Miasto Ustroń ogłasza przetarg
- Adres: 43-450 Ustroń, Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 338 579 300 , fax. 0-33 857 93 30
- Data zamieszczenia: 2020-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Ustroń
Rynek 1
43-450 Ustroń, woj. śląskie
tel. 338 579 300, fax. 0-33 857 93 30
REGON: 72182344000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustron.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja i wykorzystanie energii odnawialnej w obiektach edukacyjnych na terenie Miasta Ustroń (wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych pn.: - „Termomodernizacja i wykorzystanie energii odnawialnej w obiektach edukacyjnych na terenie Miasta Ustroń – Termomodernizacja P-1”, - „Termomodernizacja i wykorzystanie energii odnawialnej w obiektach edukacyjnych na terenie Miasta Ustroń – Termomodernizacja Żłobka”, Niniejsze zamówienie składa się z dwóch części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez tego samego Wykonawcę ofert częściowych w odniesieniu do jednej lub wszystkich [dwóch] części zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Część nr 1 - Termomodernizacja i wykorzystanie energii odnawialnej w obiektach edukacyjnych na terenie Miasta Ustroń – Termomodernizacja P-1. Część nr 1 zamówienia obejmuje wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w budynku Przedszkola nr 1 w Ustroniu. Zakres obejmuje również instalację elektryczną, konstrukcję wsporczą pod centralę wentylacyjną oraz instalację zasilania central wentylacyjnych z źródła ciepła wraz z modułem klimatyzacyjnym. Wszystkie prace wykonać zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową. Wszelkie prace należy uzgadniać na bieżąco z Zarządcą obiektu lub osobą przez niego wyznaczoną ze względu na charakter obiektu oraz z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie zamiennych podzespołów instalacji mechanicznej wymienionych w projekcie, ale nie o gorszych parametrach. Wszelkie niezbędne urządzenia do prawidłowego funkcjonowania wentylacji mechanicznej, należy instalować zgodnie z instrukcją montażu, zaleceniami producenta i pod nadzorem Inspektora Nadzoru. Do obowiązku wykonawcy należy również przeprowadzenie czynności odbiorowych, niezbędne pomiar, badania i dokonanie stosownych zgłoszeń. Po zakończeniu robót budowlano - instalacyjnych, należy sporządzić dokumentację powykonawczą wraz z kosztorysem powykonawczym, zatwierdzonym przez Inspektora Nadzoru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zamówienia zawarty został dokumentacji projektowej, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót dla części nr 1 zamówienia. 2) Część nr 2 - Termomodernizacja i wykorzystanie energii odnawialnej w obiektach edukacyjnych na terenie Miasta Ustroń – Termomodernizacja Żłobka. Część nr 2 zamówienia obejmuje wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w budynku Żłobka Miejskiego w Ustroniu. Zakres obejmuje również instalację elektryczną, konstrukcję wsporczą pod centralę wentylacyjną oraz instalację zasilania central wentylacyjnych z źródła ciepła wraz z modułem klimatyzacyjnym. Wszystkie prace wykonać zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową. Wszelkie prace należy uzgadniać na bieżąco z Zarządcą obiektu lub osobą przez niego wyznaczoną ze względu na charakter obiektu oraz Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie zamiennych podzespołów instalacji mechanicznej wymienionych w projekcie, ale nie o gorszych parametrach. Wszelkie niezbędne urządzenia do prawidłowego funkcjonowania wentylacji mechanicznej, należy instalować zgodnie z instrukcją montażu, zaleceniami producenta i pod nadzorem Inspektora Nadzoru. Do obowiązku wykonawcy należy również przeprowadzenie czynności odbiorowych, niezbędne pomiar, badania i dokonanie stosownych zgłoszeń. Po zakończeniu robót budowlano - instalacyjnych, należy sporządzić dokumentację powykonawczą wraz z kosztorysem powykonawczym zatwierdzonym przez Inspektora Nadzoru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót dla części nr 2 zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: a) 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) – na część nr 1 zamówienia, b) 8000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) – na część nr 2 zamówienia, w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: 15 1050 1070 1000 0001 0250 7308 w ING Bank Śląski S.A. o / Bielsko – Biała – z dopiskiem: Wadium – Termomodernizacja i wykorzystanie energii odnawialnej w obiektach edukacyjnych na terenie Miasta Ustroń (wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej - [część nr 1 lub nr 2]. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 4. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Kasie Urzędu Miasta Ustroń. Do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. 5. Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 6. Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone [art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp] 9. Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować cały okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców złożenia w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ; 2. Potwierdzenie wniesienia wadium na część zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ ROWNOWAŻNYCH” – załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Kosztorys ofertowy na część zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Poprawa wizerunku zabytkowego budynku w centrum Kóz”
Dodano: 2024-04-24 - Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 8 w Będzinie
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa Pawilonu Tulipan – budynku - część B w Goczałkowicach Zdroju
Dodano: 2024-04-20 - Wymiana pokrycia dachów nad kuchnią, stołówką̨ oraz pawilonie ZPL 2 zlokalizowanych w Goczałkowicach – Zdroju przy ul. Uzdrowiskowej 49
Dodano: 2024-04-20 - Wykonanie dostosowania Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla dzieci w Jastrzębiu-Zdroju do wymogów przeciwpożarowych
Dodano: 2024-04-19 - PRZEBUDOWA SZKOLNEGO BASENU PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 28 W BYTOMIU
Dodano: 2024-04-19 - Zagospodarowanie patiów na terenie I Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Korczaka - etap II
Dodano: 2024-04-18 - Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Braterskiej 2/1 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
Dodano: 2024-04-18 - Renowacja oraz termomodernizacja elewacji zabytkowego kościoła Najświętszego Serca Pana Jezusa w Pewli Małej
Dodano: 2024-04-18 - Remont części ogrodzenia na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-04-17