Przetargi.pl
„Termomodernizacja Hali Sportowej w Mąchocicach-Scholasterii i Szkoły Podstawowej w Brzezinkach”

Urząd Gminy Masłów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-001 Masłów, Masłów Pierwszy, ul. Spokojna
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 311 00 60 , fax. 41 311 00 61
  • Data zamieszczenia: 2019-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Masłów
    Masłów Pierwszy, ul. Spokojna 2
    26-001 Masłów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 311 00 60, fax. 41 311 00 61
    REGON: 29101030000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.maslow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja Hali Sportowej w Mąchocicach-Scholasterii i Szkoły Podstawowej w Brzezinkach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest działanie inwestycyjne w systemie „zaprojektuj – wybuduj”. Działanie inwestycyjne obejmuje „Termomodernizacja Hali Sportowej w Mąchocicach-Scholasterii i Szkoły Podstawowej w Brzezinkach”. Projekt współfinasowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania „3.3. Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym”, Osi „3 Efektywna i zielona energia” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą „Termomodernizacja Hali Sportowej w Mąchocicach-Scholasteria i Szkoły Podstawowej w Brzezinkach” w systemie zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: Zadanie nr 1 – Zaprojektuj i wybuduj: Termomodernizacja Hali Sportowej w Mąchocicach-Scholasterii. 1. Prace projektowe: • opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane oraz wykonawcze w podziale na branże, • uzyskanie wszelkich wymaganych badań, uzgodnień, pozwoleń, certyfikatów wynikających z wykonywanej dokumentacji projektowej oraz prowadzonych robót. • specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, • harmonogram rzeczowo-finansowy na realizację robót budowlanych, • wykonanie termomodernizacji hali sportowej na podstawie wyżej wymienionych opracowań, • wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej obliczenia przedstawiające osiągnięcie zakładanych efektów energetycznych i ekologicznych, 2. Termomodernizacja Hali Sportowej obejmuje swoim zakresem: • wykonanie docieplenia oraz izolacji przeciwwilgociowej/przeciwwodnej ścian fundamentowych i ścian piwnic w budynku hali sportowej oraz łącznika prowadzącego do budynku szkoły, • wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku hali sportowej oraz łącznika prowadzącego do budynku szkoły wraz z wykonaniem nowych wypraw elewacyjnych, • wymianę istniejącej stolarki okiennej, • wymianę drzwi zewnętrznych, • modernizację instalacji centralnego ogrzewania obejmującą wykonanie nowej instalacji wewnętrznej (orurowania), montaż nowych grzejników oraz wymianę istniejącego źródła ciepła, • modernizację instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z montażem nowej centrali z odzyskiem ciepła, • wykonanie sufitów nad salami edukacyjnymi oraz sanitariatami znajdującymi się na I piętrze hali sportowej, • modernizację systemu oświetlenia wbudowanego poprzez zastosowanie energooszczędnych opraw LED, • naprawę oraz zaprojektowanie i wykonanie nowej izolacji schodów zewnętrznych prowadzących do budynku hali, • montaż na dachu budynku odnawialnych źródeł energii w postaci instalacji fotowoltaicznej zbudowanej z 40 paneli PV o całkowitej mocy 10 kW oraz uszczelnienie pokrycia dachu, • pozostałe roboty związane z naprawą tynków, elewacji, posadzek, malowaniem ścian i sufitów, likwidacją bruzd i przekuć powstałych w wyniku realizacji wyżej wymienionego zakresu prac. 3. Zakres zamówienia opisuje program funkcjonalno–użytkowy, oraz audyt energetyczny określający wskaźniki zmniejszenia zapotrzebowania na energię. 4. Planowane roboty nie naruszają istniejącego układu konstrukcyjnego budynków. 5. Prace przewidziane są do wykonania na czynnych obiektach, co Wykonawca winien uwzględnić w opracowaniu harmonogramu robót. 6. Wysokość ostatniej faktury nie mniej niż 20% wartości zadania. 7. Płatność ostatniej faktury w wysokości nie mniejszej niż 20 % wartości całego zadania nastąpi w I kwartale 2020 r. Zadanie nr 2 – Zaprojektuj i wybuduj: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Brzezinkach. 1. Prace projektowe: • opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane oraz wykonawcze w podziale na branże, • specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, • harmonogram rzeczowo-finansowy na realizację robót budowlanych, • wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły na podstawie wyżej wymienionych opracowań, • wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej obliczenia przedstawiające osiągnięcie zakładanych efektów energetycznych i ekologicznych, • uzyskanie wszelkich wymaganych badań, uzgodnień, pozwoleń, certyfikatów wynikających z wykonywanej dokumentacji projektowej oraz prowadzonych robót. 2. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Brzezinkach obejmuje swoim zakresem: • wykonanie docieplenia oraz izolacji przeciwwilgociowej/przeciwwodnej ścian fundamentowych i ścian piwnic w budynku Szkoły Podstawowej, • wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych i cokołów budynku Szkoły Podstawowej wraz z wykonaniem nowych okładzin i wypraw elewacyjnych, • wykonanie dodatkowej izolacji termicznej stropu nad parterem, • wymianę istniejącej stolarki okiennej, • wymianę drzwi zewnętrznych, • modernizację instalacji centralnego ogrzewania obejmującą wykonanie nowej instalacji wewnętrznej (orurowania), montaż nowych grzejników oraz wymianę istniejącego źródła ciepła, • modernizację instalacji ciepłej wody użytkowej poprzez wymianę wewnętrznej instalacji (orurowania), wymianę zasobnika C.W.U oraz montaż pompy cyrkulacyjnej, • modernizację instalacji wentylacji poprzez montaż higrosterowanych nawietrzaków okiennych oraz obrotowych nasad kominowych typu turbowent, • modernizację systemu oświetlenia wbudowanego poprzez zastosowanie energooszczędnych opraw LED, • naprawę oraz zaprojektowanie i wykonanie nowej izolacji schodów zewnętrznych prowadzących do budynku Szkoły, • montaż na dachu budynku odnawialnych źródeł energii w postaci instalacji fotowoltaicznej zbudowanej z 40 paneli PV o całkowitej mocy 10 kW, • pozostałe roboty związane z naprawą tynków, elewacji, posadzek, malowaniem ścian i sufitów, likwidacją bruzd i przekuć powstałych w wyniku realizacji wyżej wymienionego zakresu prac. 3. Zakres zamówienia opisuje program funkcjonalno–użytkowy, oraz audyt energetyczny określający wskaźniki zmniejszenia zapotrzebowania na energię. 4. Planowane roboty nie naruszają istniejącego układu konstrukcyjnego budynków. 5. Prace przewidziane są do wykonania na czynnych obiektach, co Wykonawca winien uwzględnić w opracowaniu harmonogramu robót. 6. Wysokość ostatniej faktury nie mniej niż 20% wartości zadania. 7. Płatność ostatniej faktury w wysokości nie mniejszej niż 20 % wartości całego zadania nastąpi w I kwartale 2020 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: Dla Zadania 1 - 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) Dla Zadania 2 - 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a SIWZ) 3. Wykaz osób do punktacji (załącznik nr 1b)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach