Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej

Gmina Uniejów ogłasza przetarg

  • Adres: 99210 Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 632 888 192 , fax. 632 888 192
  • Data zamieszczenia: 2017-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Uniejów
    ul. Błogosławionego Bogumiła 13
    99210 Uniejów, woj. łódzkie
    tel. 632 888 192, fax. 632 888 192
    REGON: 31101957900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnych dokumentacji budowlano – wykonawczych budynków użyteczności publicznej wskazanych poniżej na potrzeby termomodernizacji obiektów oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót. 2. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej”. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również opracowanie audytów energetycznych wraz z efektami ekologicznymi dla każdego obiektu osobno. 4. Wykaz obiektów objętych przedmiotem zamówienia wraz z niezbędnymi pracami termomodernizacyjnymi 4.1 CZĘŚĆ 1. Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Ochotniczej Straży Pożarnej w Felicjanowie, Zaborowie oraz budynku po byłej szkole podstawowej w m. Wola Przedmiejska OSP w Felicjanowie, Felicjanów 32a, dz. nr ewid. 210/3, 211, obręb Felicjanów Strażnica w Felicjanowie składa się z połączonych budynków: głównego, pomocniczego i garażowego. Wszystkie części jednokondygnacyjne, niepodpiwniczone. Budynek główny z nieużytkowym poddaszem, dach dwuspadowy z płyt azbestocementowych na drewnianej więźbie płatwiowej. Nad garażem i budynkiem pomocniczym stropodachy o niewielkim spadku, kryte papą. W części pomocniczej znajduje się jedno pomieszczenie oraz magazyn, a w części głównej sala wielofunkcyjna o pow. 123 m2. W budynku garażowym wydzielono dwa garaże. Najstarszy budynek pomocniczy wzniesiono najprawdopodobniej w latach 20. Podwalina kamienna, ściany z kamienia wapiennego spajanego gliną, naroża i otwory wymurowane z cegły palonej. Grubość ściany zewnętrznej 49 cm. Na podłodze polepa gliniana. Od frontu budynek otynkowany, elewacja w kolorze białym, na ścianach tylnej i bocznej odsłonięty kamień. Widoczne uzupełnienia ścian z pustaków ceramicznych. Stolarka okienna z PVC. W budynku głównym ściany o gr. 47 cm z kamienia wapiennego na fundamentach z bloczków betonowych. Narożniki i komin w części południowej wymurowane z cegły palonej. Dach w konstrukcji drewnianej belkowej. Część pierwotnych otworów zamurowana, nowe drzwi i stolarka okienna z PVC. Na podłodze wylewka betonowa. Budynek garażowy powojenny. Fundamenty betonowe, ściany z pustaków ceramicznych o gr. 39 cm. Stropodach z płyt betonowych na belkach stalowych. Posadzka betonowa. Z wyjątkiem jednego okna w ścianie wschodniej stolarka okienna nowa, z PVC. Bramy garażowe stare, wykonane z desek obitych blachą. Jedynym źródłem ciepła w strażnicy jest wolnostojący piecyk na węgiel/drewno w części garażowej. OSP w Zaborowie, Zaborów 25, dz. nr ewid. 77, obręb Zaborów Siedziba OSP w Zaborowie została wzniesiona na początku lat 30. Przez wiele lat budynek służył jako szkoła podstawowa. W latach 1958-72 budynek przebudowano: poszerzono go i wydłużono o ok. 5 m, całość przykryto nowym dachem. Budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, z nieużytkowym poddaszem. Fundamenty betonowe, ściany fundamentowe z cegły pełnej. Ściany zewnętrzne z kamienia wapiennego, o grubości 44 cm. Do budowy ścian użyto zarówno kamienia nieobrobionego, jak i ciosanego w cegłę. Budynek otynkowany. Nad południową częścią strażnicy strop drewniany, belkowy, od spodu wykończony tynkiem na deskowaniu. Nad garażem, kuchnią i pomieszczeniem gospodarczym strop żelbetowy. Dach dwuspadowy na więźbie płatwiowo-kleszczowej. Pokrycie dachu stanowi papa na pełnym deskowaniu. W garażu, kuchni i pomieszczeniu gospodarczym posadzki betonowe. W reszcie pomieszczeń podłoga z desek na legarach na słupkach na podsypce z piasku. Stolarka okienna wymieniona w latach 90-tych, z PVC. Drzwi i brama garażowa drewniane. Pomieszczenia ogrzewane za pomocą piecyka wolnostojącego na węgiel/drewno. Budynek po byłej szkole w m .Wola Przedmiejska Budynek niepodpiwniczony, dwukondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym. Technologia budynku - tradycyjna ( cegła ). Ściany nieocieplone. Stropy nieocieplone. Okna mieszanego typu. Kubatura budynku: 663m3. Zakres dokumentacji projektowej na wyżej wymienionych obiektach powinien obejmować m.in.: • Wymianę pokrycia dachowego • Wymiana konstrukcji dachu • Ocieplenie stropodachu i dachu, • Ocieplenie ścian zewnętrznych, • Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, • Wykonanie nowej instalacji grzewczej. Należy zaprojektować ekologiczne rozwiązanie z wyłączeniem kotłów na paliwo stałe. • Sporządzenie audytów energetycznych wraz z efektami ekologicznymi • zaprojektowania systemu fotowoltaicznego na potrzeby ciepłej wody użytkowej • wizualizację każdego obiektu ( wymaga się zastosowania kamienia wapiennego na elewacji frontowej ) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania audytów ,dokumentacji i wizualizacji dla każdego obiektu osobno. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania w dokumentacji prace wynikające z audytów energetycznych 4.2. CZĘŚĆ 2. Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Ochotniczej Straży Pożarnej w Człopach, Górach oraz budynku byłej kaplicy w Rożniatowie . OSP w Człopach, Człopy 39, dz. nr ewid. 268, obręb Człopy . Budynek parterowy, częściowo podpiwniczony, kryty dwuspadowym dachem. Konstrukcja dachu z wiązarów kratowych deskowych oraz krokwi nad niższą częścią budynku. Pokrycie z płyt azbestocementowych. Fundamenty betonowe. Ściany zewnętrzne częściowo z cegły wapiennej pełnej (najstarsze fragmenty ścian: frontowej i bocznej o gr. 70 cm), częściowo z pustaka żużlowego, o gr. 41 cm. Elewacje otynkowane. Posadzki betonowe, w sali wielofunkcyjnej podłoga z desek na legarach na słupkach na podsypce z piasku. W sali, przedsionku, pom. OSP i garażu sufity, w pom. zapleczowym i magazynie odsłonięte krokwie. W ścianie frontowej nowe aluminiowe drzwi wejściowe, brama garażowa i stolarka okienna z PVC. Pozostała stolarka drewniana. OSP w Górach, Góry 25a, dz. nr ewid. 615/1, 616, 621/1, obręb Góry Strażnica w Górach została zbudowana w latach 1969-72. Budynek złożony z dwóch przenikających się brył o różnych wysokościach. Strażnica jednokondygnacyjna, niepodpiwniczona, kryta stropodachem Fundamenty betonowe, ściany zewnętrzne o gr. 40 cm z pustaków cementowo-piaskowych wyrabianych na budowie, otynkowane. Strop ceramiczny typu Kleina na belkach stalowych. Posadzki betonowe, w sali wielofunkcyjnej podłoga z desek na legarach na podsypce z piasku. Stolarka okienna z PVC starego typu, w garażu i pomieszczeniu OSP stara ślusarka okienna metalowa. W strażnicy znajduje się przedsionek, sala wielofunkcyjna o pow. 87 m2, pomieszczenie OSP i garaż. Ogrzewanie za pomocą piecyka wolnostojącego na węgiel/drewno. Budynek kaplicy w Rożniatowie, Rożniatów 10, dz. nr ewid. 93, obręb Rożniatów - Budynek wzniesiony w 1982 roku. Przez wiele lat pełnił funkcję szkoły podstawowej. Budynek jednokondygnacyjny, podpiwniczony. Stropodach jednospadowy, prawdopodobnie o konstrukcji drewnianej, kryty blachą falistą. Fundament betonowy, ściany zewnętrzne o gr. 56 cm. Ściany piwnicy z pustaków żużlowych, ściany parteru warstwowe: pustak ceramiczny/pustka powietrzna/pustak ceramiczny. Stropy z płyt kanałowych o gr. 37 cm. Posadzki parteru – lastryko, w piwnicy – wylewka betonowa. Nowa stolarka okienna i drzwi wejściowe z PVC. Instalacja centralnego ogrzewania niesprawna. Zakres dokumentacji projektowej na wyżej wymienionych obiektach powinien obejmować m.in. • Docieplenie stropodachu i dachu, • Ocieplenie ścian zewnętrznych, • Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, • Wykonanie nowej instalacji grzewczej. Należy zaprojektować ekologiczne rozwiązanie z wyłączeniem kotłów na paliwo stałe. . • Sporządzenie audytów energetycznych wraz z efektami ekologicznymi • zaprojektowania systemu fotowoltaicznego na potrzeby ciepłej wody użytkowej • wizualizację każdego obiektu ( wymaga się zastosowania kamienia wapiennego na elewacji frontowej ) • Wykonawca zobowiązany jest do opracowania audytów ,dokumentacji i wizualizacji dla każdego obiektu osobno. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania w dokumentacji prace wynikające z audytów energetycznych 4.3. CZĘŚĆ 3. Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Ochotniczej Straży Pożarnej w Orzeszkowie, Skotnikach i Woli Przedmiejskiej. OSP w Orzeszkowie - Orzeszków 2, dz. nr ewid. 77, obręb Orzeszków Budynek wzniesiony na początku lat 30. W roku 1962 gruntownie odremontowany. W latach 70. strażnica rozbudowywana. W latach 70. i 80. przeprowadzano prace remontowe. Budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, kryty dachem dwuspadowym z płyt azbestocementowych na więźbie płatwiowo-krokwiowej. Dach nad salą prawdopodobnie na wiązarach deskowych. Fundamenty betonowe. Ściany zewnętrzne z cegły cementowej w części głównej (60 cm grubości), ciosanego wapienia w garażu (48 cm grubości), i pustaka żużlowego w dobudowanym aneksie sali (29 cm grubości).. Posadzka w sali wielofunkcyjnej: deski na legarach na wylewce, w pozostałych pomieszczeniach wylewka, w części zachodniej (dawny sklep) – lastryko. Nad salą sufit z płyt drewnopochodnych, nad garażem i dawnym sklepem strop ceramiczny typu Kleina na belkach stalowych. Drzwi i brama garażowa drewniane, stolarka okienna z PVC starego typu. OSP w Skotnikach - Skotniki 6a, dz. nr ewid. 177/1, obręb Skotniki Budynek jednokondygnacyjny, zbudowany w technologii murowanej. Ściany zewnętrzne części garażowej z pustaków cementowych, o gr. 25 cm. Ściana frontowa garażu ze schodkową attyką. Ściany zewnętrzne części głównej z pustaków żużlowych. Górne fragmenty ścian szczytowych z pustaków ceramicznych. Budynek niepodpiwniczony. Garaż i przybudówka kryte stropodachami z płyt betonowych na belkach stalowych, nad budynkiem głównym dach dwuspadowy z płyt eternitowych na kratownicy z desek. Stolarka okienna w większości drewniana. Ogrzewanie za pomocą piecyka wolnostojącego na węgiel/drewno OSP w Woli Przedmiejskiej - Wola Przedmiejska 18a, dz. nr ewid. 103/1, obręb Wola Przedmiejska Strażnica wzniesiona w 1975 r., rozbudowana w latach 1984-85. Budynek jednokondygnacyjny, z nieużytkowym poddaszem, niepodpiwniczony. Fundamenty betonowe, ściany zewnętrzne o grubości 41 cm z pustaków żużlowych, otynkowane, malowane na biało. Pomieszczenia przykryte stropem z płyt żelbetowych opartych na belkach stalowych dwuteowych. Dach z płyt azbestocementowych opartych na drewnianej więźbie płatwiowo-kleszczowej. Na podłodze wylewka betonowa, w sali wielofunkcyjnej gres. Stolarka okienna z PCV, z wyjątkiem okien garażu (ślusarka metalowa) i pomieszczenia OSP (drewno). Okna, drzwi wejściowe i bramę garażową wymieniano ok. 10 lat temu. Budynek składa się z dwóch części: ogólnej i garażowej. W części ogólnej znajduje się przedsionek, kuchnia, toaleta, pomieszczenie OSP oraz duża sala wielofunkcyjna (86 m2) ze sceną, w której organizowane są imprezy. Część garażowa, dostępna z zewnątrz oraz z sali wielofunkcyjnej, składa się z jednego pomieszczenia. Posadzka w części ogólnej jest wyniesiona ok. 58 cm nad poziom terenu, podczas gdy posadzka garażu znajduje się na poziomie terenu. Budynek wyposażony w instalację wodociągową. Woda ogrzewana za pomocą elektrycznego ogrzewacza. Budynek nie jest podłączony do kanalizacji i nie posiada zbiornika asenizacyjnego. Instalacja elektryczna starego typu – aluminiowa. Budynek ogrzewany dwoma piecykami wolnostojącymi na węgiel/drewno. Większość pomieszczeń wyposażono w instalację wentylacji grawitacyjnej. Strażnica posiada syrenę alarmową. Zakres dokumentacji projektowej na wyżej wymienionych obiektach powinien obejmować m.in. • Docieplenie stropodachu i dachu, • Ocieplenie ścian zewnętrznych, • Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, • Wykonanie nowej instalacji grzewczej. Należy zaprojektować ekologiczne rozwiązanie z wyłączeniem kotłów na paliwo stałe. . • Sporządzenie audytów energetycznych wraz z efektami ekologicznymi • zaprojektowania systemu fotowoltaicznego na potrzeby ciepłej wody użytkowej • wizualizację każdego obiektu ( wymaga się zastosowania okładziny z kamienia wapiennego elewacji frontowej ) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania audytów ,dokumentacji i wizualizacji dla każdego obiektu osobno. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania w dokumentacji prace wynikające z audytów energetycznych 5. Dla obiektów w miejscowości Orzeszków, Rożniatów i Wola Przedmiejska należy uzyskać zgodę Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi na odstępstwo od zakazów obowiązujących w stosunku do gatunków dziko występujących zwierząt objętych ochroną. 6.Wykonawca zobowiązany jest wykazać w dokumentacji wszystkie prace dodatkowe niezbędne do prawidłowej termomodernizacji każdego obiektu. 7.Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji dla każdego obiektu osobno. 8.Dokumentacja musi określać niezbędne prace mające wpływ na poprawę efektywności energetycznej obiektów, zmniejszenie zapotrzebowania na energię przedmiotowych budynków. 9.Prace termomodernizacyjne muszą być zgodne z przepisami krajowymi, unijnymi i ochrony środowiska. 10.Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania robót umożliwiających późniejszy dostęp osób niepełnosprawnych. 11.Zamawiający ubiega się o dofinansowanie w ramach działania IV.2.2 (Termomodernizacja budynków), działania IV.2 (Termomodernizacja budynków), osi priorytetowej IV (Gospodarka niskoemisyjna) RPO WŁ na lata 2014-2020 12.Zamawiający wymaga od Wykonawcy przygotowania wniosków, złożenie i uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich decyzji niezbędnych do realizacji inwestycji przedsięwzięcia polegającego na termomodernizacji obiektów, w szczególności zgłoszenie robót lub pozwolenie na budowę jeśli wystąpi taka konieczność. 13.Wykonawca przy opracowywaniu niniejszej dokumentacji zobowiązany będzie uwzględnić wszelkie uwagi i sugestie Zamawiającego oraz na bieżąco konsultować wszystkie projektowane rozwiązania. 14.Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o wszelkich błędach, przeoczeniach i innych czynnikach mogących mieć wpływ na prawidłowe opracowanie dokumentacji. Szczegółowy zakres opracowań będzie uzgadniany z Wykonawcą w trakcie realizacji zadania. 15 Wykonawca winien przewidzieć konieczność wymiany konstrukcji dachu, związanych z instalacją fotowoltaiczną oraz przewidzieć wzmocnienie fundamentów pod wykonanie elewacji z kamienia wapiennego. Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego na wprowadzenie zmian zakresu projektu. 16 Opracowania mają być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 17. Do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wymagane uzgodnienia formalno – prawne i decyzje administracyjne zezwalające na wykonanie robót budowlanych dla danego zadania. 18.W projekcie budowlanym Wykonawca wskaże optymalne terminy wykonania poszczególnych robót budowlanych, uwzględniając m.in. ochronę środowiska. 19.Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest sporządzić kompletną dokumentację budowlano – wykonawczą wraz ze wszystkimi dokumentacjami określonymi w Rozporządzeniu w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z uzyskaniem decyzji zezwalających na wykonanie robót określonych w dokumentacji. Wykonawca zmieści w projekcie oświadczenia projektantów i osób sprawdzających o sporządzeniu projektu budowlanego, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej 20. Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: - koncepcje poprzedzające wykonanie dokumentacji projektowej w ilości 2 egzemplarzy dla każdego obiektu w formie papierowej oraz w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej - kompletne dokumentację budowlano - wykonawcze w ilości 6 egzemplarzy dla każdego obiektu oraz w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej . - audyty energetyczne wraz z efektami ekologicznymi w ilości 2 egzemplarzy w formie papierowej oraz 1 egzemplarzu w formie elektronicznej dla każdego obiektu osobno, - wizualizacje elewacji zaakceptowane przez Zamawiającego – w ilości 2 egzemplarze w formie papierowej i 1 egzemplarz forma elektroniczna każdego obiektu - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w ilości 6 egzemplarzy dla każdego obiektu oraz w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej -przedmiary robót dla każdego obiektu osobno w ilości 4 egzemplarze oraz w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej. -kosztorysy inwestorskie w ilości 2 egzemplarze oraz w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej dla każdego obiektu osobno. - oraz pozostałą dokumentację wymaganą przepisami prawa. 21.Wersje elektroniczne powyższych opracowań należy dostarczyć (płyta CD, DVD) w następujących formatach: – teksty jako pliki w formacie doc, lub innym kompatybilnym z Word 2007, oraz pdf – rysunki jako pliki w formacie dwg (do wersji „AutoCad 2010” lub innym kompatybilnym z AutoCad 2010), oraz pdf – kosztorysy, przedmiary jako pliki w formacie xls, lub innym kompatybilnym z Excel 2007, ( pliki nie mogą posiadać zabezpieczenia przed kopiowaniem)oraz pdf 22.Wstępne założenia rozwiązań projektowych i ich szacunkowy koszt należy uzgodnić z Zamawiającym. Wykonawca dokumentacji projektowej spisze z Zamawiającym protokół danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania. 23.Wykonawca dokumentacji projektowej będzie pełnił nadzór autorski nad realizacją robót w ramach zadania wynikającego z umowy. 24.Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia zaleceń i wymogów wynikających z danego programu pomocowego, z którego Zamawiający ubiega się o dofinansowanie, obowiązujących przepisów/dyrektyw Unii Europejskiej i przepisów prawa krajowego. 25.Wykonawca dokumentacji projektowej zobowiązany jest do zorganizowania i okazania dokumentacji projektowej w terenie wszystkim zainteresowanym stronom w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Protokół z okazania należy załączyć do dokumentacji. 26.Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania przedmiotu zamówienia do stanu prawnego obowiązującego w dniu przekazania opracowań zamawiającemu, jeżeli w czasie wykonywania opracowań akty prawne ulegną zmianie. 27.Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie uzgodnienia, materiały oraz informacje niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia na własny koszt. 28.Opracowania mają służyć do przeprowadzenia postępowania przetargowego zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych w celu wyłonienia Wykonawcy zamówienia na wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji obiektów określonych powyżej. 29.Projektant zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie może przedmiotu zamówienia opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. 30.Wykonawca udzieli rękojmi za wady wynoszącej minimum 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 31.Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego uaktualnienia elementów przedmiotu zamówienia w przypadku ich dezaktualizacji przed terminem ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych dla danej inwestycji. Zobowiązanie wygasa po upływie terminu rękojmi za wady wynoszącym minimum 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 32.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentacje budowlano - wykonawcze uzgodnioną ze wszystkimi instytucjami, których akceptacja jest wymagana dla wykonania prac budowlanych określonych niniejszą dokumentacją. 33.Do szczególnych obowiązków Wykonawcy należy: a) konsultacje z zamawiającym na każdym etapie projektowania dokumentacji, dotyczące istotnych elementów mających wpływ na koszty b) zastosowanie w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów c) opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń z zachowaniem przepisów wynikających z art.29-31 Prawa Zamówień publicznych tj. za pomocą parametrów technicznych tzn. bez podawania ich nazw, patentów lub pochodzenia. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia to wykonawca ( projektant) zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń oraz określenia minimalnych wymagań dotyczących ich równoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ 1. Wadium należy wnieść w wysokości Dla części nr 1 1000,00 zł. Dla części nr 2 1000,00 zł Dla części nr 3 1000,00zł 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j.: Dz. U. z 2016 r. Nr 359) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 14 8557 0009 2005 0200 0130 0001 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w pkt XI SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Miasta w Uniejowie przed upływem terminu składania ofert w kopercie oznaczonej w następujący sposób: ”Wadium - przetarg na wykonanie usługi polegającej na opracowaniu dokumentacji budowlano - wykonawczych na potrzeby kompleksowej termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Uniejów realizowanej w ramach zadania pn.:” Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej” nie otwierać przed 24.01.2017 godz. 1030. 5. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Uniejów b) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ) c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ) d) być gwarancją nieodwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium, jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych), w szczególności uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 6. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt. 5 stosuje się odpowiednio 7. W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt. 1-4 Wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie odrzucona. 8. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych Oferent zobowiązany jest podać w ofercie dokładną informację odnośnie zwrotu wadium tj. adres banku, numer konta itp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach