Przetargi.pl
Termomodernizacja Gimnazjum Nr 1

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59900 Zgorzelec, ul. Domańskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2017-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7
    59900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Gimnazjum Nr 1
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku Gimnazjum Nr 1 w Zgorzelcu, przy ul. Kościuszki 68. 2. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje w szczególności: 1) docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu budynku szkoły, obejmujące: a) docieplenie ścian zewnętrznych oraz stropodachu budynku głównego i łącznika; b) docieplenie ścian zewnętrznych oraz stropodachu budynku głównego dobudowanego i dobudowanej sali gimnastycznej; c) wymianę drzwi wejściowych stalowych do pomieszczeń piwnic i przyziemia budynku głównego dobudowanego oraz pomieszczenia warsztatowego łącznika; d) wymianę drzwi drewnianych do zaplecza dobudowanej sali gimnastycznej; e) docieplenie stropodachu oraz ścian zewnętrznych starej sali gimnastycznej. 2) wzmocnienie ścian w budynku, obejmujące: a) naprawę pęknięć i zarysowań stropu odcinkowego i ścian w pomieszczeniu zaplecza sali gimnastycznej; b) naprawę pęknięć i zarysowań szczytowej ściany i wzmocnienie posadowienia sali gimnastycznej; c) naprawę pęknięć i zarysowań ścian łączących starą i nową część budynku w miejscu przebiegu dylatacji; d) naprawę pęknięć i zarysowań poprzecznych, na suficie pomieszczeń klasowych II piętra; e) naprawę pęknięć i zarysowań w pomieszczeniach: 32, 14, 17, 10, 22, 26, pokoju nauczycielskim, gabinecie dyrektora oraz środkowej klatce schodowej. 3) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej budynku, obejmujące: a) odkopanie ścian fundamentowych; b) wyczyszczenie powierzchni muru; c) wykonanie izolacji pionowej przeciwwilgociowej; d) wykonanie drenażu opaskowego; e) wykonanie opaski żwirowej; f) zasypanie wykopów. 4) wyburzenie komina zewnętrznego. 5) wymianę całej instalacji wody zimnej, ciepłej użytkowej i cyrkulacji obejmującej poziomy, podejścia do poziomów w piwnicy do pionów, piony oraz podejścia do poszczególnych urządzeń. 6) montaż pomp ciepła typu powietrze- woda wbudowanymi zasobnikami o pojemności 300dm3 każdy (2 szt.). 7) montaż ogniw fotowoltaicznych (2 zestawy po 4x250 Wp). 3. W zależności od warunków, rozbiórkę można prowadzić ręcznie, przy użyciu młotów pneumatycznych. 4. Rozbiórkę należy prowadzić w następującej kolejności: 1) rozbiórkę korony komina; 2) rozbiórkę trzonu komina; 3) rozbiórkę fundamentu komina. 5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej, opracowanej przez Biuro Projektowe Witold Jaśkiewicz z siedzibą w Łagowie, w skład której wchodzi: 1) projekt budowlano wykonawczy docieplenia ścian zewnętrznych, docieplenia stropodachu; 2) projekt budowlano wykonawczy wzmocnienia remontu ścian w budynku gimnazjum; 3) projekt budowlano wykonawczy izolacji przeciwwilgociowej budynku gimnazjum; 4) projekt budowlany i wykonawczy rozbiórki komina przy budynku gimnazjum; 5) projekt budowlano wykonawczy wymiany instalacji wodnej wraz z montażem pomp ciepła i ogniw fotowoltaicznych; 6) ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; 7) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 8) przedmiar robót, 9) decyzja pozwolenia na budowę 39/2016 z dnia 12.02.2016r., - stanowiące Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Dołączony do dokumentacji przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy w celu ułatwienia Wykonawcom wyceny przedmiotu zamówienia. 6. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub technicznej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. 7. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych przez Zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą standardów określonych w dokumentacji projektowej. Zaoferowane rozwiązanie równoważne nie może powodować konieczności przeprojektowywania dokumentacji projektowej. 8. W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje urządzenia, instalacje, materiały oraz inne elementy jako równoważne, zobowiązany jest do złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Treść tych dokumentów powinna być na tyle szczegółowa i jednoznaczna, aby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego rozwiązania są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. Wszystkie zaproponowane przez wykonawcę równoważne rozwiązania muszą posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych przez Zamawiającego oraz posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. 9. Materiały zastosowane przez Wykonawcę przy wykonywaniu robót muszą być nowe i nieużywane, odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, posiadać wymagane polskimi przepisami atesty i certyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty bezpieczeństwa. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania nazw (firm) podwykonawców. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów i oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia. 11. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 12. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 13. Zapisy, o których mowa w pkt. od 11 do 12 niniejszego rozdziału stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 14. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity z 2016r. Dz. U. poz. 1666 ze zm.), przez wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy), osób wykonujących wskazane poniżej czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej hydraulicznej. 2) Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności, 3) W terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy wykonawca złoży zamawiającemu oświadczenie, zawierające informację o zatrudnionych osobach, o czasie trwania umowy oraz czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby. 4) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, d) wystąpienia z wnioskiem do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli. 5) postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym Formularz nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach