Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Pilawa – etap II (PSP Pilawa)’’.

Miasto i Gmina Pilawa ogłasza przetarg

  • Adres: 08-440 Pilawa, Al. Wyzwolenia
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 856 110, , fax. 256 856 083
  • Data zamieszczenia: 2020-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Pilawa
    Al. Wyzwolenia 158
    08-440 Pilawa, woj. mazowieckie
    tel. 256 856 110, , fax. 256 856 083
    REGON: 71158234500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilawa.com.pl/index.php?page=przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Pilawa – etap II (PSP Pilawa)’’.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1.: Wymiana stolarki okiennej oraz luksferów w budynku A i B, Publicznej Szkoły Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Pilawie. 3.1 ,,Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Pilawa – etap II (PSP Pilawa) .’’ Zamówienie polega na: -opracowaniu dokumentacji projektowej dla zadania, - zakupieniu niezbędnych materiałów i zrealizowaniu dostawy, -wykonanie robót budowlanych, -wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej niezbędnej do prawidłowego użytkowania instalacji przez użytkowników, -dokonaniu niezbędnych przeszkoleń dla obsługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz - Wykonawca składa w oryginale w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Pilawa, Aleja Wyzwolenia 158 pok. 14 w godzinach pracy Urzędu. Nie należy wpinać trwale oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków i na jego pierwsze wezwanie. 8.3 Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy z postępowania (art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty 2.Wzór oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 i 2a 3.Wzór umowy – projekt Załącznik nr 3 4.Wzór zobowiązania do oddania zasobów do dyspozycji 5.Dokumentacja projektowa 6.Przedmiar robót 7.Klauzula oświadczenie od Wykonawcy – RODO 8.Oświadczenia Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach