Przetargi.pl
„Termomodernizacja obiektów: Szkoły Podstawowej nr 4 oraz Gimnazjum nr 4 w Nakle nad Notecią”

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2017-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, fax. 52 386 79 02
    REGON: 092350895
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja obiektów: Szkoły Podstawowej nr 4 oraz Gimnazjum nr 4 w Nakle nad Notecią”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres określający przedmiot zamówienia opisany jest w projekcie ogólnobudowlanym na ocieplenia, projekcie instalacji centralnego ogrzewania, projekcie instalacji elektrycznej i instalacji fotowoltaicznej oraz przedmiarach opracowanych na podstawie powyższych projektów. Przedmiot zamówienia obejmuje: roboty ogólnobudowlane (ocieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych i ścian podpiwniczenia, ocieplenie dachów i stropodachów, wykonanie nowej kolorystyki elewacji budynków, napraw elewacji, przebudowę elementów i detali architektonicznych, wymianę części rynien i rur spustowych, wymianę obróbek blacharskich i parapetów; wymianę części drzwi zewnętrznych i witryn, wymianę części stolarki okiennej, wykonanie opasek wokół budynku i odtworzenie powierzchni utwardzonych terenu), roboty instalacyjne c.o. (wymianę rur i grzejników oraz modernizację węzła centralnego ogrzewania), roboty instalacyjne elektryczne (wymiana oświetlenia na ledowe, budowę instalacji fotowoltaiki na dachu segmentu „D”). Parametry obiektów Szkoły Podstawowej nr 4 i Gimnazjum nr 4: Segmentu „A”: pow. użytkowa 2.004,3 m2; kubatura 11.448,0 m3; wysokość 9,05 m, Segmentu „B”: pow. użytkowa 3.145,1 m2; kubatura 12.322 m3; wysokość 13,86 m, Segmentu „C”: pow. użytkowa 3.160,5 m2; kubatura 9.543,0 m2; wysokość 13,86 m, Segmentu „D”: pow. użytkowa 2.685.5 m2; kubatura 11.440,0 m2; wysokość 13,95 m. Roboty ogólnobudowlane: 1) ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemia za pomocą metody lekkiej-mokrej (BSO – ETICS) w systemie firmowym. Materiał izolujący, styropian zabezpieczony cienkowarstwowym tynkiem silikonowym. W części cokołowej wykończenie płytką klinkierową, 2) wymiana stolarki okiennej (okna o współczynniku przenikania ciepła Umax = 0,9 W/m2K) i drzwiowej (drzwi o współczynniku przenikania ciepła Umax = 1,3 W/m2K), 3) wymiana parapetów zewnętrznych na parapety z blachy powlekanej, 4) wymiana obróbek blacharskich na obróbki z blachy powlekanej, 5) pełen zakres robót budowlanych związanych z wykonawstwem naprawy dachu, 6) wykonanie nowych daszków z poliwęglanu nad wejściami do budynków, 7) prace pomocnicze i uzupełniające (tj. demontaż oraz montaż krat w oknach piwnicznych, demontaż barierek stalowych i montaż nowych, drobne naprawy tynków, postawienie i rozbiórka rusztowań, roboty ziemne przy odsłanianiu ścian piwnic, roboty dekarskie oraz blacharskie, wymiana instalacji odgromowej, wykonanie naprawy pokrycia dachowego z papy), 8) wykonanie instalacji fotowoltaicznej i odgromowej. Z uwagi na dowolność przyjęcia systemu rusztowań, koszty związane z jego montażem, demontażem oraz eksploatacją należy uwzględnić w kosztach ogólnych. Wykonawca jako wytwórca odpadów jest zobowiązany ująć w kosztach ogólnych koszt utylizacji wytworzonych odpadów. Prace instalacyjne (instalacja c.o.): Demontaż istniejącej i wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z kompaktowym węzłem cieplnym. Instalacje rozprowadzającą do grzejników wykonać z rur stalowych o połączeniach zaciskowych. Grzejniki płytowe stalowe standard z podłączeniem bocznym. Regulacja pojedynczych grzejników poprzez zawory termostatyczne z nastawą wstępną. Regulacja temperatury pomieszczeń za pomocą zaworów termostatycznych z zabezpieczeniem przed demontażem oraz zmianą nastawy montowanych na grzejnikach. Prace instalacyjne elektryczne: Zakres robót obejmuje: - wykonanie instalacji oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, - wykonanie instalacji ochrony przepięciowej, - wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych i ochrony przeciwporażeniowej, - wykonanie instalacji odgromowej, - wykonanie instalacji fotowoltaicznej Załączniki do przedmiotu zamówienia: - projekty budowlane, - projekty wykonawcze, - przedmiary robót, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - formularze kosztorysu ofertowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 70.000,00 złotych, ( słownie : siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią Nr rachunku: 11 8179 0009 0000 3014 2000 0020 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: „Termomodernizacja obiektów: Szkoły Podstawowej nr 4 oraz Gimnazjum nr 4 w Nakle nad Notecią” 3. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 8. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. W przypadku wniesienia odwołania, zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach