Przetargi.pl
Termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 11 w Piekarach Śląskich.

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 939 379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2020-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 939 379, fax. 32 287 22 69
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piekary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 11 w Piekarach Śląskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . „Termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 11 w Piekarach Śląskich”, objętego Umową o dofinansowanie projektu nr UDA-RPSL.04.03.01-24-0668/18-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa IV „Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna”, Działanie 4.3. „Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej”, Poddziałanie 4.3.1. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej – ZIT, dla Części 1 – Termomodernizacja / Części 2 – Instalacja gazowa - przedmiotu zamówienia. Część 1 - Termomodernizacja Zakres robót branży budowlanej obejmuje w szczególności: ▪ docieplenie ścian zewnętrznych – ok. 650 m2, ▪ izolację i docieplenie ściany fundamentowej od strony południowej – ok. 220 m2, ▪ roboty ziemne, ▪ wymianę stolarki okiennej piwnicy, ▪ częściową wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej, ▪ wymianę parapetów zewnętrznych, ▪ docieplenie stropodachu wentylowanego – ok. 370 m2, wraz z wykonaniem pokrycia – ok. 390 m2, ▪ docieplenie stropu nad piwnicą – ok. 260 m2, ▪ roboty tynkarskie wewnętrzne i zewnętrzne – ok. 1000 m2, ▪ roboty odtworzeniowe, ▪ wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, ▪ renowację daszków nad wejściami ▪ modernizację schodów i podestów wejściowych, ▪ wykonanie zadaszenia nad wejściami bocznymi, ▪ przebudowę komina, ▪ renowację kominów nad dachem, ▪ likwidację kuchni kaflowej, ▪ modernizację pomieszczeń kuchni, ▪ roboty malarskie zewnętrzne i wewnętrzne – ok. 2500 m2, ▪ roboty posadzkowe, okładzinowe, sufitowe, ▪ wymianę stolarki drzwiowej wewnętzrnej pomieszczeń kuchni, ▪ roboty wykończeniowe pomieszczeń kuchni, ▪ roboty wykończeniowe m.in. zeskrobanie farb, wykonanie gładzi, malowanie, ▪ montaż, utrzymanie i rozbiórka rusztowania, ▪ wywiezienie materiałów z rozbiórek i ich utylizacja, ▪ dostawę i montaż tablicy promującej projekt zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 (KIW), oraz tablicy identyfikującej dofinansowanie z Metropolitalnego Funduszu Solidarności, Zakres robót branży elektrycznej obejmuje w szczególności: ▪ wymianę instalacji odgromowej budynku – ok. 250 mb, ▪ wymianę instalacji elektrycznej – sumaryczna długość okablowania ok. 3300 m, ▪ budowę rozdzielnic obiektowych – 3 kpl, ▪ zabudowę wyłączenia p.poż prądu (wraz ze skrzynką) – 1kpl., ▪ budowę rozdzielnicy kuchni, ▪ wymianę opraw oświetleniowych zewnętrznych i wewnętrznych na energooszczędne LED – oświetlenie podstawowe – 117 kpl., ▪ zabudowę oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego – 30 kpl., ▪ wymianę tablicy licznikowej na nową, ▪ rozdzielnicę TB należy zamontować jako podtynkową na poziomie parteru, rozdzielnicę wyposażyć w zamek z kluczem ▪ rozdzielnicę TK ( kuchni) należy zamontować jako podtynkową na korytarzu przy ścianie oddzielającej kuchnię, na poziomie piętra, rozdzielnicę wyposażyć w zamek z kluczem, ▪ wyniesienie układu pomiarowego do złącza przy elewacji budynku, ▪ demontaż i utylizacja istniejących opraw – ok. 100 kpl., ▪ próby, badania, pomiary. Zakres robót branży sanitarnej (c.o., wod-kan, wentylacja kuchni) obejmuje w szczególności: ▪ modernizację instalacji c.o. wraz z wymianą grzejników – 45 kpl., pionów i poziomów z rur stalowych z zewnątrz ocynkowanych łaczonych przez zaciskanie – ok. 350 m, ▪ wyposażenie grzejników w zawory odcinające i głowice termostatyczne, obudowy grzejnikowe – 45 kpl, ▪ montaż armatury odcinającej i regulującej pracą instalacji c.o. oraz wykonanie prób szczelności i płukania instalacji, ▪ wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni wraz z dostawą i montażem wentylatora wyciągowego dachowego i podstawy dachowej, ▪ dostawa i montaż aparatu grzewczo-wentylacyjnego, z nagrzewnicą wodną, króćcami wraz z podłączeniem nagrzewnicy do instalacji c.o., ▪ montaż okapu kuchennego skrzyniowego (bez dostawy okapu), ▪ dostawa i montaż czerpni ściennej prostokątnej, ▪ przebudowa instalacji wod.-kan. wraz z zabudową armatury, wodociąg z rur typu PP-R – ok. 207 m, kanalizacja z rur typu PP-HT – ok. 80 m, kanalizacja z ruru typu PCW – ok. 20 m, ▪ podłączenie do instalacji wod.-kan. urządzeń wyposażenia kuchni, ▪ montaż w ramach okiennych kuchni nawiewników higrosterowalnych, ▪ próby, badania, pomiary, nastawy. Prace demontażowe, rozbiórki, w szczególności:  demontaż pokrycia daszków nad wejściami,  częściowy demontaż stolarki okiennej i drzwiowej,  demontaż parapetów zewnętrznych,  demontaż mocowania instalacji odgromowej,  demontaż kabli, anten, tablic informacyjnych do ponownego montażu,  demontaż rynien i rur spustowych,  demontaż uchwytów na flagi,  oczyszczenie pokrycia dachowego, należy usunąć luźne odspojone fragmenty porycia dachowego,  demontaż obróbek blacharskich (uwaga: podczas prac demontażowych należy zabezpieczyć budynek przed zalaniem, do czasu wykonania nowego pokrycia dachowego i wykonania nowych obróbek blacharskich),  skucie tynków zewnętrznych, oczyszczenie elewacji,  demontaż kraty okiennej,  demontaż balustrade okiennych,  rozbiórka osłon studzienek okien piwnicznych,  demontaż barierek stalowych,  demontaż grzejników, rur, armatury, urządzeń, opraw,  demontaż orurowania,  demontaż okablowania, oraz pozostałe zawarte w ST, dokumentacji projektowej i Umowie. Część 2 – Instalacja gazowa Zakres robót branży gazowej obejmuje w szczególności: ▪ demontaż rurociągów – ok. 15 m, ▪ demontaż kurków, ▪ przebicia, zamurowania, ▪ podłączenie urządzeń (jeden taboret gazowy dwupaleniskowy i jedna kuchenka gazowa z piekarnikiem – bez dostawy urządzeń), ▪ wykonanie rurociągów miedzianych – ok. 19 m, ▪ montaż kurków gazowych, ▪ montaż armatury, ▪ montaż systemu detekcji gazu, ▪ próby, badania, pomiary. oraz pozostałe zawarte w ST, dokumentacji projektowej i Umowie. Szczegółowy zakres robót znajduje się w przedmiarze robot, dokumentacji projektowej i pozostałych ST. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) w zakresie Części 1 – Termomodernizacja: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe, kucia, przebicia, odbicia, przejścia, bruzdowania, roboty ziemne, zagospodarowanie terenu, roboty nawierzchniowe, montażowe, murarskie, konstrukcyjne, odtworzeniowe, roboty instalacyjne: c.o., wentylacyjne, elektryczne, oświetleniowe, odgromowe, wodno-kanalizacyjne, sanitarne, przeciwpożarowe, wraz z armaturą, urządzeniami i wyposażeniem, roboty ogólnobudowlane, tynkarskie, malarskie, płytkarskie, posadzkowe, okładzinowe, izolacyjne, dociepleniowe, elewacyjne, fundamentowe, blacharskie, dekarskie, rynnowe, ścienne, sufitowe, nawierzchniowe, drenażowe, kominiarskie i wykończeniowe, roboty w zakresie okablowania, orurowania, podłączenia, przełączenia, uruchomienia, roboty w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, b) w zakresie Części 2 – Instalacja gazowa: roboty przygotowawcze, montażowe, instalacyjne gazowe wraz z armaturą i wyposażeniem, podłączenia. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 6 oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji, określony został w § 2 projektu umowy – stanowiącej załącznik numer 7 do SIWZ. Wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych. Na podstawie art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający adekwatnie do przedmiotu zamówienia zapewnia dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych, i z uwzględnieniem tych wymagań sporządza opis niniejszego przedmiotu zamówienia. Niniejszy przedmiot zamówienia nie obejmuje zakresu robót ingerujących bezpośrednio w dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, a także nie stawia takich wymogów szczególnych, ponad normy ogólne i te opisane w dokumentacji projektowej. Realizacja przedmiotu zamówienia nie stawia barier lub jakichkolwiek utrudnień w tym obszarze przestrzeni publicznej. Natomiast w zakresie wskazanej wyżej dostępności w trakcie realizacji robót budowlanych Zamawiający postawił taki warunek w STWiORB. Adekwatne odniesienie powyższego wymogu co do zakresu robót planowanych do realizacji w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia uwzględniono w dokumentacji projektowej – w zakresie wymaganym przepisami prawa – adekwatnie do realizowanego zakresu zamówienia (komunikacja, dostępność itp.). W pozostałym zakresie wymóg ten, odnosząc się do zakresu przedmiotu zamówienia nie ma zastosowania. Uwzględniając adekwatne odniesienie do przedmiotu zamówienia, w pozostałym zakresie dostosowania do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych w zakresie cech materiałów, produktu lub usługi odpowiadającym przedmiotowi zamówienia nie występują warunki szczególne, poza opisami zawartymi w przepisach, normach, dokumentacji projektowej i STWiORB. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z powyższym zawarte są w cenie umownej i nie będą podlegać odrębnej zapłacie. W ramach dostępności dla osób niepełnosprawnych przewidziano: - likwidację progów - komunikację wewnętrzną umożliwiającą poruszanie się na wózkach inwalidzkich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dla Części 1: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PKO Bank Polski SA: nr 05 1020 2313 0000 3402 0556 3525. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Dla Części 2 – nie wymagane wniesienie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 2) Oświadczenia, o którym mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 4) Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej – zgodnie ze wzorem załączonym przez Zamawiającego. 5) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach