Przetargi.pl
Termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 13 w Piekarach Śląskich

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 939 379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2019-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 939 379, fax. 32 287 22 69
    REGON: 00000000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 13 w Piekarach Śląskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace budowlane związane z termomodernizacją budynku przedszkola – etap 1. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: a) Branża budowlana  dostawa i montaż tablicy informacyjnej zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowanych ze środków Metropolitalnego Funduszu Solidarności”,  docieplenie ścian zewnętrznych,  izolację i docieplenie ściany fundamentowej od strony południowej,  wymiana stolarki okiennej drewnianej na nową z nawiewnikami,  wymiana stolarki drzwiowej,  wymiana bramy piwnicznej,  wymianę parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,  docieplenie stropodachu wentylowanego wraz z wymianą pokrycia,  wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,  renowacja daszków nad wejściem głównym oraz bocznymi,  renowacja kominów,  renowacja ścian oporowych wjazdu do piwnicy,  likwidacja kuchni kaflowej,  roboty wykończeniowe po robotach instalacyjnych. b) Branża elektryczna  wymiana instalacji odgromowej budynku,  wymiana instalacji elektrycznej w całym obiekcie (komplet) z uwzględnieniem projektu przebudowy kuchni i łazienek (w pozostałej części obiektu gniazda elektryczne jako odtworzenie istniejących),  rozbudowa i budowa rozdzielnic obiektowych wraz z dostosowaniem istniejących rozdzielnic do obowiązujących przepisów,  wymiana opraw oświetleniowych zewnętrznych i wewnętrznych na energooszczędne LED z uwzględnieniem projektu przebudowy kuchni i łazienek. c) Branża sanitarna  modernizacja instalacji c.o. wraz z wymianą grzejników, pionów i poziomów, wyposażeniu grzejników w zawory i głowice termiczne, obudowy oraz płukanie instalacji,  wykonanie wentylacji mechanicznej wraz z dostawą i montażem okapu w kuchni,  wykonanie instalacji c.t. z istniejącej wymiennikowni,  przebudowa instalacji wod.-kan. kuchni, 2. UWAGA: Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje:  przebudowy łazienek,  przebudowy kuchni, zmywalni, obieralni,  przebudowy pom. gospodarczych i biurowych,  modernizacji windy,  wymiany stolarki/ślusarki okiennej i drzwiowej,  przebudowy instalacji wod.-kan. łazienek, 3. Informacje dodatkowe dla potencjalnego wykonawcy a) Branża budowlana: • Obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej o gr. min. 0,7mm, • Papa podkładowa - modyfikowana SBS (-200C) o wysokiej wytrzymałości mechanicznej - zalecana do mocowania mechanicznego i grubości min 4mm: Papa wierzchniego krycia - zastosowanie produktu wierzchniego krycia NRO, do pokryć jednowarstwowych lub wielowarstwowych do zastosowania w systemach, które pozwalają realizować przekrycia dachowe w zakresie odporności ogniowej - REI. b) Branża sanitarna: ● Wymiana/dostosowanie instalacji wod.-kan. w pomieszczeniu kuchni zgodnie z szkicem urządzeń Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ 4. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych, demontażowych, kucia, roboty ziemne, montażowe, konstrukcyjne, odtworzeniowe, instalacyjne: c.o., wentylacyjne, elektryczne, oświetleniowe, odgromowe wraz z armaturą, urządzeniami i wyposażeniem, roboty ogólnobudowlane, tynkarskie, malarskie, posadzkowe, okładzinowe, izolacyjne, dociepleniowe, izolacyjne, elewacyjne, blacharskie, dekarskie, nawierzchniowe, drenażowe, kominiarskie i wykończeniowe, roboty w zakresie okablowania, orurowania, podłączenia, przełączenia, montaż urządzeń, roboty w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 6 oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji, określony został w § 2 projektu umowy – stanowiącej załącznik numer 7 do SIWZ. 7. W ramach dostępności dla osób niepełnosprawnych przewidziano: Remontowany obiekt jest dostępny i przystosowany dla osób niepełnosprawnych na poziomie parteru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 23 000,00 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PKO Bank Polski SA: nr 05 1020 2313 0000 3402 0556 3525. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 2) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 3) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego – według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 6) Kosztorysy ofertowe w wersji uproszczonej – zgodnie ze wzorem załączonym przez Zamawiającego 7) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach