Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Kawęczyn - Zespół Szkół im. MSC w Kawęczynie

Gmina Kawęczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 62-704 Kawęczyn, Kawęczyn
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48632885910 , fax. +48632885940
  • Data zamieszczenia: 2017-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kawęczyn
    Kawęczyn 48
    62-704 Kawęczyn, woj. wielkopolskie
    tel. +48632885910, fax. +48632885940
    REGON: 311019480
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Kawęczyn - Zespół Szkół im. MSC w Kawęczynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Kawęczyn - Zespół Szkół im. MSC w Kawęczynie w tym branża budowlana, branża sanitarna i branża elektryczna. W ramach branży budowlanej planuje się m. in. wymianę starej stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych oraz docieplenie ścian ponad gruntem – 285,90 m², docieplenie dachu nad budynkiem głównym szkoły w części nieużytkowej oraz docieplenie stropodachu wentylowanego nad zapleczem sali gimnastycznej wraz z wymianą pokrycia z papy. W ramach branży sanitarnej planuje się m.in. kompleksową modernizację inst. c.o. w tym przebudowa kotłowni olejowej zgodnie z mocą obliczeniową OZC ok 170 kW (c.o.) plus moc na c.w.u. ok 35 kW i instalacji c.o. polegająca na zastosowaniu niskotemperaturowego kondensacyjnego kotła olejowego i wymianie starej instalacji c.o. na nową dwururową zamkniętą z przepływem wymuszonym pracą pomp obiegowych oraz montażu płytowych grzejników wiszących i doposażenie ich w zawory termostatyczne. Branża elektryczna obejmuje zastosowanie odnawialnych źródeł energii poprzez budowę instalacji fotowoltaicznej w tym montaż 52 paneli o łącznej powierzchni 91 m² o mocy ok 12 tys. kWh oraz wymianę źródła oświetlenia na energooszczędne typu LED. Szczegółowy opis i dokładny zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej dla każdej branży tj. Projekt Budowlany, Projekt Wykonawczy, Przedmiar Robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania I Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). Wykonawca przy ustalaniu ceny winien wziąć pod uwagę zapisy z audytu energetycznego, audytu oświetleniowego oraz ekspertyzy ornitologicznej i ekspertyzy chiropterologicznej załączonych do SIWZ. UWAGA: Dołączony do SIWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z projektu budowlanego, STWiORB i zapisów niniejszej SIWZ. Kosztorys ofertowy nie jest składany wraz z ofertą. Zamawiający wymaga, by Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w przedmiotowym postępowaniu przedłożył Zamawiającemu przed podpisaniem umowy wypełniony kosztorys ofertowy oddzielnie dla każdej branży na bazie przedmiarów robót, który będzie stanowił integralną część umowy o zamówienie publiczne. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego oraz zawrzeć w cenie oferty wszystkie koszty za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej, opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub oznaczenia pochodzenia, nazwy produktów oraz firm – mają one na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane w projekcie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i elementów niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, ze zaproponowane materiały i elementy będą posiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż te, które przedstawiono w dokumentacji projektowej. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ust Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) Następujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) pracownicy fizyczni – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych, za wyjątkiem tych osób, które nie będą wykonywały czynności w sposób, o którym mowa art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 38.000,00 PLN (słownie: trzydzieści osiem tysięcy złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wnosząc lub wpłacając wadium przetargowe należy je oznaczyć tytułem: Wadium na: „Termomodernizację obiektów użyteczności publicznej w Gminie Kawęczyn - Zespół Szkół im. MSC w Kawęczynie” 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Rejonowy Bank Spółdzielczy w Malanowie Oddział w Kawęczynie 86 8557 0009 0400 0101 2004 0074. 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.Wadium wniesione w pieniądzu musi być potwierdzone w ofercie kserokopią wpłaty. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać, termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 9.Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantującą wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp. 10.Wadium dla grupy Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum), może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach