Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie miasta Oświęcimia, docieplenie ścian i stropów.

Miasto Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, Zaborska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48338429311 , fax. +48338429361
  • Data zamieszczenia: 2018-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oświęcim
    Zaborska 2
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. +48338429311, fax. +48338429361
    REGON: 072181787
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wwwum.oswiecim.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie miasta Oświęcimia, docieplenie ścian i stropów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie miasta Oświęcimia, docieplenie ścian i stropów: - Przychodnia Rejonowa nr 3 przy ul. Słowackiego 1, - Budynek „Harcówki” przy Szkole Podstawowej nr 4 przy ul. Śniadeckiego 26, - Miejskie Przedszkole nr 14 przy ul. Broniewskiego 12. Część I zamówienia: Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych, stropów i stropodachów wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w Przychodni Rejonowa nr 3 przy ul. Słowackiego 1, zakres prac obejmuje: - roboty brukarskie; - wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych powyżej poziomu terenu metodą lekko – mokrą z zastosowaniem styropianu EPS-FASSADA gr. 15 cm; - wykonanie ocieplenia ścian piwnic do głębokości ław fundamentowych z zastosowaniem styropianu XPS PRIME 30 o gr. 15 cm; - wykonanie ocieplenia stropu nad ostatnią kondygnacją z zastosowaniem wełny mineralnej o gr. 25 cm; - wymianę starej stolarki okiennej drewnianej na nową z PCV wyposażoną w nawiewniki higrosterowane; - remont kominów i schodów wejściowych; - ocieplenie ościeży okiennych i drzwiowych z zastosowaniem styropianu EPPS070-031gr.2 cm; - wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej powlekanej; - wymiana rynien i rur spustowych; - wymiana parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej powlekanej gr. 0,55mm; - wykonanie dylatacji wraz z obróbkami; - wymiana wsporników i zwodów pionowych instalacji odgromowej; - wykonanie tynków mineralnych malowanych dwukrotnie farbami silikatowymi – ściany oraz tynków dekoracyjnych mozaikowych o fakturze drobnych kamyczków – cokół; - wykonanie zabezpieczenia przed graffiti; - roboty porządkowe. Część II zamówienia: Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych, stropów i stropodachów wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w budynku „Harcówki” przy Szkole Podstawowej nr 4 przy ul. Śniadeckiego 26, zakres prac obejmuje: - prace rozbiórkowe; - roboty brukarskie; - przygotowanie podłoża i wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych styropianem grubości 15 cm i ościeży gr. 3cm - wykonanie hydroizolacji i ocieplenia ścian fundamentowych i piwnicznych styropianem ekstrudowanym o gr 15 cm; - wykonanie docieplenia stropodachu wentylowanego wełną mineralną o gr. 28 cm; - wykonanie akrylowych tynków dekoracyjnych malowanych dwukrotnie farbami silikatowymi na ścianach zewnętrznych; - wymiana rynien i rur spustowych; - wymiana instalacji odgromowej; - montaż podokienników i krat stalowych; - wymiana obróbek blacharskich okapów, gzymsów; - wymiana okien i drzwi zewnętrznych; - malowanie farbą olejną elementów metalowych; - roboty porządkowe. Część III zamówienia: Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych, stropów i stropodachów wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w Miejskim Przedszkolu nr 14 przy ul. Broniewskiego 12, zakres prac obejmuje: - prace rozbiórkowe; - roboty brukarskie; - przygotowanie podłoża i wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych styropianem grubości 18 cm i ościeży gr. 3cm - wykonanie hydroizolacji i ocieplenia ścian fundamentowych i piwnicznych styropianem ekstrudowanym o gr 12 cm; - wykonanie docieplenia stropodachu wentylowanego wełną mineralną o gr. 26 cm; - docieplenie stropu nad piwnicą płytami lamelowymi z wełny mineralnej o grubości 3-5 cm - wykonanie akrylowych tynków dekoracyjnych malowanych dwukrotnie farbami silikatowymi na ścianach zewnętrznych; - wymiana parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej powlekanej gr. 0,7mm; - wymiana rynien i rur spustowych; - wymiana instalacji odgromowej; - montaż balustrad i krat stalowych; - wymiana obróbek blacharskich; - wymiana okien i drzwi zewnętrznych; - roboty porządkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium: a) Część I zamówienia: Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych, stropów i stropodachów wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w Przychodni Rejonowa nr 3 przy ul. Słowackiego 1 w wysokości: 8 000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). b) Część II zamówienia: Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych, stropów i stropodachów wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w budynku „Harcówki” przy Szkole Podstawowej nr 4 przy ul. Śniadeckiego 26 w wysokości: 6 000,00 złotych (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). c) Część III zamówienia: Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych, stropów i stropodachów wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w Miejskim Przedszkolu nr 14 przy ul. Broniewskiego 12 w wysokości: 14 000,00 złotych (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100). Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdz. XII specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, każdy wykonawca który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, (tj. dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 5 pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. W przypadku dostępności w formie elektronicznej wymaganego dokumentu na stronie internetowej niezbędnym jest wskazanie w ofercie adresów internetowych ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach