Zespół Szkół Usługowych ogłasza przetarg
- Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Wolności 12
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0 62 736 51 82 , fax. 0 62 736 51 82
- Data zamieszczenia: 2014-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Usługowych
ul. Wolności 12 12
63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 0 62 736 51 82, fax. 0 62 736 51 82
REGON: 00024756800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja i przebudowa budynków przy ul.Wolności 10 i 12 w Ostrowie Wielkopolskim - ETAP IX - Dostawa wyposażenia, montaż oraz sprawdzenie poprawności funkcjonowania - Nowa siedziba MDK w Zespole Szkół Usługowych w Ostrowie Wielkopolskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja i przebudowa budynków przy ul. Wolności 10 i 12 w Ostrowie Wielkopolskim - ETAP IX - Dostawa wyposażenia, montaż oraz sprawdzenie poprawności funkcjonowania - nowa siedziba MDK w budynku Zespołu Szkół Usługowych w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Wolności 10, w zakresie: a) Wykonanie dostawy, montażu i sprawdzenie funkcjonowania w budynku położonym przy ul. Wolności 10, b) Uporządkowanie terenu realizacji umowy (jedna z podstaw rozpoczęcia czynności odbiorowych), c) Opracowanie zestawienia kompletu dokumentów odbiorowych (DTR, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, badania elektryczne, badania krotności wymian powietrza, inne wymagane przez zamawiającego wraz z załączonym kompletem oryginałów w/w dokumentów (jedna z podstaw rozpoczęcia czynności odbiorowych) d) Przedłożenie karty gwarancyjnej Wykonawcy na okres 24 miesięcy od dnia odbioru. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia: zgodnie z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych zawartym w załączniku nr 4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie: a) fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad, oryginalnie zapakowanego, nie noszącego śladów otwierania. b) oferowane wyposażenie musi być wykonane i dopuszczone do obrotu oraz odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami polskimi i równoważnymi, c) wycena powinna zawierać dowóz, montaż, sprawdzenie funkcjonowania wyposażenia, d) wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Uwaga! 1) Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w obiekcie. 2) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo osobom trzecim w trakcie prowadzenia prac montażowych, m.in. zapewnić odpowiednie wygrodzenie, zabezpieczenie i oznaczenie terenu budowy, 3) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zaplecze budowy oraz socjalno-sanitarne dla pracowników poza budynkami szkoły. 4) Wykonane dzieło musi być na dzień odbioru końcowego wolne od wad i kompletne z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 3. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: a) Specyfikacja techniczna dostawy - załącznik nr 4, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsu.osw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup, dostawa mebli wraz z montażem - 6 pakietów
Dodano: 2016-07-27 - zakup, dostawa mebli wraz z montażem - 12 pakietów
Dodano: 2016-03-11 - zakup, dostawa mebli wraz z montażem - 2 pakiety
Dodano: 2015-12-03 - zakup, dostawa mebli wraz z montażem - 3 pakiety
Dodano: 2015-11-18 - zakup, dostawa mebli wraz z montażem - 16 pakietów
Dodano: 2015-11-03 - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w Pobórce Wielkiej i Dębówku Nowym w ramach projektu pn. Mały oddział w kosmosie
Dodano: 2015-10-28 - dostawa wraz z montażem mebli i foteli biurowych do Instytutu Biologii Molekularnej i Biotechnologii Wydziału Biologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Dodano: 2015-09-17 - dostawa wraz z montażem wyposażenia do Sali Rady Wydziału i Gabinetu Dziekana w budynku Wydziału Historycznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Dodano: 2015-09-03 - zakup, dostawa mebli wraz z montażem - 10 pakietów
Dodano: 2015-07-16 - Przedszkole czas zacząć
Dodano: 2015-07-08