Przetargi.pl
Termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 3 w Głownie

Gmina Miasta Głowno ogłasza przetarg

  • Adres: 95-015 Głowno, Młynarska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427 191 151 , fax. 427 191 151
  • Data zamieszczenia: 2020-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Głowno
    Młynarska 15
    95-015 Głowno, woj. łódzkie
    tel. 427 191 151, fax. 427 191 151
    REGON: 47205768400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 3 w Głownie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację budynku Miejskiego Przedszkola nr 3 w Głownie przy ul. Skokowskiego 8. W zakresie zamówienia znajdują się między innymi: roboty termomodernizacji ścian piwnic i ścian fundamentowych, termomodernizacji ścian nadziemia i stropodachu wraz z fragmentami stropodachów daszków nad pomieszczeniami parteru oraz wymiana drzwi drewnianych wejść od strony zaplecza. W ramach termomodernizacji na ścianach elewacji zostanie ułożony styropian EPS 80 0036 grubości 16cm, a na ścianach fundamentowych i ścianach piwnic od poziomu wierzchu ław do wysokości średnio 50cm powyżej poziomu przyległego terenu styrodur XPS 0032 gr. 14cm. Na wentylowanym stropodachu zostanie ułożona warstwa izolacji ze styropianu laminowanego papą 0036 gr. 18cm. Drzwi drewniane zostaną wymienione na drzwi metalowe i/lub PCW o współczynniku Umax 1,3 W/m2K. Przy realizacji termomodernizacji obiektu przewiduje się wystąpienie prac towarzyszących, niezbędnych do wykonania prac termomodernizacyjnych oraz prac remontowych niezwiązanych bezpośrednio z wynikami audytu energetycznego. Do prac towarzyszących zaliczyć należy wykonanie wymiany obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, skucie gzymsu podrynnowego, wymianę parapetów, nadmurowanie kominów z wymianą nakryw kominowych, nadmurowanie ogniomurów, wymianę instalacji odgromowej, przełożenie przyłączy prądu i telekomunikacyjnego oraz przełożenie elementów różnych, odtworzenie utwardzeń terenu i opasek dookoła budynku oraz wykonanie opaski w miejscach gdzie opaski brakowało i montaż kratek wentylacyjnych wentylacji stropodachu. W ramach prac remontowych przewiduje się: - wykonanie pokrycia z papy termozgrzewalnej daszków żelbetowych nad wejściami wraz z wymianą obróbek blacharskich, - przeróbki adaptacyjne zabudów na niszach otworów ściennych piwnic, - montaż siatek zabezpieczających na kominach wentylacyjnych całego obiektu, - wymianę wywiewek wentylacyjnych i kanalizacyjnych na dachu z podniesieniem urządzeń wentylacji, - montaż drzwi pożarowych EI 30 do pomieszczenia kotłowni, - remont pomieszczenia kotłowni, napraw tynków ścian i sufitu z malowaniem, montaż płytek terakoty na podłodze. W ramach robót instalacyjnych przewiduje się: - demontaż istniejącej instalacji c.o. i źródła ciepła, - montaż nowej instalacji c.o. wraz z grzejnikami dostawą i montażem kotła na gaz ziemny i montażem wyposażenia kotłowni, - wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej, - wykonanie doziemnej instalacji gazowej wraz z przyłączeniem do skrzynki licznikowej. - Doprowadzenie do skutecznego odbioru instalacji gazowej oraz kotłowni przez powołane do tego celu instytucje wraz z uzyskaniem stosownych dokumentów na rzecz Inwestora. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa i specyfikacje wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Informacje dodatkowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7.5.2.1. – 7.5.2.3. siwz składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokument, o którym mowa w pkt 7.7. lit. a, siwz powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Dokument, o którym mowa w pkt 7.7. lit. b, siwz powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.5.2.1 – 7.5.2.3. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż w terminie określonym w punktach 7.8. – 7.9. SIWZ. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust 5, dotyczącej: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty i ceny oraz terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do siwz Uwaga: Wykonawca nie załącza tej informacji do oferty. Dopiero w terminie 3 dni od opublikowania stosownej informacji przez Zamawiającego i powzięciu informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty, przekazuje Zamawiającemu przedmiotową informację. 7.14. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, i dokumenty, o których mowa w pkt. 7.5.2. siwz składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach