Przetargi.pl
Termomodernizacja filii Domu Pomocy Społecznej Nr 1 przy ulicy Farbiarskiej 27/29 w Tomaszowie Mazowieckim Zadanie 1: kompleksowa termomodernizacja budynku: docieplenie budynku (m.in. ściany, stropy, stropodachy, ościeża, gzymsy, balkony) wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz wszelkimi pracami towarzyszącymi (m.in. wzmocnienia, naprawy, instalacja odgromowa, orynnowanie, obróbki blacharskie, pokrycie dachu, prace remontowe, naprawcze, odtworzeniowe) Zadanie 2: kompleksowe wykonanie: instalacji c.o., instalacji c.w.u., instalacji wody zimnej, instalacji cyrkulacji, węzła cieplnego z AKPiA, instalacji solarnej, wszelkich prace towarzyszących m.in. naprawczych i odtworzeniowych

Powiat Tomaszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 97200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Św. Antoniego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 242 127 , fax. 44 725 28 01
  • Data zamieszczenia: 2016-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tomaszowski
    ul. Św. Antoniego 41
    97200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 447 242 127, fax. 44 725 28 01
    REGON: 59064845100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja filii Domu Pomocy Społecznej Nr 1 przy ulicy Farbiarskiej 27/29 w Tomaszowie Mazowieckim Zadanie 1: kompleksowa termomodernizacja budynku: docieplenie budynku (m.in. ściany, stropy, stropodachy, ościeża, gzymsy, balkony) wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz wszelkimi pracami towarzyszącymi (m.in. wzmocnienia, naprawy, instalacja odgromowa, orynnowanie, obróbki blacharskie, pokrycie dachu, prace remontowe, naprawcze, odtworzeniowe) Zadanie 2: kompleksowe wykonanie: instalacji c.o., instalacji c.w.u., instalacji wody zimnej, instalacji cyrkulacji, węzła cieplnego z AKPiA, instalacji solarnej, wszelkich prace towarzyszących m.in. naprawczych i odtworzeniowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna zamówienia: a) dokumentacja projektowa, w tym: dla Zadania 1: projekt budowlano-wykonawczy docieplenia budynku, projekt remontu instalacji odgromowej dla Zadania 2: projekt budowlano-wykonawczy dwufunkcyjnego węzła cieplnego wraz z AKPiA i instalacji solarnej oraz projekt remontu instalacji centralnego ogrzewania po istniejących trasach i instalacji ciepłej wody użytkowej po istniejących trasach. b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dalej: STWiOR) – zapisy STWiOR należy rozpatrywać i odnosić do realizowanego zakresu prac wynikającego z projektów j.w., c) przedmiary robót, w tym: dla Zadania 1: branża: budownictwo-termomodernizacja, dla Zadania 2: branża: sanitarna, d) audyt energetyczny – rozpatrywany i odnoszony adekwatnie do realizowanego zakresu prac wynikającego z w/w opracowań, która jest załącznikiem do postępowania. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z: dokumentacją projektową, STWiOR, przedmiarami robót, obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Obmiary robót zawarte w przedmiarze mają wyłącznie charakter informacyjny (pomocniczy). Dla potrzeb wyceny i późniejszej realizacji udostępniana dokumentacja techniczna j.w. opisująca przedmiot zamówienia musi być przez Wykonawcę rozpatrywana łącznie. Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego zrealizowania zamówienia w zakresie wszystkich prac wynikających z w/w dokumentacji technicznej. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszystkie niezbędne koszty i prace do kompleksowego zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji technicznej, SIWZ, jak również koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia lub przystąpić do użytkowania. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się dokładnie z w/w dokumentacją oraz całą SIWZ wraz z jej załącznikami. Zaleca się, aby przed sporządzeniem oferty Wykonawca zapoznał się z miejscem przyszłych robót budowlanych. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie 1: 20 000,00 zł Zadanie 2: 15 000,00 zł W przypadku składania oferty na zadanie 1+2: suma kwot j.w. tj. 35 000,00 zł. Wadium musi być wniesione przed ostatecznym terminem składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 ze zm.). Zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp, wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem, na rachunek bankowy Nr Nr konta: 63 1560 0013 2000 1462 1000 0016 3. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. UWAGA! Przez wpłatę przelewem Zamawiający rozumie udzieloną bankowi dyspozycję Wykonawcy, obciążenia jego rachunku wymaganą kwotą i uznania tą kwotą rachunku Zamawiającego - art. 63c ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2015 poz. 128 ze zm.) 4. Wpłaty dokonywane przelewem powinny mieć na przelewie wyraźny napis „WADIUM- Przetarg na Termomodernizację filii Domu Pomocy Społecznej Nr 1, Oznaczenie sprawy: IZP.272.33.2016”. 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, określonych w pkt 2, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu. 1) W związku z obowiązkiem zwrotu wadium, zgodnie z przypadkami wskazanymi w ustawie Pzp, zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. 2) Z dokumentu gwarancji bankowej (ubezpieczeniowej) powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego, we wszystkich przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 6. Z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy Pzp, zwrot wadium wszystkim Wykonawcom nastąpi niezwłocznie po: 1) wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) unieważnieniu postępowania. 7. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zwrot wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza nastąpi niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach