Przetargi.pl
„Termomodernizacja i remont Domu Ludowego w Boczkach”

Gmina Kocierzew Południowy ogłasza przetarg

  • Adres: 99414 Kocierzew Południowy, Kocierzew Południowy
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-46 838-48-25 , fax. 0-46 838-48-25
  • Data zamieszczenia: 2018-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kocierzew Południowy
    Kocierzew Południowy 83
    99414 Kocierzew Południowy, woj. łódzkie
    tel. 0-46 838-48-25, fax. 0-46 838-48-25
    REGON: 54781000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocierzewpoludniowy.bipst.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja i remont Domu Ludowego w Boczkach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, modernizacja i termomodernizacja budynku będącego kiedyś gminnym ośrodkiem kultury, co umożliwi nadal pełnienie tej funkcji. Zakłada się, aby w miejscu nieczynnej kotłowni w poziomie piwnicy i sceny w poziomie parteru powstała dwukondygnacyjna część, w której w poziomie parteru wykonana zostanie część sanitarna z WC damskim i jednocześnie dla osób niepełnosprawnych oraz WC męskim, a także pomieszczenie kotłowni olejowej ze składem opału i klatka schodowa na poziomie piętra oraz pomieszczenie magazynowe. Wykonana zostanie całkowita termomodernizacja budynku z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, dociepleniem ścian zewnętrznych oraz stropodachu i pokrycie papą termozgrzewalną. W robotach wewnętrznych przewiduje się wymianę stolarki drzwiowej, skucie i wykonanie nowych tynków ścian i sufitów, a także okładzin posadzek z warstwami posadzkowymi oraz wszystkich instalacji. W robotach zewnętrznych przebudowane zostaną schody zewnętrzne i wykonany zostanie podjazd dla niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących odpowiednio załączniki nr 1a, 1b i 1c. Załączony do SIWZ przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Jego wykorzystanie do konstruowania ofert wymaga weryfikacji z projektem. Obowiązek ten spoczywa na Oferentach. Zamawiający informuje, iż w części modernizowanego budynku istnieje sklep spożywczy, w którym nie przewiduje się wymiany instalacji oraz stolarki okiennej i drzwiowej. Wykonawca winien zorganizować prace, tak aby zapewnić ciągłość w funkcjonowaniu sklepu oraz bezpieczeństwo jego użytkowników wraz z zabezpieczeniem wejścia do ww. lokalu. Zamawiający informuje, iż: a) roboty budowlane w zakresie wykonania: - stolarki, tynków, posadzek, okładzin ścian z glazury i malowanie (przedmiar robót dotyczący robót pozostałych, pkt 53-76), - instalacji hydraulicznej i w zakresie kanalizacji ściekowej, - instalacji elektrycznej wraz z instalacją piorunochronną, realizowane zostaną w ramach projektu „Utworzenie Klubu „Senior+”” w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020 edycja 2018. b) roboty budowlane w zakresie wykonania: - termomodernizacji, - pozostałych robót budowlanych (przedmiar robót dotyczący robót pozostałych, pkt 1-52, 77-85) - instalacji c.o. i kotłowni olejowej, - termomodernizacji – część usługowa, - robót pozostałych – część usługowa, wykonane zostaną w ramach inwestycji termomodernizacja i remont Domu Ludowego w Boczkach. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiającemu gwarancji zgodnie z oświadczeniem zawartym w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Minimalny wymagany okres gwarancji jakości na roboty wynosi 36 miesięcy, licząc od daty wskazanej w protokole odbioru ostatecznego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji, maksymalnie 72 miesiące, co będzie uwzględniane podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale kryteria oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu oddział Kocierzew nr 76 9288 1053 1300 0390 2000 0030 z adnotacją: "Wadium – przetarg Dom Ludowy". 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą, nie złączając z ofertą. 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 7b. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 14. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach