Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektów oświatowych w Gminie Miejskiej Lubaczów - Budynek Miejskiego Przedszkola nr 1 w Lubaczowie

Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa) ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Rynek 26
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6328010 , fax. 16 6321191
  • Data zamieszczenia: 2013-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa)
    ul. Rynek 26 26
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 16 6328010, fax. 16 6321191
    REGON: 65090069000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektów oświatowych w Gminie Miejskiej Lubaczów - Budynek Miejskiego Przedszkola nr 1 w Lubaczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest termomodernizacja obiektów oświatowych w Gminie Miejskiej Lubaczów - Budynek Miejskiego Przedszkola nr 1 w Lubaczowie 2. W zakres prac związanych z termomodernizacją i przebudową budynku wchodzi: a) Skucie i uzupełnienie uszkodzonych tynków zewnętrznych. b) Demontaż istniejących podokienników zewnętrznych z blachy ocynkowanej i montaż z blachy powlekanej w kolorze uzgodnionym przez inwestora. c) Skucie tynków glifów okiennych i drzwiowych (w zależności od miejsca). d) Wymiana istniejących obróbek blacharskich gzymsów, ścian attykowych z blachy ocynkowanej zgodnie z rysunkiem szczegółowym. e) Rozbiórka płyty odbojowej i ponowne wykonanie płyty z kostki brukowej po wykonaniu ocieplenia ściany fundamentowej. f) Docieplenie ścian zewnętrznych fundamentowych styropianem grub. 12 cm na głębokość 50 cm poniżej płyty odbojowej oraz nałożenie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej o fakturze rustykalnej z gotowej mieszanki żywiczno mineralnej np. Ceresit CT 68 na wysokość 50 m nad płytę odbojową w kolorze uzgodnionym przez inwestora. g) Oczyszczenie i odgrzybianie ścian oraz docieplenie styropianem grub. 16 cm, glifów okiennych styropianem grub. 2-3 cm (w zależności od miejsca) z wykonaniem wyprawy z tynki akrylowego gr. 1,5 mm (baranek) z kolorystyką jak proponowana na wizualizacji lub z życzeniem inwestora. h) Montaż narożników ochronnych. i) Docieplenie stropodachu wełna mineralną granulowaną gr. 14 cm metodą wdmuchiwaną. Miejsca przy attyce, gzymsie i okapie wykonać zgodnie z rysunkiem szczegółowym detalu. j) Demontaż i montaż nowych drzwiczek i kratek wentylacyjnych. k) Wymiana instalacji odgromowej pionowej prowadzonej w rurkach pod styropianem. l) Demontaż i montaż rur spustowych. m) Zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej podczas wykonywanych prac elewacyjnych. n) Demontaż i montaż drabin na dach w zależności od miejsca. o) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej dotychczas niewymienionej. p) Budowa ściany oporowej gr. 20 cm r) Zamurowanie otworów drzwiowych s) Wymiana stolarki wewnętrznej drzewnej według dok. rysunkowej 3. Szczegółowy zakres robót zawierają projekt budowlany oraz przedmiar robót. Roboty wykonane być powinny zgodnie z projektem budowlanym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 4. Po wykonaniu robót Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą zawierającą projekt powykonawczy z naniesionymi ewentualnymi zmianami wynikłymi w trakcie prowadzenia prac i podpisanymi przez kierownika budowy uzgodnieniu z projektantem oraz załączy stosowne atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności lub znaki budowlane dla materiałów i urządzeń wbudowanych przy realizacji robót, określone przepisami badania techniczne, zamontowanych instalacji i urządzeń. Dokumentacja będzie podlegała odbiorowi, jako element wykonania niniejszego zamówienia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1)Przedmiar robót (załącznik nr 10 do SIWZ). 2)Projekt budowlany (załącznik nr 11 do SIWZ). 3)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 12 do SIWZ). 6. Dodatkowe uwagi: Wykonawca zapewni kierownika budowy oraz kadrę kierowniczą, niezbędną do realizacji zamówienia. Przedmiot zamówienia objęty będzie 3-letnim okresem gwarancji, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru robót. Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawców, za wcześniejszą zgodą Zamawiającego, zgodnie z art. 6471 Kodeksu Cywilnego. 7. Dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania skutkującej zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który przewiduje do zastosowania materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje i wykazać równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji. 7. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: 8.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 8.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 8.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 8.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8.6 Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 8.6.1. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zachowaniem wymagań i obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami prawa budowlanego, przepisami dotyczącymi bhp przy wykonaniu robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47 poz. 401) oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy. 8.6.2. Użyte materiały/zabudowane urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 8.6.3. Wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z PN przenoszących normy europejskie PN-EN ( normy zharmonizowane). 9. Wymagania organizacyjne. 9.1. Zamawiający nie zapewnia dozoru mienia Wykonawcy robót. 9.2. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca dokona niezbędnych zabezpieczeń terenu. Za jakość i zgodność z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną odpowiada Wykonawca ( kierownik budowy). 9.3. Złożenie materiałów rozbiórkowych (grunt z wykopów) lub nadających się do ponownego wbudowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w stanie nienaruszonym. 9.4. Gruz, złom i inne materiały rozbiórkowe nienadające się do ponownego wbudowania Wykonawca będzie systematycznie wywoził z terenu realizowanego obiektu, a po zakończeniu robót jest zobowiązany do całkowitego uporządkowania terenu. 10. Wymagania dotyczące gwarancji Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej (36 miesięcy) gwarancji jakości, licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. 11. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1)Zamawiający przewiduje zapłatę wynagrodzenia na podstawie dwóch faktur (częściowej i końcowej), wystawionych po wykonaniu i bezusterkowym odbiorze wszystkich elementów zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie, że płatność za fakturę częściową - wystawioną nie wcześniej niż 31 stycznia 2014 r., nastąpi w terminie 60 dni od dnia wystawienia faktury częściowej oraz w terminie do 60 dni za fakturę końcową wystawioną nie wcześniej niż 30 marca 2014 r. nawet w przypadku wcześniejszego zrealizowania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę 2)Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 3)wynagrodzenie, o którym mowa w pkt 1 obejmuje całkowite wynagrodzenie Wykonawcy, z tytułu wykonania przedmiotu Umowy, w tym również: a) koszt ewentualnych badań, pomiarów itp.; b) koszt prób i odbiorów technicznych; c) koszt wywozu na wysypisko i utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki; d) koszt robót niezbędnych do zagwarantowania bezpiecznej, ciągłej eksploatacji obiektów w rejonie terenu budowy - pozostających jako czynne w trakcie prowadzenia robót; e) koszt przerw w prowadzeniu przedmiotowych robót spowodowanych przerwami technologicznymi, warunkami eksploatacyjnymi oraz warunkami meteorologicznymi. f) koszt doprowadzenia do należytego stanu i porządku terenu budowy i sąsiednich terenów po wykonaniu robót; g) koszty związane z zapewnieniem właściwych warunków wynikających z przepisów BHP i Planu BIOZ; h) opracowanie w 3 egzemplarzach dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacji) w formie papierowej, i) inne elementy zawarte w istotnych postanowieniach umowy, będących załącznikiem do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093320005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubaczowie, Nr 78 9101 0003 2001 0011 8444 0005 znak postępowania - GPR.V.271.8.2013 z dopiskiem Termomodernizacja obiektów oświatowych w Gminie Miejskiej Lubaczów - Budynek Miejskiego Przedszkola nr 1 w Lubaczowie a potwierdzenie wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu w kasie Urzędu Miejskiego w Lubaczowie, ul. Rynek 26 kopia jako załącznik do oferty (sposób preferowany) lub dołączyć do oferty w sposób umożliwiający późniejsze zdeponowanie w kasie (nie spinać z ofertą). 6. Gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zawartych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). 7. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 8. W przypadku konsorcjum: wadium wnoszone jest przez konsorcjum lub uprawnionego pełnomocnictwem członka konsorcjum. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 10. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom, z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, jeżeli: a) dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty, b) unieważniono postępowanie przetargowe, c) na podstawie art. 46 ust.4 a ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca udowodnił, że nie złożenie dokumentów lub oświadczeń i pełnomocnictw, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wynikało z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. d) Wykonawca wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert i złożył wniosek o zwrot wadium. 11. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, jeżeli zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli przed wyborem oferty najkorzystniejszej wniesiono odwołanie, zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, pod rygorem wykluczenia z postępowania, wzywa Wykonawców do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.pl załadka przetargi inwestycyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach