Przetargi.pl
TERMOMODERNIZACJA I REMONT BUDYNKU MAGAZYNOWEGO NR 17 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ W GŁOGOWIE

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 65 68 01 , fax. 261 65 68 02
  • Data zamieszczenia: 2017-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 65 68 01, fax. 261 65 68 02
    REGON: 93010390600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TERMOMODERNIZACJA I REMONT BUDYNKU MAGAZYNOWEGO NR 17 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ W GŁOGOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac inwestycyjnych do wykonania w ramach zadania 21198. BRANŻA BUDOWLANA. a. Termomodernizacja stropodachu nad częścią magazynową, w ramach której jest: • rozebranie i montaż rur spustowych, • przecieranie tynków wraz z malowaniem na kominach ponad dachem płaskim, • dylatacja dachu, • obróbki blacharskie. b. Termomodernizacja ścian zewnętrznych w zakresie której jest skucie tynku na elewacji, przygotowanie podłoża, wykonanie dylatacji, wykonanie izolacji cieplnej ze styropianu EPS 70, warstwy zbrojącej oraz wykonanie gruntowania a także nałożenie cienkowarstwowego tynku akrylowego barwionego w masie. W ramach termomodernizacji ścian należy również zamontować parapety zewnętrzne oraz wykonać opaskę betonową wokół budynku. c. Pokrycie dachu nad częścią garażową w ramach którego jest: • rozebranie i montaż rur spustowych, • obróbki blacharskie. 3. Zakres prac remontowych do wykonania w ramach zadania 21813. 3.1. BRANŻA BUDOWLANA. 1. Roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu. 2. Wzmocnienie ścian zewnętrznych wg rozwiązań opracowanych w Projekcie Budowlanym firmy BONITAS Juliusz Bończak. 3. Prace murarsko – tynkarskie. 4. Prace posadzkarskie. 5. Wykonanie izolacji termicznej wewnętrznej. 6. Wentylacja grawitacyjna. 7. Prace malarskie. 8. Stolarka aluminiowa i roboty ślusarskie(okna na parterze wymieniono) 9. Remont balkonów. 10. Naprawa nawierzchni betonowych i asfaltobetonowych. 3.2. BRANŻA SANITARNA. a. Przyłącza kanalizacji deszczowej. Wymienić rury spustowe oraz przykanaliki kanalizacji deszczowej. W miejscach połączeń przykanalików z kolektorami zabudować studzienki kanlizacyjne. Istniejące kolektory kanalizacyjne udrożnić w miejscach, które tego wymagają. b. Instalacja grzewcza. Wykonawca robót zobowiązany jest do przygotowania instalacji wewnętrznej c.o. wg dokumentacji projektowej w tym: • Demontaż starej instalacji c. o. • Próba szczelności instalacji c. o. – próba na zimno. • Próba szczelności instalacji c. o. – próba na gorąco. • Zakup i montaż głowic termostatycznych z wbudowanym regulatorem temperatury. • Zakup i montaż izolacji na rurociągach instalacji c.o.. • Wykonanie obróbek przejść przez ścianę ( obróbki tynkarskie + masa plastyczna) – instalacja c.o. • Wykonanie rozruchu instalacji, oraz płukanie instalacji centralnego ogrzewania. • Podłączyć i uruchomić nagrzewnice na instalacji c. o. • Montaż regulatorów z programowanym nastawnikiem obrotów • Sporządzić dokumentację powykonawczą ( branża sanitarna). 3.3. BRANŻA ELEKTRYCZNA. 1. Demontaż i ponowny montaż sygnalizatora zewnętrznego. 2. Montaż instalacji odgromowej- zwody poziome i pionowe. 3. Podłączenie przewodów w gniazdach. 4. Badania i pomiary instalacji odgromowej –metryka instalacji odgromowej. 5. Badania i pomiary instalacji uziemiającej. 6. Badania i pomiary instalacji elektrycznej. 7. Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45324000-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 58 990,00 zł. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 03.04.2017 r., do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: a) nazwę i adres Wykonawcy, b) nazwę i adres beneficjenta, c) nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela, d) nazwa zadania, na które składane jest wadium, e) kwotę, f) termin ważności, g) wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna mieć postać gwarancji bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wadium, o którym mowa w pkt 3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia – 03.04.2017 r. do godz. 10.00. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, a także w przypadku gdy Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużony okres związania ofertą, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a i 7b Ustawy Pzp. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP O/Okr. we Wrocławiu 78 1010 1674 0030 7213 9120 1000, z dopiskiem „wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na termomodernizacje i remont budynku magazynowego nr 17 na terenie JW. w Głogowie”. 8. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 15. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach