Przetargi.pl
„Termomodernizacja i wymiana stropu I piętra budynku ZSS w Dzietrznikach”

Gmina Pątnów ogłasza przetarg

  • Adres: 98-335 Pątnów, Pątnów
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 865 220, , fax. 438 865 250
  • Data zamieszczenia: 2020-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pątnów
    Pątnów 48
    98-335 Pątnów, woj. łódzkie
    tel. 438 865 220, , fax. 438 865 250
    REGON: 73093471400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.patnow.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja i wymiana stropu I piętra budynku ZSS w Dzietrznikach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane polegające na termomodernizacji i wymianie stropu I piętra budynku ZSS w Dzietrznikach. W ramach wymiany stropu należy wykonać roboty w zakresie i kolejności jak niżej: - zabezpieczyć przed zniszczeniem podłogi w pomieszczeniach I piętra budynku, - wymienić uszkodzone korozją biologiczną oraz przez owady elementy konstrukcji dachu ze szczególnym uwzględnieniem podwalin pod słupy ścianek stolcowych, - zdemontować lampy sufitowe oświetlenia pomieszczeń i przewody zasilające, - skuć z powierzchni stropu tynk wraz z opierzeniem z mat trzcinowych, - rozebrać podsufitkę z desek, - rozebrać istniejące ocieplenie stropu z mieszaniny gliny z sieczką, - rozebrać ślepy pułap z desek, - wykuć w istniejących ścianach otwory pod projektowane belki stalowe, - wyrównać dolną powierzchnię wykutych otworów zaprawą cementową M15 w sposób zapewniający jednolity poziom wszystkich otworów. Przygotować do zamontowania belki z dwuteowników stalowych w tym: - przyciąć belki na wymaganą długość z zachowaniem wymogu minimalnej długości belki określonej wzorem L=L0+[H/3+15]*2 cm gdzie: L wymagana długość belki w cm L0 szerokość pomieszczenia w świetle surowych murów w cm H-wysokość belki w cm - zamocować na dolnej powierzchni końców belek blachy stalowe gr. 16 mm i wymiarach rzuty poziomego 300*200 mm. Zwraca się uwagę na różną szerokość pomieszczeń na długości budynku. Dotyczy to pomieszczeń oznaczonych na rysunku inwentaryzacji nr 111, 112 i 113 których szerokość w świetle murów z tynkiem wynosi 603 do 615 cm co wymaga montażu belek stropowych o różnej długości - oczyścić belki do II stopnia czystości, wykonać ich odtłuszczenie a następnie pomalować dwukrotnie farbą rdzochronną chlorokauczukową podkładową plus jednokrotnie farbą chlorokauczukową nawierzchniową. - zamontować belki stropowe. Rozstaw osiowy belek 110 i 120 cm. Zabetonować oparcia belek na ścianach[beton C16/20] a po stwardnieniu betonu, nie wcześniej niż 7 dni po zabetonowaniu wykonać roboty jak niżej: - podklinować i wstawić podkładki stalowe miedzy projektowane belki stalowe i podwaliny pod słupy ścianki stolcowej. Podkładki pod podwaliny montować w taki sposób aby zachowana został w nienaruszonym stanienie i na istniejącym poziomie konstrukcja dachu. Wymienione wyżej czynności spowodują że obciążenie z konstrukcji dachu przeniesione zostanie na projektowaną konstrukcję stropu bez potrzeby projektowania dodatkowych konstrukcji odciążających. -zdemontować istniejące belki z drewna konstrukcji stropu. Ponadto do zakresu robót należy: - ocieplenie ściany zachodniej części szkoły oddanej do użytku w 1937 r. - remont elewacji ściany południowej, wschodniej i północnej części szkoły oddanej do użytku w 1937 r. - wymianę 4 szt. okien na I piętrze ściany południowej - przebudowę schodów zewnętrznych głównego wejścia do nowej części budynku - przebudowę schodów zewnętrznych wejścia do starej części szkoły - wymianę obróbek blacharskich na styku kominów z dachem nowej części budynku. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w stanowiącej załącznik do SIWZ dokumentacji w skład której wchodzą: - Projekt budowlany, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, - Przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262500-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100), 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 310 z późn. zm.). 3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem rachunek bankowy Zamawiającego w Rejonowym Banku Spółdzielczym Lututów O/Wieluń, nr rachunku 68 9256 0004 0075 8190 2000 0040. Na przelewie bezgotówkowym należy umieścić informację: WADIUM „Termomodernizacja i wymiana stropu I piętra budynku ZSS w Dzietrznikach”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 6.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 7.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 7.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, 2)Oświadczenie wstępne potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2, 3)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). (W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika.) 4)Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 5)Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.2.1 i 5.2.2 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp) – wg załącznika Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach