Przetargi.pl
Termomodernizacja i kompleksowa wielobranżowa modernizacja instalacji wewnętrznych budynku szkoły Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie

Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego Ustawicznego w Gnieźnie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Mieszka I
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 426 34 48 , fax. 61 426 34 48
  • Data zamieszczenia: 2019-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego Ustawicznego w Gnieźnie
    ul. Mieszka I 27
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 426 34 48, fax. 61 426 34 48
    REGON: 30227888800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.gniezno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja i kompleksowa wielobranżowa modernizacja instalacji wewnętrznych budynku szkoły Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 1) Przedmiotem zamówienia są wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie zamierzenia budowlanego pod nazwą „Termomodernizacja i kompleksowa wielobranżowa modernizacja instalacji wewnętrznych budynku szkoły Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie” w zakresie robót budowlanych, elektrycznych, instalacji c.o. i teletechnicznych, wymiany stropodachu, w budynku szkoły, przy ul. Mieszka I 27, 62-200 Gniezno wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. W zakresie branży budowlanej • wymiana drzwi wejściowych z obróbką; • wymiana okien w salach dydaktycznych, pracowniach zawodowych, pomieszczeniach administracyjnych, gospodarczych i korytarzach z jednoczesnym montażem nawiewników regulowanych automatycznie, wymianą parapetów wewnętrznych oraz obróbką; • uzupełnianie tynków po wymianie instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji oświetleniowej i instalacji teletechnicznej; • ocieplenie poddasza nieużytkowego wełną mineralną; • malowanie pomieszczeń po wymianie instalacji: elektrycznej, oświetleniowej, centralnego ogrzewania, teletechnicznej oraz okien i drzwi. STROPY: • drewniane - wykonanie rozbiórki wszystkich warstw do belek, wzmocnienie belek, ocieplenie stropu i wykonanie nowych izolacji oraz wykonanie nowych podłóg; • ceramiczne - wymiana wszystkich warstw podłóg z uwzględnieniem wykonania izolacji i warstw wyrównawczych oraz wykonanie nowych podłóg. W zakresie branży sanitarnej • wymianę instalacji centralnego ogrzewania; • całość instalacji ma być podzielona na regulowane strefy grzewcze, różnicujące budynek pod względem sposobu użytkowania, jak również nasłonecznienia. W zakresie branży elektrycznej • wymianę instalacji zasilającej wraz z osprzętem, wymianę opraw na oprawy ze źródłem LED; • wykonanie nowej instalacji internetowej w budynku; • w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje (rezygnuje) wykonania automatycznej regulacji światła z uwzględnieniem światła dziennego oraz sterowania oświetleniem w pomieszczeniach z użyciem czujników obecności. W ramach budowy przewiduje się: UWAGA: materiały w tym również kolorystykę, technologię wykonania robót należy uzgodnić z Miejskim Konserwatorem Zabytków, jako warunek prawidłowości wykonania zadania. Zamawiający informuje, że budynek szkoły Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie (dawne Królewskie Gimnazjum Gnieźnieńskie) jest wpisany do rejestru zabytków pod nr 2203/A Decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu z dnia 23 kwietnia 1991 r., znajduje się również w obszarze historycznego układu urbanistycznego miasta Gniezna wpisanego do rejestru zabytków pod nr 2523/A Decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu z dnia 27 stycznia 1956 r. 2) Wszystkie prace prowadzone będą w obiekcie czynnym, realizacja prac wymaga uzgodnienia, w zakresie korzystania z obiektu w czasie realizacji prac budowlano – montażowych. Zamawiający winien zostać poinformowany o planowanych etapach prac wewnątrz obiektu i ewentualnych włączeniach z użytkowania poszczególnych części budynku Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego. 3) Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania pozwolenia na użytkowanie na podstawie pełnomocnictwa udzielonego w toku wykonywania umowy przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 50.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca w terminie wyznaczonym na składanie ofert składa a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, e) dowód wniesienia wadium, jeżeli zostało ono wniesione w innej formie niż w pieniądzu, f) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie; g) oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO – jeżeli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 2)Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp (można w tym celu wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach