Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Krasne- etap I

Gmina Krasne ogłasza przetarg

  • Adres: 36-007 Krasne, Krasne
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8555223 , fax. 17 8555267
  • Data zamieszczenia: 2017-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasne
    Krasne 121
    36-007 Krasne, woj. podkarpackie
    tel. 17 8555223, fax. 17 8555267
    REGON: 54643700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Krasne- etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja trzech obiektów użyteczności publicznej w Gminie Krasne – etap I. Celem ogólnym jest poprawa warunków technicznych budynków użyteczności publicznej Gminy Krasne oraz zmniejszenie strat energii i redukcja wielkości emisji zanieczyszczeń. Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III. Czysta energia, działanie 3.2 Modernizacja energetyczna budynków. 2.Przedmiot zamówienia o którym mowa w pkt. 1 , dotyczy następujących budynków: a)Budynek Urzędu Gminy w Krasnem znajduje się na działce o nr 1353/2 b)Budynek OSP w Palikówce znajduje się na działce 837 c)Budynek Zespołu Szkół w Malawie znajduje się na działce nr 1037/6 3.Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: 3.1.Część I: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Krasnem- branża budowlana.Zakres robót dla budynku Urzędu Gminy w Krasnem będzie realizowany na podstawie zgłoszenia o przystąpieniu do wykonania robót budowlanych pod numerem AB.6743.12.71.2016 z dnia 18.05.2016 r. i obejmuje: - wykonanie docieplenia ścian fundamentowych, - wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku styropianem metodą lekką-mokrą, - docieplenie stropu zewnętrznego szklaną wełną mineralną docieplenie kominów, - docieplenie kominów, - wymiana stolarki i ślusarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej w istniejących otworach wraz z utylizacją, zgodnie z zestawieniem zawartym w dokumentacji projektowej oraz z załącznikiem nr 9 do SIWZ, - otynkowanie elewacji tynkiem mineralnym, - wymiana obróbek blacharskich, - wykonanie nowego zadaszenia nad wejściem do urzędu wraz z lekkimi ściankami osłonowymi, - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych. 3.2.Część II: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Krasnem- branża sanitarna i elektryczna.Zakres robót dla budynku Urzędu Gminy w Krasnem będzie realizowany na podstawie decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych Nr 721/12.90/2016 z dnia 02.06.2016 r.i obejmuje: - przebudowa instalacji grzewczej kotłowni w zakresie wymiany kotła gazowego wraz z instalacja technologiczną, - wykonanie wewnętrznej instalacji klimakonwektorów i gazowych pomp ciepła pracujących w układzie VRF, - przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej do projektowanych pomp ciepła i kotłowni, - budowa ogrodzenia akustycznego, - wykonanie konstrukcji stalowych dla gazowych pomp ciepła, - roboty ogólnobudowlane w pomieszczeniu kotłowni, - wymiana oświetlenia wbudowanego wewnętrznego i zewnętrznego na oświetlenie LED, - roboty elektryczne w tym min: •instalacja oświetlenia bezpieczeństwa i ewakuacyjnego 230V, •instalacja siłowa 400V/230V(zasilanie urządzeń technologicznych- chłodnictwo), •instalacje elektryczne dla urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych, •instalacje elektryczne i sterownicze w kotłowni, •instalacja połączeń wyrównawczych, •wymiana instalacji odgromowej, •ochrona od porażeń, •ochrona od przepięć atmosferycznych. 3.3.Część III-Termomodernizacja budynku OSP w Palikówce Zakres robót dla budynku OSP w Palikówce będzie realizowany na podstawie decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych Nr 740/12.89/2016 z dnia 03.06.2016 r.i obejmuje: - prace termomodernizacyjne polegające na dociepleniu ścian zewnętrznych, kominów, ościeży styropianem, ścian fundamentowych styrodurem, stropu piętra wełną mineralną, - wykonanie izolacji przeciw wilgociowej ścian fundamentowych, - wymiana stolarki drzwiowej, zgodnie z zestawieniem zawartym w dokumentacji projektowej oraz z załącznikiem nr 9 do SIWZ, - wykonanie nowej podbudowy, ocieplenia, izolacji p. wilgociowej, podłogi na poziomie parteru, - wzmocnienie drewnianego stropu piętra belkami z drewna klejonego, - wykonanie cokołu, płytki odbojowej, obróbek blacharskich, - remont balkonu, - spocznik dla osób niepełnosprawnych - wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej, - budowa kotłowni gazowej wraz z instalacją centralnego ogrzewania, - przebudowa instalacji gazowej, - wymiana oświetlenia wbudowanego wewnętrznego i zewnętrznego na oświetlenie LED, - roboty elektryczne w zakresie kotłowni i wentylacji mechanicznej - instalacja odgromowa 3.4.Część IV: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Malawie. Zakres robót dla budynku Zespołu Szkół w Malawie obejmuje: - docieplenie stropu zewnętrznego mineralną wełną szklaną, - wykonanie docieplenia ścian fundamentowych, - docieplenie ścian zewnętrznych styropianem metodą lekką-mokrą, -docieplenie kominów - otynkowanie elewacji tynkiem mineralnym, - wymiana stolarki zewnętrznej drzwiowej w istniejących otworach, zgodnie z zestawieniem zawartym w dokumentacji projektowej oraz z załącznikiem nr 9 do SIWZ, - wymiana obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych, rynien i rur spustowych, - wykonanie nowego zadaszenia nad dwoma wejściami do szkoły- od południowego wschodu i południowego zachodu, - malowanie pokrycia dachowego i docieplenie kominów, - wymiana oświetlenia wbudowanego wewnętrznego i zewnętrznego na oświetlenie LED - wymiana instalacji odgromowej. Ze względu na konieczność prowadzenia robót z zachowaniem funkcjonowania obiektów wszelkie prace należy realizować z uwzględnieniem szczególnego bezpieczeństwa, unikając wykonywania robót niebezpiecznych, głośnych i uciążliwych dla otoczenia w godzinach pracy instytucji użyteczności publicznej. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót, które Zamawiający załączył do SIWZ nie stanowią elementu dokumentacji projektowej. Przedmiary mają znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. W związku z tym, zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej, zbadania miejsca budowy i jego otocze¬nia, oraz uzyskania potrzebnych informacji dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty przetargowej. Podane w opisie przedmiotu zamówienia jakiekolwiek nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, nie mają na celu naruszenie art.29 i art.7 ustawy Prawo zamówień publicznych mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, eksploatacyjnych i użytkowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza w tej części przedmiotu zamówienia rozwiązania równoważne, pod warunkiem zapewnienia tych samych lub lepszych od wskazanych w dokumentach przetargowych parametrów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach