostatów grzejnikowych, − montaż podpionowych zaworów równoważących, − demontaż kotłów na paliwo stałe oraz układu odprowadzenia spalin, − demontaż instalacji grzewczej w obrębie kotłowni, − montaż dwóch kotłów na paliwo stałe z układem odprowadzenia spalin, − montaż rozdzielaczy c.o., armatury, pomp i instalacji c.o., − montaż zasobnika akumulacyjnego, − płukanie instalacji, − regulacja instalacji, − malowanie pomieszczeń wewnętrznych. Podstawowe parametry obiektu: − powierzchnia zabudowy całego budynku 2 033,12 m2, − powierzchnia użytkowa 3 252,39 m2, − kubatura całkowita budynku 13 785,61 m3, − kubatura ogrzewana 13 380,86 m3, − wysokość budynku 13,59 m. Uwaga! Budynki szkół to obiekty funkcjonujące. Szkoły nie będą pracować 
w okresie wakacyjnym. W związku z powyższym, Wykonawca musi założyć takie etapowanie prac, aby przy zachowaniu wszelkich wymogów technologicznych zapewnić bezpieczne funkcjonowanie obiektów 
i prowadzić roboty budowlane w sposób nieutrudniający funkcjonowaniu budynków. Korzystanie z dostawy energii elektrycznej, wody i kanalizacji powinno odbywać się cały czas bez zakłóceń w godzinach pracy obiektów. W przypadku wyłączeń winno odbywać się to poza godzinami pracy lub po uprzednim uzgodnieniu z Użytkownikiem danego obiektu. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek zabezpieczenia ciągłości pracy obiektów. 3. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się: − Projekty budowlane, − Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), − Przedmiary robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową 
w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót 
w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak 
w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł i 00/100), 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: BS ŁASZCZÓW O/TELATYN numer konta: 85 9620 0005 0100 0172 2000 0120 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: KNR.271.2.2019”. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową 
i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie 
z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 
z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca 
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, 
z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego 
na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, 
jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia 
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, 
o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach