Przetargi.pl
Termomodernizacja i przebudowa budynków przy ul.Wolności 10 i 12 w Ostrowie Wielkopolskim ETAP-V - Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń i sprzętu do pracowni gastronomicznych Zespołu Szkół Usługowych w Ostrowie Wielkopolskim ul.Wolności 12.

Zespół Szkół Usługowych ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Wolności 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0 62 736 51 82 , fax. 0 62 736 51 82
  • Data zamieszczenia: 2014-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Usługowych
    ul. Wolności 12 12
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 0 62 736 51 82, fax. 0 62 736 51 82
    REGON: 00024756800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja i przebudowa budynków przy ul.Wolności 10 i 12 w Ostrowie Wielkopolskim ETAP-V - Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń i sprzętu do pracowni gastronomicznych Zespołu Szkół Usługowych w Ostrowie Wielkopolskim ul.Wolności 12.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja i przebudowa budynków przy ul.Wolności 10 i 12 w Ostrowie Wielkopolskim - ETAP V - Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń i sprzętu do pracowni gastronomicznych Zespołu Szkół Usługowych w Ostrowie Wielkopolskim ul.Wolnosci 12. w zakresie: a) Opracowanie projektu wykonawczego wyposażenia pracowni gastronomicznych w ramach istniejących uwarunkowań technicznych pomieszczeń łącznie z wentylacją. Projekt wykonawczy musi być zatwierdzony przez Rzeczoznawcę Państwowego ds. sanitarnych, bhp i ergonomii. Zatwierdzony przez rzeczoznawcę Państwowego i Zamawiającego projekt wykonawczy upoważnia Wykonawcę, do rozpoczęcia i realizacji dostawy, montażu i uruchomienia urządzeń. b) Wykonanie dostawy , montażu i uruchomienia urządzeń i sprzętu do pracowni. gastronomicznych Zespołu Szkół Usługowych w Ostrowie Wielkopolskim ul.Wolnosci 12. c) Uporządkowanie terenu realizacji umowy - utylizacja opakowań transportowych. d) Opracowanie dokumentacji powykonawczej (jedna z podstaw rozpoczęcia czynności odbiorowych) e) Opracowanie zestawienia kompletu dokumentów odbiorowych (DTR, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, badania elektryczne, badania krotności wymian powietrza, inne wymagane przez zamawiającego wraz z załączonym kompletem oryginałów w/w dokumentów ( jedna z podstaw rozpoczęcia czynności odbiorowych) f) Przedłożenie karty gwarancyjnej Wykonawcy na okres 36 miesięcy od dnia odbioru. g) Przekazanie Zamawiającemu kompletu instrukcji obsługi sprzętu i urządzeń w języku polskim (Pisemne potwierdzenie pracowników Zamawiającego udziału w szkoleniu .Jedna z podstaw rozpoczęcia czynności odbiorowych) 3.1. Szczegółowy przedmiot zamówienia: zgodnie z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych zawartym w załączniku nr 4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie 1. fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia gastronomicznego, wolnego od wad, oryginalnie zapakowanego, nie noszącego śladów otwierania. 2. oferowany sprzęt gastronomiczny i materiały muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu oraz odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami polskimi i równoważnymi 3. oferowane wyposażenie ( korpus, obudowa, wnętrze ) powinno być wykonane z wysokogatunkowej stali nierdzewnej satynowanej, szuflady ze stali nierdzewnej satynowanej, na rolkach samo domykających grubość blach na blacie 1,5 mm nogi stołu z regulacja obrotową wysokości oraz elementem stabilizującym przy kontakcie z posadzką , jeśli nie wykazano w opisie inaczej. 4. wycena powinna zawierać dowóz, montaż, podłączenie do instalacji, przeszkolenie personelu oraz uruchomienie, w przypadku gdy tego wymaga dokumentacja techniczna, rozruch techniczny i technologiczny urządzeń w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 5. wykonawca przekaże dokumentację użytkową obsługi, opisującą podstawowe funkcje przedmiotu zamówienia w języku polskim w dniu ich dostarczenia. 6. wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 7. wykonawca dokona przeszkolenia wskazanych pracowników zamawiającego w zakresie obsługi wszystkich urządzeń będących przedmiotem zamówienia. 8. wykonawca zapewni serwis gwarancyjny nad zakresem rzeczowym w okresie 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 393140006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsu.osw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach