Przetargi.pl
Termomodernizacja i przebudowa instalacji wewnętrznych w budynku przy ul. Parkowej 10 w Wilkowicach

Gmina Wilkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, Wyzwolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 334 990 077 , fax. 33 4990077 w. 420
  • Data zamieszczenia: 2017-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkowice
    Wyzwolenia 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 334 990 077, fax. 33 4990077 w. 420
    REGON: 7218230900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wilkowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja i przebudowa instalacji wewnętrznych w budynku przy ul. Parkowej 10 w Wilkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja i przebudowa instalacji wewnętrznych w budynku przy ul. Parkowej 10 w Wilkowicach. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: • wymianę stolarki okiennej na okna PCV pięciokomorowe, niskoemisyjne z wkładem szybowym zespolonym o współczynniku przenikania ciepła U=1,1 [W/m2K] wraz z parapetami zewnętrznymi • wymianę dwóch drzwi zewnętrznych drewnianych na drzwi aluminiowe trójkomorowe z wypełnieniem pełnym, izolowane termicznie, przeszklenie zespolone U=1,1 [W/m2K], wyposażone w zamek z wkładką patentową i samozamykacz, • zamontowanie automatycznych drzwi zewnętrznych przesuwnych, aluminiowych, trójkomorowych, izolowanych termicznie, przeszklenie zespolone U=1,1 [W/m2K], szkło bezpieczne hartowane, wyposażone w zamek z wkładką patentową, • ocieplenie ścian zewnętrznych budynku płytami styropianowymi o gr 12 cm oraz ościeży okiennych i nadproży styropianem o grubości 3 cm, w tym wykonanie robót elewacyjnych i wykończeniowych, • ocieplenie dachu między krokwiami wełną mineralną o grubości 18 cm. • ocieplenie stropu piwnicy styropianem o grubości 5 cm. • ocieplenie ścian zewnętrznych piwnicy /ścian fundamentowych/ płytami styroduru ekstrudowego o grubości 10 cm /od wysokości istniejącego gzymsu do głębokości ok. 20 cm poniżej opaski betonowej/, • przebudowę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania na system ogrzewania niskotemperaturowego o parametrach obliczeniowych 500/300C. Wykonanie rozdziału poziomego systemu na obiegi parteru i piętra z oddzielną regulacją temperatury wody zasilającej i pompami obiegowymi. • budowę systemu wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej o wydajności równej przynajmniej 3 wymian z odzyskiem ciepła. Zastosowanie centrali recyrkulacyjnej z rekuperatorem dla wymaganej ilości powietrza wentylacyjnego oraz czujników CO2 do sterowania ilością powietrza wentylacyjnego. • przebudowę wewnętrznej instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej oraz wykonanie systemu solarnego z zasobnikiem jako podgrzewanie ciepłej wody w lecie oraz podgrzewanie wstępne w okresach przejściowych. Zainstalowanie miejscowych pojemnościowych podgrzewaczy ciepłej wody w łazienkach dla dogrzewania ciepłej wody po wyjściu z zasobnika solarnego. • wykonanie systemu BMS w oparciu o sterowniki swobodnie programowane. Systemy wentylacji, ogrzewania, kotłowni, cwu, solarów wyposażone będą w cyfrowy system sterowania i monitoring umożliwiający bezpośredni dostęp do wszystkich funkcji i punktów/czujników zamontowanych w systemie. System ma być kompatybilny z systemami BMS działającymi w obiektach gminnych /zgodnie z wytycznymi stanowiącymi załącznik nr 14 do SIWZ, • przebudowę kotłowni na kondensacyjną jednofunkcyjną / kocioł o mocy 35 kW/, wraz z przebudową wewnętrznej instalacji gazowej, • przebudowę wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, • remont i przebudowę pomieszczeń parteru, piętra i poddasza (wykonanie nowych posadzek w odpowiednich pomieszczeniach, remont istniejących posadzek, wykucia nowych otworów drzwiowych, wykonanie ścianek działowych z płyt GK na stelażu, demontaż istniejących kominków, wymiana płytek w toaletach oraz aneksie kuchennym, odbicie głuchych tynków i uzupełnienie ubytków, malowanie ścian we wszystkich pomieszczeniach, montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej (w tym montaż automatycznych drzwi wewnętrznych przesuwnych, aluminiowych, przeszklenie zespolone, szkło bezpieczne hartowane), remont istniejących schodów oraz poręczy na klatce schodowej, wykonanie parapetów wewnętrznych, • montaż ścianek wiatrołapu z profili aluminiowych do wys. 2,6 m, szklenie szkłem bezpiecznym hartowanym, od wys. 2,6 m do wys. 3,27 m wykończenie nad wiatrołapem z płyt GK na stelażu, • rozbiórkę istniejącego balkonu od strony północnej, • remont piwnic (odbicie głuchych tynków i uzupełnienie ubytków, malowanie ścian, remont schodów i wylewki betonowej), • wykonanie drenażu opaskowego, montaż studni chłonnej, wykonanie opaski wokół budynku, wykonanie podestu przed wejściem głównym, montaż daszków nad wejściem głównym oraz nad wejściem od strony południowej, malowanie dachu, obróbki blacharskie, wymiana rynien i rur spustowych, remont istniejących kominów, • przebudowę instalacji elektrycznej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) Dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ, b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, c) Przedmiary robót stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, d) Audyt energetyczny wraz inwentaryzacją stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ, e) Wzór umowy – stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 04.09.2017r. do godz. 13:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądza, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359 z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Gminy Wilkowice: Bank Spółdzielczy w Bystrej ul. Zdrojowa 11, nr 41-8133-0003-0000-0244-2000-0018, a potwierdzenie dokonanego przelewu zaleca się dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Dokument wadialny musi obejmować w swojej treści wszystkie przesłanki do zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 „uPzp” – wg stanu prawnego na dzień wszczęcia niniejszego zamówienia. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Dokument wadialny winien wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiony na jednego tylko z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia [nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości wykonawców składających ofertę] pod takim jednak warunkiem, że tenże wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY, KTÓRE WSZYSCY WYKONAWCY MUSZĄ ZŁOŻYĆ DO OFERTY: 1) wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 13 do niniejszej specyfikacji; 2) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym. Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie – że pełnomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zostało podpisane przez osobę/y uprawnione do działania w jego imieniu; 3) dowód wniesienia wadium: a) w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – zgodnie z pkt 8.5. SIWZ; b) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia przelewu; 4) Wykonawca który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ. 5) Dokumenty dla przeprowadzenia oceny ofert w ramach kryterium - doświadczenie eksperta ds. BMS -osoby dedykowanej do realizacji zamówienia. Dla przeprowadzenia oceny ofert [tj. uzyskania określonej ilości punktów w ramach niniejszego kryterium] każdy Wykonawca przedłoży przy ofercie następujące dokumenty: a) wykaz wskazujący eksperta ds. BMS - osobę dedykowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z jego doświadczeniem zawodowym. Doświadczenie zawodowe w/w osoby winno dot. koordynowania wykonania systemów integrujących systemy grzewczo – wentylacyjne w budynkach tj. cyfrowych systemów sterowania i monitoringu tzw. BMS, wykonanych w technologii DDC „direct digital control” umożliwiających bezpośredni dostęp do wszystkich funkcji i punktów /czujników zainstalowanych w systemie, o wartości brutto minimum 50.000,00 zł każdy. Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do SIWZ. b) dowody, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone oraz, że dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji funkcję eksperta ds. BMS. Dowodami, o których mowa mogą być: • w zakresie wykazania, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – protokoły odbioru częściowego (jeżeli zakres robót częściowych obejmuje wartość wskazaną w lit. a), końcowego, referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; • w zakresie wykazania, że dedykowana osoba pełniła przy wskazanych robotach funkcję eksperta ds. BMS – protokoły odbioru częściowego (jeżeli zakres robót częściowych obejmuje wartość wskazaną w lit. a) lub końcowego robót budowlanych, oświadczenie inwestora potwierdzające, że dedykowana osoba pełniła w wykazanym przedsięwzięciu funkcję eksperta ds. BMS, oświadczenie wykonawcy/zleceniodawcy potwierdzające, że dedykowana osoba pełniła w realizowanej przez wykonawcę/zleceniodawcę inwestycji funkcję eksperta ds. BMS, oświadczenie dedykowanej osoby potwierdzające, że pełniła ona w wykazanych przedsięwzięciach funkcję eksperta ds. BMS UWAGA: Z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone oraz, że osoba dedykowana, pełniła funkcję eksperta ds. BMS w wykazanych przedsięwzięciach. 6) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty: wykaz materiałów/urządzeń/wyrobów równoważnych przyjętych do kalkulacji ceny oferty oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. 7) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, o którym mowa w pkt 6.1. lit. c).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach