Przetargi.pl
Termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 5 w Piekarach Śląskich przy ulicy Alojzjanów 5.

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 939 379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2019-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 939 379, fax. 32 287 22 69
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piekary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 5 w Piekarach Śląskich przy ulicy Alojzjanów 5.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są prace budowlane związane z termomodernizacją budynku Miejskiego Przedszkola nr 5 – etap 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: a) Branża budowlana  dostawa i montaż tablicy informacyjnej zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowanych ze środków Metropolitalnego Funduszu Solidarności” – 1 kpl,  wymiana stolarki okiennej – 107,92 m2,  wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej – 7,12 m2,  zbicie tynków na elewacji budynku – 599 m2,  wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych wraz z wyprawami tynkarskimi – 599 m2,  wymianę parapetów zewnętrznych i wewnętrznych – 90 mb,  izolację przeciwwilgociowa i docieplenie ścian fundamentowych – 198 m2,  rozbiórkę i zabudowę nowych studni doświetlających – 6 szt.,  docieplenie stropodachu wentylowanego – 310,50 m2,  wymianę obróbek blacharskich dachu oraz rynien i rur spustowych – 65,8 m2,  renowację kominów – 24,8 m2,  wymianę wyłazu dachowego – 1 szt.,  krycie dachu papą termozgrzewalną – 374,92 m2,  renowację daszków nad wejściem głównym oraz bocznymi – 3 kpl.,  renowację balkonu – 38,75 m2,  renowacja schodów – 46,59 m2,  wymianę balustrad – 50,82 mb,  wymianę nawierzchni wokół budynku – 115,42 m2,  wykonanie izolacji termicznej od spodu stropu nad piwnicą – 282 m2,  likwidację trzonu kuchennego – 1 kpl,  prace odtworzeniowe w kuchni po likwidacji trzonu kuchennego,  remont pomieszczenia wymiennikowni – pow. podłogi 22,5 m2,  remont pomieszczenia po likwidowanej kotłowni – pow. podłogi 40 m2,  roboty wykończeniowe po robotach instalacyjnych. b) Branża elektryczna  wymiana instalacji odgromowej budynku,  demontaż istniejącej w budynku instalacji elektrycznych,  wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych,  zabudowa rozdzielnic obiektowych – 1 kpl.,  wymiana opraw oświetleniowych – 186 szt.,  wymiana osprzętu elektrycznego – 158 szt., c) Branża sanitarna  demontaż istniejącej w budynku instalacji centralnego ogrzewania oraz grzejników,  wykonanie nowej instalacji c.o. wraz z wpięciem do istniejącego wymiennika ciepła – 417 mb,  zabudowę grzejników płytowych wraz z zaworami odcinającymi i termoregulacyjnymi, głowicami termostatycznymi i odpowietrznikami – 42 szt.,  wykonanie osłon grzejników – 40 szt.,  przeprowadzenie przepłukań, prób i rozruchu instalacji c.o.,  zabudowę zlewu w pomieszczeniu wymiennikowni wraz z wykonaniem podejść instalacyjnych – 1szt,  demontaż i wywóz istniejącego pieca retortowego przeznaczonego do ponownego uruchomienia w innym miejscu – 1szt.,  wykonanie wewnętrznej instalacji gazu wraz z próbami i zagazowaniem – 25 mb,  zabudowę skrzynki gazowej na elewacji budynku – 1 szt.,  zabudowę systemu aktywnego wykrywania gazu – 1 kpl,  podłączenie urządzeń kuchennych do instalacji gazu (urządzenia Zamawiającego) – 3 szt., 2. W ramach dostępności dla osób niepełnosprawnych przewidziano: Remontowany obiekt jest dostępny i przystosowany dla osób niepełnosprawnych na poziomie parteru. Uwaga: Podane ilości mają charakter przybliżony i stanowią wartości orientacyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PKO Bank Polski SA: nr 05 1020 2313 0000 3402 0556 3525. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 2) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 3) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego – według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 6) Kosztorysy ofertowe w wersji uproszczonej 7) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach